عزیزی:هنوز با شهرخودرو توافق نکرده ام/ وجود کریم باقری نعمت است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برانکو، یحیی و اسکوچیچ خواستند که کریم باقری کنار تیم‌شان باشد. تیم ملی با بودن باقری و بقیه کادرفنی نتیجه گرفته است.
کدخبر (39662) | 28 اردیبهشت 1401 | ساعت 10:25
0 49
عزیزی:هنوز با شهرخودرو توافق نکرده ام/ وجود کریم باقری نعمت است
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برانکو، یحیی و اسکوچیچ خواستند که کریم باقری کنار تیم‌شان باشد. تیم ملی با بودن باقری و بقیه کادرفنی نتیجه گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز و به تقل از ایلنا، خداداد عزیزی پیرامون بازگشتش به باشگاه شهرخودرو مشهد، اظهار داشت: با این باشگاه صحبت کردم؛ اما هنوز توافقی نکردیم. آنها پیشنهادشان را مطرح کردند و من هم پیشنهاد خودم را گفتم؛ منتهی هنوز توافقی نشده است.

خداداد عزیزی در پاسخ به این سوال که با توجه به سابقه حضور در جام جهانی و تقابل با آمریکا، شرایط تیم ملی فوتبال را در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: نسبت به تیم‌های آسیایی دیگر گروه خوبی داریم، اما در جام جهانی اصلاً گروه ساده نداریم. فکر می‌کنم که اگر کادرفنی ما همه هم و غم خود را در تا آغاز جام جهانی روی بازی انگلیس بگذارند که مقابل این تیم شکست نخوریم، از گروه‌مان صعود می‌کنیم. حالا می‌خواهد دفاع اتوبوسی باشد یا هرراه حلی که آنها به آن فکر کنند. به نظرم اگر به انگلیس نبازیم، شانس صعود پیدا می‌کنیم ولی اگر به انگلیس در بازی اول ببازیم کارمان خیلی سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم خط حمله خوبی داریم. چرا که مهدی طارمی و سردار آزمون در شرایط خوبی قرار دارند. اگر بتوانیم مقابل انگلیس گل نخوریم، کار خوب پیش می‌رود.در این مدت باقیمانده تا جام جهانی وقت داریم در دیدارهای تدارکاتی و تمرینات روی خط دفاعی، عملکرد دفاعی و پوشش فضاها کار کنیم.. اگر مقابل انگلیس نبازیم شانس صعود داریم. با اینکه آمریکا تیم خوبی دارد به نظرم می‌توانیم برای دومین بار آمریکا را در جام جهانی شکست بدهیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در جام جهانی رخ بدهد.

وی با ارزیابی حضور کریم باقری در کادرفنی تیم ملی گفت: حضور کریم باقری در کادرفنی تیم ملی تاثیرگذار بوده است. از بعد بازی‌های بحرین که او در تیم ملی حاضر شد، تیم نتیجه گرفت. یکسری مربی در لیگ برتر داریم که در سال ۳ تا ۵ میلیارد دریافت می‌کنند، که آنها اصلاً‌در فوتبال نبوده اند. اگر کریم باقری چنین پولی را نباید دریافت کند، چه کسی باید دریافت کند؟ اول تکیلف این موضوع را مشخص کنند! مگر ما چندکریم باقری در فوتبال‌مان داریم؟ همه مربیان و آدم‌هایی که بوده اند کریم باقری را نگه داشته‌اند. مثلا یک نمونه در پرسپولیس، چند مدیرعامل و مربی عوض شد؛ ولی کریم باقری است.

عزیزی ادامه داد: برانکو، یحیی و اسکوچیچ خواستند که کریم باقری کنار تیم‌شان باشد. تیم ملی با بودن باقری و بقیه کادرفنی نتیجه گرفته است. یک سوالی از کسانی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. کریم باقری بازی ۱۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کند که در ۹ بازی ۹۰۰ میلیون تومان می‌شود. ویلموتس چقدر گرفت و چه کار برای فوتبال ما انجام داد؟ چقدر از فوتبال ما طلبکار است؟استراماچونی چقدر از ما طلبکار است؟ شفر چقدر گرفته؟ پسر شفر چقدر گرفته؟ این همه لیست عجیب و غریب با دریافتی‌های عجیب و غریب است. پول کریم باقری چطور به چشم می‌آید؟ واقعاً خجالت می‌کشم در این باره صحبت کنم! ارزش کریم بیشتر از این حرف‌ها است. متاسفم که عده ای برای اینکه بخواهند جنجال درست کنند می‌گونید بازی ۱۰۰ تومن می‌گیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه بعضی معقتدند کریم باقری نقش ناظم را در تیم‌هایش بازی می‌کند و از او می‌خواهند در مسائل فنی بیشتر تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: کریم باقری ناظم نیست. یکسری از آدم‌ها کاریزماتیک هستند. یکسری از آدم‌ها کاریزمایشان طوری است دیگران و بقیه بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. وقتی کریم باقری در کادرفنی تیمی حضور دارد به خاطر کاریزمایش کسی جرات بی انضباطی نمی‌کند. این خیلی حرف است. یک سوال؟ چرا خیلی مربیان مدعی در لیگ برتر که به گفته کارشناسان فنی هستند، حاضر به همکاری با بازیکنان بزرگ نیستند؟ چون نمی‌توانند با بازیکن بزرگ کار کنند! آن کاریزمای لازم را ندارند. اما کاریزمای کریم باقری طوری است که اگر بازیکن بی انضباطی کند در صورت او می‌رود. آن اجازه را به او نمی‌دهد. اگر امثال کریم باقری کنار تیم ملی و یکسری تیم‌ها نباشند یکسری بازیکنان تیم‌ها را می‌خورند. وجود کریم باقری برای تیم ملی و پرسپولیس نعمت است. هر کس هر چه می‌خواهد بگوید برای من مهم نیست.

عزیزی در پایان درباره بازگشتش به اینستاگرام و علت خروجش از این فضا، عنوان کرد: واقعیت اینکه صفحه اینستاگرام شخصی‌ام دست ادمین و دوستانم است؛ اما کارهایش با نظارت خودم انجام م‌یشود. فایده این فضا آن است که اگر چیزی لازم باشد،‌ آن را در صفحه اینستاگرام خودم می‌گویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...