درخشان: جدایی ستاره‌ها و ضعف در نقل و انتقالات قهرمانی را از پرسپولیس گرفت

مربی سابق سرخپوشان گفت: این میزان هجمه علیه گل‌محمدی شکل گیرد،در هر صورت قهرمان شدن به یکسری فاکتورها نیاز دارد که تیم باید این فاکتورها را داشته باشد تا قهرمانی را به دست آورد.
کدخبر (39705) | 28 اردیبهشت 1401 | ساعت 12:52
0 65
درخشان: جدایی ستاره‌ها و ضعف در نقل و انتقالات قهرمانی را از پرسپولیس گرفت
مربی سابق سرخپوشان گفت: این میزان هجمه علیه گل‌محمدی شکل گیرد،در هر صورت قهرمان شدن به یکسری فاکتورها نیاز دارد که تیم باید این فاکتورها را داشته باشد تا قهرمانی را به دست آورد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، پیرامون دلائل ناکامی پرسپولیس در کسب قهرمانی ششم  اظهار داشت: پرسپولیس امسال مشکلاتی داشت که دست به دست هم دادند و باعث شدند که تیم نتواند به قهرمانی برسد. به نظرم تغییر و تحولاتی در تیم انجام شد و تعدادی از بازیکنان موثر فصول قبل از پرسپولیس جدا شدند و به جای آنها بازیکنانی جذب شدند که چندان کیفیت بالایی نداشتند و در حد و اندازه بازیکنان جدا شده نبودند. 

وی افزود: از طرف دیگر بازیکنان خارجی پرسپولیس کیفیت خوبی نداشتند و همه این عوامل در کنار مشکلات شدید مدیریتی باعث شد که کادرفنی نیز تمرکز لازم را نداشته باشد و مجموع این اتفاقات مزید بر علت شد تا پرسپولیس شکل اصلی خود را از دست بدهد و روی نتایج تیم تاثیرگذار بود. 

سرمربی سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: اگر واقع‌بینانه به عملکرد تیم نگاه کنیم، پرسپولیس نتایج خوبی گرفته اما تیم اشکالاتی داشته که اگر دقیق بررسی و مرتفع می‌شد، پرسپولیس ششمین قهرمانی‌ را به دست می‌آورد. پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی داشته اما هواداران از این تیم انتظار قهرمانی دارند و اگر در نقل و انتقالات دقت بیشتری به خرج می‌دادیم و بازیکنان باکیفیت‌تری به تیم اضافه می‌شدند، شک نکنید پرسپولیس قهرمان می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس انتقادات صورت گرفته از گل‌محمدی را نادرست دانسته و متذکر شد؛ به نظرم نباید این میزان هجمه علیه گل‌محمدی شکل گیرد،در هر صورت قهرمان شدن به یکسری فاکتورها نیاز دارد که تیم باید این فاکتورها را داشته باشد تا قهرمانی را به دست آورد. وقتی یک تیم در برخی از این فاکتورها کمبود دارد و نمی‌تواند شرایط را فراهم کند، مسلما قهرمانی را هم از دست می‌دهد. به همین خاطر از نگاه من گل‌محمدی مقصر همه مشکلات نیست و عوامل دیگر در ناکامی ما بیشتر نقش داشته‌اند.

درخشان با اشاره  به سخنان "یحیی گل‌محمدی"در برنامه شب‌های فوتبالی گفت: اینکه گل‌محمدی دست باشگاه را برای تصمیم‌گیری در پایان فصل باز گذاشته نشان دهنده دیدگاه حرفه‌ای یحیی است؛ یحیی نگاه درستی دارد چون حق انتخاب با باشگاه است و کار حرفه‌ای انجام داد.

مربی سابق سرخپوشان با بیان اینکه خیلی‌ها دوست نداشتند که پرسپولیس دوباره قهرمان شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال خیلی‌ها کارشکنی کردند که نوار قهرمانی‌های پرسپولیس پاره شود و نقش فشارهای بیرونی در ناکامی پرسپولیس کم نیست. خیلی‌ها تلاش کردند که پرسپولیس قهرمان نشود و موفق شدند، به طور مثال تقسیم امتیازات گل‌گهر بین ۳ تیم روی روند لیگ تاثیر گذاشت. اگر تیمی تخلف کرده باید ازش امتیاز کم می‌شد اما دلیلی نداشت که این امتیازات را به تیم‌های دیگر ببخشند و رأی عادلانه نبود. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده سرخپوشان مقابل تراکتور گفت: سپاهان در یک قدمی ماست و پرسپولیس نباید نایب قهرمانی را از دست دهد. به نظرم یحیی باید تمام تمرکزش را روی ۳ بازی باقی مانده بگذارد تا بتوانند مقام دومی را تثبیت کنند و به نظرم پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های باقی مانده موفق شود. 

درخشان از احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس استقبال کرده و افزود: تیم‌های بزرگ دنیا بازیکن بزرگ و با کیفیت می‌خواهند و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ ما امسال از کمبود دروازه‌بان طراز اول خیلی ضربه خوردیم و بازگشت بیرانوند می‌تواند خبر بسیار خوبی برای پرسپولیس باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...