نورمحمدی: عالیشاه اگر مقصر بود از داور کارت می‌گرفت/ کمیته انضباطی باید با خاطیان برخورد کند

مدافع سابق سرخپوشان گفت: متاسفانه برخورد خوبی با یحیی نشد، برخورد با مربی تیم حریف آن هم به این شکل بسیار زشت و به دور از شئونات انسانی است. 
کدخبر (40217) | 01 خرداد 1401 | ساعت 07:21
0 73
نورمحمدی: عالیشاه اگر مقصر بود از داور کارت می‌گرفت/ کمیته انضباطی باید با خاطیان برخورد کند
مدافع سابق سرخپوشان گفت: متاسفانه برخورد خوبی با یحیی نشد، برخورد با مربی تیم حریف آن هم به این شکل بسیار زشت و به دور از شئونات انسانی است. 

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، با اظهار شگفتی از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: کسی انتظار نداشت که بازی پرسپولیس و تراکتور به این شکل به جنجال کشیده شود چون بازی حساسیت خاصی نداشت و نمی‌دانم چرا هواداران تراکتور به این شکل برخورد کردند. 

وی افزود: بازی پرسپولیس و تراکتور از نظر امتیازی حساسیتی نداشت و می‌توانست تبدیل به یک مسابقه قشنگ شود چون رقابت این دو تیم همیشه جذابیت خاص خودش را دارد اما متاسفانه با سنگ‌پرانی و فحاشی به شکل عجیبی به جنجال کشیده شد‌. 

کاپیتان سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: متاسفانه صحنه‌های زشتی در یادگار امام رقم خورد و به بازیکنان حق می‌دهم عصبی شوند چون برخی از تماشاگرنماها از همان ابتدای بازی سنگ‌پرانی و فحاشی می‌کردند و جو وحشتناکی بر ورزشگاه حاکم بود. بلاخره بازیکن هم انسان است و وقتی تماشاگران از همان ابتدای بازی سنگ پرت می‌کنند و فحش می‌دهند قطعا عصبی خواهد شد و آستانه صبرش به اتمام می‌رسد. تماشاگران به فقط به بازیکنان سنگ نمی‌زدند بلکه به سمت کادرفنی پرسپولیس، داورها و همه عوامل بازی سنگ پرت می‌کردند و اصلا صحنه‌های قشنگی نبود.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس و بازیکنان تیم به هیچ عنوان مقصر اتفاقات بازی با تراکتور نبودند و باید یک بار برای همیشه با این اتفاقات برخورد جدی شود. چون آن سنگ‌هایی که پرت می‌شد ممکن بود جان کسی را به خطر بیندازد و بازیکنان تراکتور و کادر داوری هم در خطر بودند. قطعا هیچ کدام از بازیکنان تراکتور هم راضی نبودند که این رفتارها را از سمت هواداران‌شان ببینند. 

نورمحمدی گفت: متاسفانه این بدرفتاری‌ها از سمت هواداران تراکتور سابقه دارد کمیته انضباطی هیچ برخوردی نداشت، وقتی با یک رفتار زشت برخورد نشود مجوزی بر تکرار آن خواهد بود. کمیته انضباطی باید یک بار برای همیشه با خاطیان برخورد کند تا دیگر شاهد این رفتارها نباشیم. 

کاپیتان سابق سرخپوشان متذکر شد: البته نباید فراموش کرد که محروم کردن تماشاگران تنها یک برخورد موقتی است و باید این رفتارها ریشه‌یابی شده و راهکار مناسبی برای از بین بردن آن اندیشیده شود. چون همه تماشاگران تراکتور که مشکل‌ساز نیستند و تنها برخی تماشاگرنماها دست به این خشونت می‌زنند. 

مدافع سابق سرخپوشان در واکنش به اظهارات مدیرعامل تراکتور و تلاش این باشگاه برای مقصر جلوه دادن پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از همان شروع بازی زیر رگبار سنگ و فحاشی بودند چگونه مسئول اتفاقات بازی هستند؟ مدیرعامل تراکتور برای دفاع از تیمش به دنبال فرافکنی است‌. عالیشاه اگر مقصر بود از سوی داور جریمه می‌شد و کارت می‌گرفت.

نورمحمدی با اشاره به سنگ‌پرانی هواداران تراکتور به "یحیی گل‌ محمدی" گفت: متاسفانه برخورد خوبی با یحیی نشد، برخورد با مربی تیم حریف آن هم به این شکل بسیار زشت و به دور از شئونات انسانی است. یحیی گل‌محمدی سابقه حضور در تراکتور را دارد و برای ایم تیم زحمت کشیده و برخوردی که با او شد جای هیچ توجیهی ندارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...