برزگر: اگر اتفاق تلخی رخ می‌داد چه کسی پاسخگو بود؟/ رفتار زشتی با یحیی شد

چپ پای سابق سرخپوشان گفت: رفتارهایی که با یحیی شد واقعا ناراحت کننده بود، بالاخره یحیی زمانی سرمربی تراکتور بوده و فارغ از هر چیزی برای این تیم زحمت کشیده است.
کدخبر (40221) | 01 خرداد 1401 | ساعت 07:24
0 108
برزگر: اگر اتفاق تلخی رخ می‌داد چه کسی پاسخگو بود؟/ رفتار زشتی با یحیی شد
چپ پای سابق سرخپوشان گفت: رفتارهایی که با یحیی شد واقعا ناراحت کننده بود، بالاخره یحیی زمانی سرمربی تراکتور بوده و فارغ از هر چیزی برای این تیم زحمت کشیده است.

محمد برزگر در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در واکنش به اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: کمیته انضباطی باید با اتفاقات بازی با تراکتور بسیار محکم برخورد کند چون در این اتفاق جان انسان‌ها در معرض خطر قرار گرفته بود، این همه جار و جنجال و سنگ‌پرانی و فحاشی برای یک بازی فوتبال جای تعجب دارد. البته باید بگویم که مردم شریف آذربایجان ثابت شده هستند و حساب آنها از تماشاگرنماها جداست. 

وی افزود: متاسفانه برخی از تماشاگرنماها اتفاقات تلخی را رقم زدند و امیدوارم که مراجع ذی‌صلاح به این مسئله ورود کرده و با خاطیان این اتفاق تلخ برخورد کنند تا دیگر شاهد این حوادث در فوتبال‌مان نباشیم. 

چپ پای سابق سرخ‌ها خاطرنشان کرد: فعلا تراکتور را از حضور تماشاگر محروم شده که این تنها یک بخش قضیه است و به نظرم کمیته انضباطی باید کاملا محکم با این قضیه برخورد کند. اگر خدای ناکرده یکی از آن سنگ‌ها به سر یکی از بازیکنان و یا عوامل برگزاری بازی و حتی یکی از تماشاگران برخورد می‌کرد و حادثه تلخی رخ می‌داد، چه کسی پاسخگو بود؟ 

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رفتار زشت برخی از هواداران تراکتور با یحیی گل‌محمدی گفت: رفتارهایی که با یحیی شد واقعا ناراحت کننده بود، بالاخره یحیی زمانی سرمربی تراکتور بوده و فارغ از هر چیزی برای این تیم زحمت کشیده است و باید احترامش حفظ می‌شد و آن حرکات زیبنده فوتبال و مردم خوب آذربایجان و طرفداران تراکتور نبود. 

برزگر در ادامه متذکر شد: نمی‌دانم این بازی چرا به جنجال کشیده شد چون حساسیتی نداشت؛ تراکتور در لیگ ماندنی شده بود و پرسپولیس هم قهرمانی را از دست داده بود واقعا دلیلی بر حساسیت وجود نداشت و باید این اتفاقات واکاوی شود. 

چپ‌ پای سابق سرخپوشان در انتقاد به تلاش مسئولان باشگاه تراکتور برای مقصر جلوه دادن پرسپولیسی‌ها گفت: پرسپولیس به هیچ عنوان مقصر نبود و مدیران تراکتور به دنبال فرافکنی هستند. همه شاهد فحاشی و سنگ‌پرانی‌ها بودند و اصلا پرسپولیس نقشی در این اتفاقات نداشت. 

برزگر در واکنش به شکایت باشگاه تراکتور از "سعید آقایی" و "امید عالیشاه" خاطر نشان کرد: امید اصلا مقصر نیست وقتی یک بازیکن زیر باران سنگ‌پرانی و فحاشی قرار می‌گیرد ممکن است واکنش نشان دهد. اگر امید مقصر بود که داور اخراجش می‌کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...