شوک به تیم ملی؛ بازی با کانادا روی هوا!

حمید استیلی در خصوص احتمال لغو دیدار با کانادا عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در این رابطه صحبت می‌کردیم و چیزی قطعی نیست.
کدخبر (40481) | 02 خرداد 1401 | ساعت 11:43
0 84
شوک به تیم ملی؛ بازی با کانادا روی هوا!
حمید استیلی در خصوص احتمال لغو دیدار با کانادا عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در این رابطه صحبت می‌کردیم و چیزی قطعی نیست.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ایرنا، امروز(دوشنبه) در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: پس از لغو دیدار با اکوادور مذاکراتی با چند فدراسیون انجام داده‌ایم اما در حال حاضر نام کشورها را اعلام نمی‌کنیم تا چیزی بهم نخورد. تا یک دو روز دیگر و پس از قطعی شدن مذاکرات، نام تیم‌ها را اعلام می‌کنیم. وی در خصوص حضور تیم ملی در کانادا تصریح کرد: هنوز زمان سفرمان به ترکیه و سپس کانادا مشخص نشده است. امروز جلسه ما در فدراسیون برای برنامه‌ریزی‌ سفر به کانادا بود. برخی لژیونرها کارشان در لیگ‌های خارجی تمام شده و باید هرچه سریعتر خودشان را به تیم ملی برسانند. استیلی تصریح کرد: درباره برنامه لیگ با سهیل مهدی(مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ) صحبت کردیم و امکان جابه‌جایی مسابقات نبود، به همین دلیل اگر زمان اعزام برای گرفتن ویزا مشخص شود با مربیان، سرپرستان و مدیران باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان ملی‌پوش صحبت می‌کنیم. وی در خصوص احتمال لغو دیدار با کانادا عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در این رابطه صحبت می‌کردیم و چیزی قطعی نیست. هنوز نمی‌توانیم چیزی در این‌باره بگوییم و رئیس و دبیرکل فدراسیون باید صحبت کنند. استیلی در مورد درآمد فدراسیون فوتبال از دیدار با کانادا گفت: آیا در این ۱۰ سال توانسته‌ایم پولی بگیریم؟! مدیر تیم ملی در مورد اینکه آیا با کشور نیوزیلند برای بازی تدارکاتی مذاکره شده بود یا نه، گفت: مذاکره کرده بودیم ولی دراگان اسکوچیچ موافقت نکرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...