سجادی: باید پیگیر دلیل لغو بازی تیم ملی فوتبال باشیم/ کانادا به تعهداتش عمل نکرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: نقش حمایتی و نظارتی ما ایجاب می‌کند که پیگیر دلیل لغو بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا باشیم.
کدخبر (41266) | 07 خرداد 1401 | ساعت 14:38
0 60
سجادی: باید پیگیر دلیل لغو بازی تیم ملی فوتبال باشیم/ کانادا به تعهداتش عمل نکرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: نقش حمایتی و نظارتی ما ایجاب می‌کند که پیگیر دلیل لغو بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا باشیم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در خصوص اینکه هیچ وقت حوزه جوانان در سایه ورزش نخواهد بود، گفت: جنس فعالیت ورزش با جوانان فرق می‌کند. ورزش مسابقات داخلی و برون مرزی خود را برگزار می‌کند ‌و جوانان هم برنامه‌های حوزه خود را دارند، فقط جنس اطلاع‌رسانی این دو حوزه فرق می‌کند. مدیرکل‌های استان‌ها سهم جوانان را باید برجسته کنند و بیشتر به این حوزه توجه داشته باشند. سجادی با اشاره به لغو بازی دوستانه ایران و کانادا اظهار کرد: کشور کانادا به تعهدات خود عمل نکرد و قطعا این موضوع اثرات خوبی درپی نخواهد داشت و نگرانی‌های خود را از این موضوع به وزارت امور خارجه منتقل کرده‌ایم. نقش حمایتی و نظارتی ما ایجاب می‌کند پیگیر این اتفاق باشیم، چرا که فدراسیون‌ها پاره تن وزارت ورزش و جوانان هستند. وی افزود: ناراحتی ما از این بابت نیست که کانادا این بازی را لغو کرده، چون در رنکینگ فیفا رتبه ایران از کانادا خیلی بهتر است. وزارت امور خارجه با چند کشور مذاکره کرده که بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم. تمام ظرفیت کشور در خدمت تیم ملی است و ورزش ایران فرصت حضور در جام‌جهانی را به راحتی به دست نیاورده که بخواهیم به آسانی آن را از دست بدهیم. وزیر ورزش ادامه داد: واژه «ژئوپلیتیک» هم باید در بازنگری‌های منشور المپیک IOC مطرح شود که این موج جدید سیاست‌زدگی در ورزش در نطفه خفه شود. وی با تاکید بر اینکه پول ورزش باید برای خود ورزش خرج شود گفت: پول ورزش باید با برنامه‌ریزی مدون برای خود ورزش هزینه شود و از هزینه آن در موارد غیر ورزش باید پرهیز شود، تا بتوان ورزش را به مقصد نهایی رساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...