وزیر نه! مقامات بالادستی برای آبی ها وارد میدان شدند

صادق درودگر در مصاحبه ای عنوان کرده که مقامات بالاتر از وزیر ورزش در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ پا در میانی کرده اند.
کدخبر (41844) 10 خرداد 1401 | ساعت 17:00
0 101
صادق درودگر در مصاحبه ای عنوان کرده که مقامات بالاتر از وزیر ورزش در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ پا در میانی کرده اند.

به گزارش سرخ نیوز، باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل، سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی را تمام و کمال پرداخت کرد اما استقلالی ها که این روزها حتی نظم و انضباط تیم های ملی را هم به سخره گرفتند حاضر نشدند این مبلغ چند ده میلیارد تومانی را پرداخت کنند.

مصاحبه های متعدد صادق درودگر در طی فصل نشان می دهد که آبی ها علی رغم آگاهی از بدهی به سازمان لیگ و اخطارهای متعدد اما حاضر به پرداخت این مبلغ نشدند. درودگر آخرین بار اردیبهشت سال جاری، مبلغ بدهی استقلال را ۳۶ میلیارد تومان عنوان کرده بود.

سوال اما اینجا بود که چطور باشگاه استقلال با وجود عدم پرداخت سهم سازمان لیگ از حق پخش که مبلغ بالایی هم بود شامل برخوردهای قانونی نمی شود و درواقع چرا فدراسیون و ارکان قضایی هیچ برخوردی با این تخلف انجام نمی دهند که شاهد از غیب رسید و مصاحبه درودگر دلیل این مسئله را مشخص کرد.

صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال درباره بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی گفت: «باشگاه استقلال فقط در سه مسابقه سهم سازمان لیگ را پرداخت کرده و به ما بدهکار است. ما تا به حال بخاطر هواداران استقلال به آنها فشار نیاوردیم، اما حالا که لیگ تمام شده باید بدهی شان را پرداخت کنند.»

درودگر در پاسخ به این سوال که بخاطر هواداران استقلال کوتاه آمدند یا وزیر ورزش پشت این باشگاه بوده که سازمان لیگ نتوانسته بدهی اش را بگیرد گفت: «بله حتی بالاتر از وزیر ورزش از باشگاه استقلال حمایت کردند و این مسائل وجود دارد!»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...