زوج رونالدو- طارمی؛ ممکن یا غیر ممکن؟

سایت انگلیسی در گزارشی جالب از اهمیت خرید طارمی برای منچستریونایتد نوشت و از زوج طارمی-رونالدو صحبت به میان آورد.
کدخبر (45071) | 30 خرداد 1401 | ساعت 10:57
0 62
زوج رونالدو- طارمی؛ ممکن یا غیر ممکن؟
سایت انگلیسی در گزارشی جالب از اهمیت خرید طارمی برای منچستریونایتد نوشت و از زوج طارمی-رونالدو صحبت به میان آورد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، سایت انگلیسی زبان breakingthelines به منچستریونایتد 8 بازیکن را پیشنهاد داد که در تابستان جاری خریداری کند. یکی از آن بازیکنان مهدی طارمی، ستاره کشورمان است.

این رسانه در خصوص مهاجم پورتو نوشت: او فوتبالش در اروپا را خیلی دیر آغاز کرد. در سال 2020 با مبلغ اندک 4.5 میلیون یورو به پورتو رسید. حضور مثبت و به شدت عطش گلزنی داشت. استعداد تکنیکی به او کمک کرد تا در پست‌های مختلف در پورتو 48 بازی انجام دهد و آمار 26 گل و 17 پاس گل را به ثبت رساند.

breakingthelines ادامه داد: اگر رونالدو یک فصل دیگر در منچستریونایتد بماند، طارمی می‌تواند به عنوان مهاجم دوم خود را ثابت کند. او در این پست در پورتو خودش را نشان داده و توانست در این فصل 14 گل و 14 پاس گل در 29 بازی به ثبت رساند.

این رسانه انگلیسی در انتها نیز به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و نوشت: او قدرت این را دارد که خیلی خوب به عمق خط دفاع بزند و فضای خوبی برای پاس گرفتن بسازد. او خیلی خوب می‌تواند نقش مهاجم دوم را بازی کند. طارمی 29 ساله است و تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد.او می‌تواند یک گزینه مناسب برای یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی باشد.

این سایت از بازیکنانی دیگر مثل ابراهیم سانگار، اسماعیل بن ناصر، مارکوس پدرسن، یورین تیمبر، کریستوفر انکونکو، عثمان دمبله، فرانکی دی یونگ، محمد سیماکان و لوئیز سینیسترا به عنوان گزینه‌های دیگر خرید منچستریونایتد نام برد.

نکته جالب این است که سایت breakingthelines  دوباره این خبر خود را بازنشر کرد تا در میان پنجره نقل و انتقالات به شیاطین سرخ هشدار دهد که از سایر رقبا عقب نماند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...