ستاره‌هایی که می‌خواهند گل‌محمدی را پشیمان کنند!

احتمالا در روزهای آینده باید شاهد جدایی چند ستاره سرشناس از جمع سرخپوشان باشیم.
کدخبر (45704) | 03 تیر 1401 | ساعت 09:04
9 90
ستاره‌هایی که می‌خواهند گل‌محمدی را پشیمان کنند!
احتمالا در روزهای آینده باید شاهد جدایی چند ستاره سرشناس از جمع سرخپوشان باشیم.

به گزارش سرخ نیوز، همانطور که پیش‌بینی می شد علی شجاعی، سعید آقایی و محمد شریفی از جمع سرخ‌پوشان جدا شدند. این سه بازیکن در پایان فصلی که گذشت قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسید و گل‌محمدی تمایلی به حفظ آنها نداشت. شجاعی در نساجی شاگرد حمید مطهری شد و آقایی به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست. شریفی هم به احتمال فراوان تیم سپاهان را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد. این هافبک جوان روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. 

خروج این سه بازیکن از باشگاه پرسپولیس یک معنای روشن دارد؛ آن‌ها نتوانستند خواسته‌های کادرفنی را در فصلی که گذشت برآورده سازند. البته احتمال این وجود داشت درصورت دادن یک فرصت دوباره بتوانند اعتماد گل‌محمدی را جلب کنند و حتی با توجه به توانمندی‌هایی که از آنها سراغ داریم در تیم جدیدشان بدرخشند و موجبات پشیمانی کادرفنی پرسپولیس را فراهم بیاورند. با تمام این تفاسیر باز هم نمی‌توان به گل‌محمدی بابت کنار گذاشتن این نفرات چندان خرده گرفت، زیرا هر مربی سلیقه و طرز فکر خودش را دارد. احتمالا در روزهای آینده باید شاهد جدایی چند ستاره سرشناس دیگر از جمع سرخ‌پوشان باشیم که این موضوع می‌تواند خوشایند هواداران نباشد و هجمه‌ها را به کادرفنی افزایش دهد.

 درست یا غلط، اما یک مربی حق دارد طبق سلیقه خود تیمش را ببندد و باید به نظرات گل‌محمدی حتی اگر از نظر ما اشتباه می‌آید احترام گذاشت. آنچه واضح است تمامی مسئولیت‌های فنی یک تیم برعهده سرمربی بوده و این گل‌محمدی است که در نهایت تصمیم می‌گیرد چه کسی را جذب یا از پرسپولیس کنار بگذارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام شریفی حیف شد باید اونو نگه میداشتند همچنین پهلوان هم حیف الان باید هرجور شده مغانلو و یک مهاجم تمام کننده را بگیرند
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اینقدر به صادقی متکی نشید مگه چیه بزرگش کردید بهتر از آن هم هست کلا ا۱۰ میلیارد می ارزه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط دوست دارم پرسپولیس نتیجه نگیره اونوقت من میمونم با ....یحیی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آخه پدر جان وقتی از فوتبال چیزی نمیدونی واسه چی نظر میدی و پیشنهاد مغانلو رو میدی؟؟!! مغانلو تو نیم فصلب که تو پرسپولیس بود چه تاجی به سر پرسپولیس زد.بعدش تو فصل پیش چه تاجی به سر سپاهان زد.مغانلو هیچی نداره و الکی گنده ش نکنید.فقط خطا و تمارض.فرصت سوزیهای مغانلو حد و حساب نداره.پرسپولیس قرار نیست بشه جای تست بازیکنایی مثل مغانلو.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بابا اینقدر مغانلو مغانلو نکنید.شما یا واقعا پرسپولیس نیستید و قصد دارید بازم پرسپولیس اشتباهات فصل قبل رو کنه و با هزینه های سنگین به پای خریدهای اشتباه لطمه بخوره یا از فوتبال چیزی نمیدونید و فقط پای حرف 4 نفر میشنید و حرفاشون رو کپی میکنید.آخه مغانلو تو اوون نیم فصل واسه پرسپولیس چکار کرد.اونم با اوون هزینه سنگینی که رو دست پرسپولیس گذاشت.یا تو فصل پیش واسه سپاهان چکار کرد.آدم خوبه یه کم منطقی و کارشناسی نظر بده.مغانلو فقط و فقط فرصت سوزی میکنه.پرسپولیس مهاجم شش دانگ و فرصت طلب میخاد نه فرصت سوز.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
کاملا درسته،پرسپولیس اگه واقعا قصد داره فصل پیش رو نتیجه بگیره و قهرمان بشه باید یه مهاجم شش دانگ خارجی بیاره.اونم نه تحقیق نشده و مث خریدهای فصل پیش.از افغانستان و تاجیکستان و ازبکستان و قزاقستان و ..... به مهاجم همه فن حریف.از بازیکنای داخلی آبی واسه پرسپولیس گرم نمیشه البته با کمال احترام به تمامی عزیزیان داخلی...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فعلا تا اینجا ک یحیی و پرسپولیس برنده نقل اتقالات بود ایشالا جامم میاریم
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...