از تیم ملی تا نظام وظیفه؛ وقتی استقلالی‌ها، قوانین را به سخره می‌گیرند

صحبت های حسین‌زاده در خصوص حواشی اردوی اخیر تیم ملی برای استقلالی‌ها بسیار آشناست!
کدخبر (46561) | 07 تیر 1401 | ساعت 16:48
0 82
از تیم ملی تا نظام وظیفه؛ وقتی استقلالی‌ها، قوانین را به سخره می‌گیرند
صحبت های حسین‌زاده در خصوص حواشی اردوی اخیر تیم ملی برای استقلالی‌ها بسیار آشناست!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از مهمترین اتفاقات اردوی اخیر تیم ملی مربوط به تخطی استقلالی‌ها از قوانین بود که حواشی زیادی نیز به همراه داشت.

در حالی که قرار بود بازیکنان استقلال در تاریخ و ساعتی مشخص، خودشان را به اردوی تیم ملی معرفی کنند و بعد با اجازه سرمربی به اردوی تیم باشگاهی‌شان بروند، این کار را انجام ندادند و مستقیم به اردوی استقلال رفتند! همچنین قرار بود پس از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان (هفته ۳۰ لیگ برتر) ۵ بازیکن تیم آبی‌پوش پایتخت به اردوی تیم ملی اضافه شوند که اینکار را انجام نداده و به خانه‌های خودشان رفتند!

بعد از این اتفاقات اسکوچیچ ۵ ملی پوش استقلال را از لیست تیم ملی خارج کرد و حتی به جای آنها نفرات جدیدی دعوت شدند. سپس آجورلو جلسه‌ای را با سرمربی تیم ملی داشت و باشگاه آبی پوش پایتخت نیز در بیانیه‌ای از اسکوچیچ عذرخواهی کرد تا با گذشت حدود ۴۸ ساعت از این ماجراها شاهد بازگشت استقلالی‌ها به لیست تیم ملی باشیم و حتی تعداد ملی پوشان آبی ها به عدد ۶ رسید.

امیرحسین حسین زاده مهاجم تیم استقلال در مصاحبه اخیر خود درباره این اتفاقات گفت: «مدام از باشگاه می‌گفتند هماهنگ شده‌ است!»

این جملات، برای استقلالی‌ها بسیار آشنا است؛ در ماجرای خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نیز شاهد آن بودیم که مدیران باشگاه، بارها به این دو مدافع و فرهاد مجیدی قول حل شدن مشکلات را دادند اما در نهایت قانون اجرا شد و یزدانی و مرادمند به سربازی رفتند.

باید دید مصطفی آجورلو و سایر مدیران باشگاه استقلال به چه پشتوانه‌ای، اینچنین قوانین کشوری و تیم ملی را کوچک می شمارند!؟ کمااینکه در ماجرای مربوط به حواشی تیم ملی نیز، بعد از پادرمیانی مدیرعامل آبی‌ها شاهد بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو بودیم و مشخصا آنها قدرتی دارند که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...