تائید خبری که سرخ‌نیوز داد و دیگران تکذیب کردند

خبر جدایی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تائید شد.
کدخبر (48993) | 21 تیر 1401 | ساعت 16:08
0 101
تائید خبری که سرخ‌نیوز داد و دیگران تکذیب کردند
خبر جدایی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تائید شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حدود دو هفته قبل بود که از جدایی رضا اسدی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم خبر دادیم(لینک)؛ خبری که منابع آگاه و موثق آن را در اختیار ما گذاشته بودند اما هنوز ساعتی از انتشار این خبر نگذشته بود که عده ای با توجه به بازتاب های خبر ما، به سرعت به تکذیب پرداختند و از آنجایی که در این ماجرا پای یک دلال جوان وسط بود و ارتباطات وی با برخی رسانه ها سبب شده بود تا نگرانی هایی نزد آنها ایجاد شود، یکپارچه دست به تکذیب خبر اختصاصی سرخ نیوز زدند.

طی روزهای گذشته نیز تلاش هایی از سوی این جریانات صورت گرفت تا اسدی در پرسپولیس ماندگار شود اما از آنجایی که مدیریت باشگاه نمی خواست مبلغی بیشتر از آنچه روز اول برای این بازیکن کنار گذاشته بود صرف کند در نهایت اسدی جدا شد.

بر اساس شنیده های ما حتی درویش مدیرعامل پرسپولیس حاضر به گفت وگوی رودررو با مدیربرنامه های این بازیکن نمی شود.

اما اصل ماجرای اسدی که یحیی گل محمدی خواستار ماندگاری وی بود چیست؟

رضا اسدی پیش از این با مبلغی قابل توجه جذب شده بود و حتی وقتی این مبلغ به گوش سایر بازیکنان رسید، اعتراضاتی را به دنبال داشت و به همین دلیل در فصل و نقل انتقالات لیگ بیست و دوم، با تصمیم مدیریت باشگاه مقرر شد تا اسدی با مبلغ کمتری ماندگار شود و این مبلغ با درخواست او فاصله ای زیاد داشت تا نهایتا قید ماندن در پرسپولیس را یزند.

باشگاه پرسپولیس از مدتها قبل می دانست که اسدی با این مبلغ نمی ماند و همان روزها بود که در کش و قوس مذاکرات، خبر از جدایی وی دادیم که برخی آن را تکذیب کردند و حالا مشخص شده که این بازیکن جایی در پرسپولیس ندارد. اسدی از پرسپولیس خداحافظی کرد و از فولاد به عنوان مقصد بعدی وی یاد شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...