ممنوعه هایی برای پرسپولیس!

به نظر می رسد اردوی خارجی هم، درست مثل جذب بازیکن خارجی با کیفیت به ممنوعه های پرسپولیس تبدیل شد!
کدخبر (49782) 26 تیر 1401 | ساعت 16:10
0 73
به نظر می رسد اردوی خارجی هم، درست مثل جذب بازیکن خارجی با کیفیت به ممنوعه های پرسپولیس تبدیل شد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس جز اولین تیم هایی بود که گفته می شد برنامه ای برای برپایی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور دارد اما حالا شرایط به نحوی عجیب و غیر قابل تصور برای سرخپوشان پایتخت، پیش می رود. کاروان تیم های فولاد و تراکتور در کشور ترکیه حضور دارند و باشگاه های هوادار و نساجی نیز به زودی راهی این کشور می شوند اما پرسپولیسی ها هنوز نتوانسته اند، مقدمات لازم برای اردوی خارجی را مهیا کنند!

این حق بیش از ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس است که بدانند دقیقا کدام قانون، مانع برگزاری اردوی خارجی تیم شان شده است و چرا این قانون شامل سایر تیم های لیگ برتر نشده است! دست کم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از هر حیث، شرایط کاملا مشابهی دارند اما آبی ها به راحتی، ایران را به مقصد ترکیه ترک کردند و سرخ ها در تهران اردو زده اند!
کاش مدیران باشگاه، پاسخگوی هواداران باشند؛ اگر برای سفر نیاز به اسپانسر بوده، چطور مدیران استقلال در این امر موفق ظاهر شده اند و پرسپولیسی ها نتوانسته اند اسپانسر برای اردوی خارجی دست و پا کنند؟! از هر زاویه ای که به منتفی شدن (تا این لحظه) اردوی خارجی پرسپولیس نگاه کنیم، یک جای کار می لگند! چه دلیل آن، عدم جذب اسپانسر باشد و چه قوانین و ممنوعه هایی که ظاهرا در فوتبال ایران، فقط شامل پرسپولیس می شود!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...