رقابت برای تصاحب یک پست در پرسپولیس + عکس 

تمرینات پرسپولیس و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل سرخپوشان با رقابت جذاب دو بازیکن برای تصاحب یک پست دنبال می شود.
کدخبر (54068) | 12 مرداد 1401 | ساعت 09:57
0 104
رقابت برای تصاحب یک پست در پرسپولیس + عکس 
تمرینات پرسپولیس و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل سرخپوشان با رقابت جذاب دو بازیکن برای تصاحب یک پست دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با توجه به انصراف تیم ملی امید از حضور در بازی های کشورهای اسلامی، محمدمهدی احمدی، مدافع جوان سرخپوشان پایتخت در هفته های نخست لیگ می تواند پرسپولیس را همراهی کند.

از چینش نفرات پرسپولیس در بازی های دوستانه اینگونه به نظر می رسد که یحیی گل محمدی، علی نعمتی و محمدمهدی احمدی را در پست دفاع چپ تست کرده تا مشخص شود کدام بازیکن، آمادگی بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

در بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل نساجی، علی نعمتی به عنوان مدافع چپ در ترکیب اصلی گمارده شد و در دیدار مقابل تیم ملی امید هم محمدمهدی احمدی در ترکیب ثابت حضور داشت تا مشخص شود گل محمدی هنوز تصمیم قطعی در خصوص این پست نگرفته اما قطعا یک نفر از میان نعمتی و احمدی این ماموریت را بر عهده خواهد گرفت.

گفته می شود عملکرد احمدی جوان در تمرینات پرسپولیس، یحیی گل محمدی را شگفت زده کرده اما از سویی چشم پوشی از عملکرد فوق العاده علی نعمتی در فصل گذشته لیگ برتر نیز ساده نخواهد بود و یک دو راهی دشوار پیش روی سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است.

گفتنی است وحید امیری گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای پست دفاع چپ در پرسپولیس بود که به دلیل مصدومیت، هفته های نخست لیگ برتر را از دست می دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...