پرسپولیس به دنبال حفظ بی شکستی در افتتاحیه لیگ برتر

بررسی نتایج پرسپولیس در ادوار لیگ برتر نشان می دهد، این تیم در بازی های افتتاحیه معمولا عملکرد خوبی دارد و بیش از یک دهه می باشد که نباخته است.
کدخبر (55174) | 16 مرداد 1401 | ساعت 11:34
0 60
پرسپولیس به دنبال حفظ بی شکستی در افتتاحیه لیگ برتر
بررسی نتایج پرسپولیس در ادوار لیگ برتر نشان می دهد، این تیم در بازی های افتتاحیه معمولا عملکرد خوبی دارد و بیش از یک دهه می باشد که نباخته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم پرسپولیس فصل جدید لیگ برتر را از بازی مقابل ذوب آهن آغاز می کند. این بازی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود. یک دهه بی شکستی برای پرسپولیس بررسی نتایج پرسپولیس در ادوار لیگ برتر نشان می دهد، این تیم در بازی های افتتاحیه معمولا عملکرد خوبی دارد و بیش از یک دهه می باشد که نباخته است. طبق آمار در بیست و یک دور قبلی، سرخپوشان ۱۳ بار فصل را با برد آغاز کرده و فقط سه بار دست خالی زمین را ترک کرده اند.آخرین شکست پرسپولیس در افتتاحیه لیگ برتر به دوره ششم و جدال با ابومسلم برمی گردد. این بازی که هجدهم شهریور ۱۳۸۵ در مشهد برگزار شد با برتری سه بر دو میزبان خاتمه یافت. آمار جالب پرسپولیس در خانه حریفان پرسپولیس از اولین دوره لیگ برتر فقط دو بار در هفته اول لیگ در خانه حریفش بازنده بوده و طی ۱۲ مسابقه ای که میهمان بوده، ۷ بار برده و ۳ بار به تساوی رسیده است. اولین باخت پرسپولیس مقابل فولاد در لیگ برتر چهارم با نتیجه سه بر یک رقم خورد. دومین و آخرین باخت سرخ ها نیز همانی بود که در مشهد مقابل ابومسلم بدست آمد. به عبارتی آنها چیزی حدود ۱۶ سال است در بازی افتتاحیه جام خلیج فارس شکست نخورده اند.شاگردان گل محمدی در فصلی هم که گذشت موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد فولاد در هفته نخست لیگ برتر گذر کنند. پوکر دایی مقابل پگاه اما بهترین نتیجه پرسپولیس به برتری ۸ بر دو مقابل پگاه در سومین دوره لیگ برمی گردد. در این بازی علی دایی ۴ گل زد و جواد کاظمیان دبل کرد تا پرگل ترین نتیجه در تمام ادوار لیگ به نام پرسپولیس در هفته اول ثبت شود. غیبت گلزن دور قبل ناگفته نماند رضا جباری اولین گلزن سرخ هاست که در اولین دوره لیگ برتر توانست دروازه فولاد را در هفته نخست باز کند. رضا اسدی برای آخرین بار در دیدارهای افتتاحیه لیگ برای پرسپولیس گلزنی کرده. جالب اینجاست که این گل هم وارد دروازه اهوازی ها شده است. این هافبک گلزن در فصل جدید پیراهن تیم تراکتور را بر تن خواهد داشت. دایی؛ بهترین گلزن گفتنی است در ادوار گذشته لیگ در مجموع ۲۶ بازیکن برای پرسپولیس در هفته نخست گلزنی کرده اند که علی دایی با زدن ۴ گل مقابل پگاه بهترین گلزن این تیم است. رضا جباری و زنده یاد هادی نوروزی با زدن سه گل در رتبه های بعدی قرار دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...