بسیج عمومی برای آسیایی شدن استقلال + ویدئو

پس از بسیج عمومی مسوولین برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر، ماموریت جدید فدراسیون نشینان رفع موانع حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیاست.
کدخبر (57666) 24 مرداد 1401 | ساعت 10:55
0 109
پس از بسیج عمومی مسوولین برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر، ماموریت جدید فدراسیون نشینان رفع موانع حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که هنوز تکلیف سهمیه و نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC مشخص نشده، فدراسیون فوتبال زودتر به استقبال این موضوع رفته و استقلال را به عنوان نماینده احتمالی کشورمان در لیگ قهرمانان2003 معرفی کرد! مدیر کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون دلیل این امر را قهرمانی آبی پوشان در فصل گذشته لیگ برتر اعلام و گفته به همین دلیل بحث مجوز حرفه‌ای این تیم را جدی‌تر از سایر باشگاه‌ها دنبال می‌کنند!

بی اعتنایی فدراسیون به قهرمان حذفی پس از بسیج عمومی مسوولین برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر بعد از 9سال، ماموریت جدید فدراسیون نشینان رفع موانع حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیاست. رویایی آسیایی شدن امید تیم خسته که با دست خالی توانست مجوز حضور در این رقابت‌ها را برای اولین بار با قهرمانی در جام حذفی کسب کند، کمترین اهمیتی برای فدراسیون ندارد. نساجی که علی رغم داشتن استادیوم اختصاصی هنوز خانه به دوش است. چه خوب بود مسوولین به قدر سر سوزنی به این تیم مظلوم شهرستانی هم توجه داشتند.
خیانت به پرسپولیس در فصلی هم که گذشت تمام تلاش فدراسیون در جهت آسیایی شدن تیم گل گهر و کسب سهمیه مستقیم برای سپاهان بود. تاریخ هرگز خیانتی را که کمیته بدوی با باطل کردن مجوز حرفه ای سرخابی ها به این دو تیم روا داشت فراموش نمی کند. پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ بیستم بیشترین ضربه را از این موضوع خورد.به راستی چرا آن روزها برای حضور قهرمان لیگ که درگیر پرونده کالدرون بود در آسیا تلاش نشد؟پرسپولیس تا مدتها درگیر پرداخت طلب مربی آرژانتینی خود بود و این پروسه به قدری طولانی شد که منجر به بسته شدن پنجره و متوقف شدن نقل و انتقالات باشگاه شد. به طوری که سرخپوشان از خرید خارجی منع شدند. اما حالا شاهدیم که با وجود بدهی سنگین استراماچونی صحبت از تلاش برای آسیایی شدن استقلال می شود! بدهی سنگین استقلال به استراماچونی براساس رای صادر شده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت یک میلیون و چهارصد هزار دلار به این مربی ایتالیایی است. مبلغی هنگفتی را هم باید بابت جریمه تاخیر در اعتراض به دادگاه CAS و به وکلای خارجی پرونده بپردازد. آبی ها تنها یک ماه فرصت دارند تا این بدهی را پرداخت کنند و در صورتی که این موضوع به تاخیر بیفتد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته خواهد شد.معاون حقوقی باشگاه استقلال به هواداران وعده داد در کنار اینکه برای بستن این پرونده مالی تلاش کرده، فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را هم در فرصت باقیمانده به انتها خواهند رساند. در همین راستا امروز با قایدی و محبی قرارداد امضا شد و با محمد حسین مرادمند که فصل قبل سرباز شده بود تمدید صورت گرفت. ریخت و پاش در نقل و انتقالات با این همه حمایتی که از سوی فدراسیون می شود عجیب هم نیست که چرا مدیران استقلال پس از تایید محکومیت در پرونده استراماچونی بدون نگرانی از پرداخت طلب این مربی ایتالیایی سخن بگویند. آنها در شرایطی اقدام به مذاکره با باشگاه های قایدی و محبی کردند و این دو لژیونر را به خدمت گرفتند که از مدتها قبل موعد اعلام رای دادگاه CAS در پرونده استراماچونی را می دانستند!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...