ملوان 1 - استقلال 3/ شاگردان ساپینتو در مرداب غرق نشدند

ملوان در دومین بازی خود در لیگ بیست و دوم از استقلال شکست خورد.
کدخبر (57723) 27 مرداد 1401 | ساعت 16:30
0 170
ملوان در دومین بازی خود در لیگ بیست و دوم از استقلال شکست خورد.

به گزارش سرخ نیوز، جدال تیم های استقلال و ملوان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر در شهر انزلی برگزار شد. تیم تازه لیگ برتری شده ملوان بعد از باخت هفته گذشته مقابل پیکان، در این دیدار نیز از حریف خود شکست خورد. از آن سو  آبی پوشان پایتخت که در هفته اول از سپاهان شکست خورده بودند، توانستند با این کامبک برابر تیم تازه لیگ برتری شده ملوان، مقداری از حواشی روزهای اخیر خود دور شوند.

ورزشگاه:

ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی

تیم داوری:

سید رضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، مهدی اجاقی- ناظر: علیرضا یزدانی

اتفاقات بازی:

با وجود اینکه بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما افراد زیادی در منطقه ورودی بازیکنان حضور داشتند که این موضوع باعث ناراحتی ریکاردو ساپینتو شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز به عنوان یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه در ورزشگاه حضور داشت. دقیقه ۵: اعتراضات پیاپی و بی‌مورد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال منجر به دریافت تذکر از داور مسابقه شد. دقیقه ۳۱: ریکاردو ساپینتو بعد از اعلام کولینگ بریک از سوی داور، طی حرکتی ناشایست، با پا ضربه محکمی به برانکارد تیم پزشکی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: حمله سرمربی استقلال به عوامل برگزاری بازی! + ویدیو

کارت زرد

دقیقه ۳۴: مهدی مومنی از ملوان دقیقه ۴+۴۵: صالح حردانی از استقلال دقیقه ۵۵: مهدی مهدی‌پور از استقلال

کارت قرمز

-

شرح گل‌ها

دقیقه ۲۷: حرکت خوب صادق بارانی از سمت چپ خط دفاعی استقلال به پاسی رو به بیرون ختم شد که با تعلل مدافعان استقلال، توپ به سجاد بازگیر رسید و او با شلیکی محکم، دروازه حسین حسینی را باز کرد
دقیقه ۵۸: روی کرنر ارسالی مهدی مهدی‌پور، عارف غلامی با یک ضربه سر دروازه ملوان را باز کرد.
دقیقه ۷۹: حرکت استقلالی ها از سمت راست به پاس در عرض کوین یامگا ختم شد که در دهانه دروازه به مهدی قایدی رسید و او با ضربه‌ای آسان، دروازه خالی ملوان را باز کرد.
دقیقه ۶+۹۰: مهدی مهدی‌پور از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کرد.

دقایق حساس

دقیقه ۸: ارسال مهدی‌پور در حوالی محوطه شش قدم ملوان نصیب کوین یامگا شد که این بازیکن با یک ضربه سر، توپ را در موقعیتی عالی به سجاد شهباززاده رساند اما تعلل مهاجم استقلال، یاعث شد این فرصت از دست برود. دقیقه ۱۲: محمدصادق بارانی با شوت سنگینی از پشت محوطه جریمه، دروازه استقلال را تهدید کرد که ضربه او با اختلافی نسبتا کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. دقیقه ۱۶: حرکت یامگا از سمت چپ خط دفاعی ملوان به شوتی از زاویه بسته ختم شد که دروازه‌بان ملوان به خوبی این توپ را دفع کرد. دقیقه ۳۶: یک فرصت خوب برای ملوان با نفوذ کاظمین به درون محوطه جریمه همراه بود که این توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت. دقیقه ۳۸: ارسال بلند یامگا به روی دروازه با ضربه سر محمد محبی همراه شد که حیدری سنگربان ملوان با یک واکنش دیدنی توپ را برگشت داد.
دقیقه ۵۷: ابوالفضل جلالی پس از دریبل زدن چندین بازیکن ملوان، ارسال خطرناکی روی دروازه استقلال داشت اما ضربه بسیار بد و کم جان این بازیکن با برخورد به مدافع ملوان راهی کرنر شد. دقیقه ۶۷: یک پاس پشت مدافعین به کاظمین رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با حسینی و فرصتی بسیار عالی، ضربه‌اش را به بیرون زد. دقیقه ۷۲: یک فرصت بسیار خوب دیگری برای ملوان به دست آمد که پاس کاظمین در موقعیتی تک به تک به سجاد بازگیر رسید و او با عبور از حسینی در زاویه بسته‌ای قرار گرفت و نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپ او به بیرون رفت. دقیقه ۸۲: استقلال روی فرار پیمان بابایی به گل سوم رسید ولی کمک داور این گل را مردود اعلام کرد.

ترکیب بازیکنان ملوان و استقلال:

محمد محبی و مهدی قائدی اخیرا به استقلال پیوسته اند و با این اوصاف باید دید شانسی برای حضور در ترکیب خواهند داشت یا خیر. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی با دریافت کارت معافیت از خدمت به جمع آبی پوشان بازگشته اند و شانس مرادمند با توجه به آنکه در اردوی ترکیه نیز حاضر بود برای حضور در ترکیب آبی ها بیشتر است.

ترکیب ملوان:

رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر (78- ارسلان تفضلی)، میلاد شعبانلو (89- امیرحسین یحیی زاده)، مسعود زائر کاظمینی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی (65- محمود مطلق زاده)، مهدی مومنی (78- میلاد جهانی)

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی (46- ابوالفضل جلالی)، سعید مهری (72- آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی (80- پیمان بابایی)، کوین یامگا (80- آرمان رمضانی)، سجاد شهباززاده (65- مهدی قایدی)   اخبار مرتبط با این بازی: 1401/05/28 13:47- حتی در جنگ ها حرمت نیروهای امدادگر حفظ می شود 1401/05/28 13:34- توجیه رفتار زشت ساپینتو به جای عذرخواهی + ویدئو 1401/05/28 13:05- وقتی استقلالی ها خود را تافته جدا بافته می دانند! 1401/05/27 1:34- مورایس: می‌دانیم نساجی تیم خوبی است/ مطهری: نساجی شرایط میزبانی را ندارد 1401/05/26 20:08- کنایه سرمربی ملوان به استقلالی ها 1401/05/26 20:50- غیبت ساپینتو در کنفرانس خبری دیدار با ملوان 1401/05/26 21:50- چهارتایی‌ها به گربه سیاه‌ خود رسیدند + ویدئو 1401/05/25 21:50- ملوان بدون تماشاگرانش مقابل استقلال قرار می گیرد!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...