همه آنچه باید در مورد گلزن‌های پرسپولیس و فولاد بدانید 

بهنام سراج، گلزن محبوب سال‌های دهه 70 سرخ‌ها بهترین گلزن مصاف‌های پرسپولیس و فولاد به شمار می‌رود.
کدخبر (58091) | 25 مرداد 1401 | ساعت 14:14
0 125
همه آنچه باید در مورد گلزن‌های پرسپولیس و فولاد بدانید 
بهنام سراج، گلزن محبوب سال‌های دهه 70 سرخ‌ها بهترین گلزن مصاف‌های پرسپولیس و فولاد به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دیدارهای پرسپولیس و فولاد همواره جذاب، تماشایی و پرگل بوده است. به طوری که در 48 مصاف قبلی، هشتاد و سه بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم عبور کرده. با نگاهی به گلزن‌های دو تیم به نام‌های سرشناس زیادی از جمله علی کریمی، علی دایی، علی انصاریان، یحیی گل محمدی، جواد کاظمیان، ایمان مبعلی، حسین کعبی، هادی نوروزی، وحید هاشمیان، سیدجلال حسینی و... روبه‌رو خواهیم شد که توانستند در این بازی‌ها گلزنی کرده و بدرخشند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به رکوردداران گلزنی در بازی‌های پرسپولیس و فولاد:
  • بهنام سراج؛ بهترین گلزن
بهنام سراج، گلزن محبوب سال‌های دهه 70سرخ‌ها بهترین گلزن مصاف‌های دو تیم به شمار می‌رود. این مهاجم آبادانی یک‌بار با پیراهن پرسپولیس و 3 بار با پیراهن فولاد در جریان بازی‌های دو تیم گلزنی کرده است. گل سراج به فولاد در لیگ آزادگان و گل‌های او به پرسپولیس در جریان بازی‌های لیگ برتر به ثمر رسیده است. علی کریمی، مهدی طارمی از پرسپولیس و لوسیانو پریرا، اسماعیل شریفات و ایمان مبعلی مردان سه گله تاریخ بازی‌های دو تیم هستند.
  • گلزنان فعلی
در بین نفرات فعلی هم وحید امیری و سیامک نعمتی با سه گل در تعقیب سراج هستند. امیری به دلیل مصدومیت به طور قطع به دیدار حساس روز جمعه دو تیم نمی‌رسد، اما نعمتی این شانس را دارد که شانس خود را برای گلزنی در این بازی در صورت گرفتن در ترکیب امتحان کند. سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی و حامد پاکدل مردان یک گله سرخ پوشان هستند. موسی کولیبالی با یک گل زده بهترین گلزن فولادی‌ها.
  • گلزنان مشترک
در طول تاریخ جدال‌های دو تیم در لیگ برتر، سه بازیکن موفق شده‌اند دروازه هر دو تیم را باز کنند; بهنام سراج، حسین کعبی و محمد قاضی بازیکنانی بوده‌اند که با پیراهن هر دو تیم در این بازی گلزنی کرده‌اند.
  • گل به خودی ها
محسن بنگر با پیراهن پرسپولیس و فرزاد حاتمی، عبدالله کرمی با پیراهن فولاد سابقه باز کردن دروازه خودی را داشته‌اند.
  • گلزنان خارجی:
پائولو دی کارمو که یکی از بدترین خریدهای خارجی تاریخ پرسپولیس است به همراه لوسیانو پریرا برزیلی و موسی کولیبالی فولادی‌ها، بازیکنانی هستند که نام آن‌ها به عنوان گلزن بازی‌های دو تیم، در تاریخ به ثبت رسیده است.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...