مهاجری: ناهماهنگ هستیم/ الهامی: باید تمرکز لازم را داشته باشیم

در آستانه هفته دوم رقابت های لیگ برتر نگاهی داشته ایم به صحبت های سرمربیان تیم های نفت مسجد سلیمان و هوادار.
کدخبر (58608) | 27 مرداد 1401 | ساعت 12:20
0 81
مهاجری: ناهماهنگ هستیم/ الهامی: باید تمرکز لازم را داشته باشیم
در آستانه هفته دوم رقابت های لیگ برتر نگاهی داشته ایم به صحبت های سرمربیان تیم های نفت مسجد سلیمان و هوادار.

به گزارش سرخ نیوز، جدال تیم های نفت مسجد سلیمان و هوادار در هفته دوم رقابت های لیگ برتر برگزار می می شود. سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از برگزاری این بازی صحبت هایی را مطرح کردند که می خوانید؛  

*مهاجری: تمرکز نداشته باشیم مثل بازی با مس تنبیه خواهیم شد / به خاطر 6 بازیکن جدید هنوز ناهماهنگ هستیم

 رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان و هوادار تهران گفت: لیگ شروع شده و هفته دوم را آغاز می کنیم. امیدوارم بتوانیم زحمات که کشیدیم را در این مسابقات برداشت کنیم. تغییرات زیادی در ترکیب تیم‌مان ایجاد کردیم. در بازی قبل 6 بازیکن جدید نسبت فصل گذشته داشتیم. با توجه به این مساله ناهماهنگی در تیم داشتیم که سعی می کنیم، این مشکل را برطرف کنیم. بازی سختی مقابل هوادار خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به زمانی که داشتیم هماهنگی کامل تیم سخت بود. در بحث دفاعی هم به خاطر همین مسئله ناهماهنگی داشتیم. اگر مقابل هوادار تمرکز نداشته باشیم مثل بازی با مس کرمان تنبیه خواهیم شد. مقابل مس بازی خوبی انجام دادیم، اما دو بار سیستم دفاعی‌مان هماهنگی لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشت و گل خوردیم  خیلی راحت دروازه‌مان باز شد. امیدوارم در بازی با هوادار که میهمان هم هستیم و فشار بیشتری به خط دفاع و دروازه ما خواهد آمد بهتر عمل کنیم و ضمن ارائه یک فوتبال خوب نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بگیریم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد تغییر کادر فنی هوادار اظهار داشت: الهامی از دوستان و همکاران ماست. در این سال‌ها هم کار کرده و رزومه‌اش هم مشخص است. شما می‌دانید که تفکر مربیان است که تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکل می‌دهد. مربیان افکار متفاوتی نسبت به هم دارند و بر همین اساس هم یارگیری و بازیگر  جذب می‌کنند و تیم تشکیل می‌دهند. الهامی در این سال‌ها خوب نتیجه گرفته است و افکارش برای من کاملا مشخص است همانطور که افکار من هم برای او مشخص است. تیمی می‌تواند فردا نتیجه بگیرد که تمرکز بیشتری داشته باشد. امیدوارم تیم ما با تمرکز بیشتر و اشتباه کمتر نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اقدام عجیب کامرانی فر علیه پرسپولیس! + عکس

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و اینکه مشکلات ورزشگاه که سازمان لیگ از آن ایراد گرفته را برطرف کرده‌اند یا نه، اظهار داشت: مشکلات وجود دارد و آنها قابل کتمان نیستند. باید برای حل مشکلات تلاش کنیم. مسجد سلیمان شهر کوچکی با 120 هزار نفر جمعیت است که در بالاترین سطح فوتبال مملکت تیم‌داری می‌کند، جایی که خراسان رضوی و کل استان خراسان با همه عظمتش از این مسئله محروم‌اند. استان فارس با همه عظمتش از این شرایط محروم است و استان‌های دیگر که استان‌های بزرگتری هستند و شرایط بهتری دارند از حضور در لیگ برتر محروم‌اند. ما نباید صورت مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاک کنیم، من می‌گویم بازیکن خارجی هم برای دریافت طلبش به فیفا شکایت می‌کند و فیفا هم به باشگاه بدهکار فرصت می‌دهد که ظرف یک ماه طلب بازیکن پرداخت شود و یا به حکم اعتراض شود. اگر در مسجد سلیمان مشکلی هست که می‌گویم هست و منکر آن نمی‌شوم، نه تنها ما بلکه بقیه ورزشگاه‌ها هم مشکل دارند، ورزشگاه آزادی هم با همه عظمتش مشکل دارد. باید یک فرصت سه ماهه یا شش داده شود تا مشکلاتش رفع شود و اگر در آن زمان مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نکردند تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: اگر تیم‌ها بخواهند در این قالب کار کنند و  به تیم‌ها فشار بیاید همان شرایطی می‌شود که می‌گویند فلان داور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ما انتخاب نکنید یا در فلان شهر مسابقه نمی‌دهیم. این مسئله برای فوتبال ما شرایط خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایجاد نمی‌کند. در بحث تماشاگر هم یک کلاف سردرگم شده که خود ما هم نمی‌دانیم چه باید کنیم. فیفا یک سری الزامات دارد. کشور ما هم برای خودش مسائلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد که باید رعایت کنیم. چند وقت است که می‌شنویم ما زیرساخت لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداریم، اما چه اقدامی کردیم؟فیفا و AFC فشار می‌آورند اما ما چه اقدامی کرده‌ایم. وقتی خانم‌ها که 50 درصد از جامعه کشور هستند سینما و کنسرت می‌روند، نماز جمعه و راهپیمایی می‌روند، در بحث‌های اجتماعی شرکت می‌کنند، فوتبال خارج از مقوله اجتماعی نیست. یا نمی‌خواهیم این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کنیم و یا اینکه این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کرده‌ایم و فوتبال بازی می‌کنیم. در جایی که به مسائل اعتقادی ما لطمه نزند حضور بانوان می‌تواند به فرهنگ فوتبال ما کمک کند.

 

*الهامی: تیم نفت مربی کار بلدی دارد / با 100 درصد توان حاضر نشویم به مشکل می‌خوریم

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار و نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی خواهد بود.تیم نفت با توجه به برد هفته اول و مربی کاربلدی دارد. قطعا فردا اگر 100 درصد انرژی را نگذارند به مشکل می خوریم و باید تمرکز لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: یک استقلالی، استاد حواشی نامنظم در فوتبال ایران!

وی افزود: بابت تاخیر عذرخواهی می کنم زیرا بخاطر ترافیک دیرآمدم و در این ترافیک باید بیایم و بروم کار سختی است بهتر است تمهیداتی در نظر گرفته شود تا شرایط بهتری شود.

سرمربی هوادار در مورد مسابقه گفت: نفت با استحقاق در هفته اول پیروز شده است.باید تمرکز لازم را داشته باشیم و بدانیم با نتیجه گرفتن به کجا می رسیم. فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود چون پشت این بازی خیلی چیزها هست که می‌شود در موردش صحبت کرد. تیم خوبی هستیم که روز به روز بهتر می شویم خوشحالم که با این بازیکنان کار می کنیم. مجموعه ای همدل هستیم. همه دنبال موفقیت تیم هستند که این برایم مایه خوشحالی است. امیدوارم فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم و تیمی که شایسته برد است به سه امتیازش برسد.

وی در مورد بحث شفافیت مالی و نقاط تاریکی که باید به آن رسیدگی شود و یا اینکه همه سرکار هستند گفت: این نشست در مورد بازی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...