پرسولیس - فولاد؛ به دنبال اولین پیروزی فصل در خانه

کدخبر (58901) | 27 مرداد 1401 | ساعت 19:12
0 73
پرسولیس - فولاد؛ به دنبال اولین پیروزی فصل در خانه
پرسپولیس در دومین هفته از بازی های لیگ برتر، میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

اطلاعات بازی

پرسپولیس - ذوب آهن، هفته دوم لیگ برتر

جمعه ۲۸ مرداد ماه، ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه آزادی

تیم داوری

داوران:  پیام حیدری، سعید قاسمی، حسین مرادی، فرزاد منصوری

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

غایبین

پرسپولیس در هفته دوم بازی های لیگ برتر درحالی به مصاف فولاد می رود که مرتضی پورعلی‌گنجی را به دلیل عدم صدور ITC و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. یحیی گل‌محمدی نیز به دلیل جریمه انضباطی پرسپولیس را در این دیدار همراهی نخواهد کرد.

در آن سمت اما فولاد خوزستان برای این دیدار هیچ محروم و مصدومی ندارد.

چهره‌های برتر

سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی ترابی از قابل‌انتظارترین بازیکنان پرسپولیس برای این دیدار خواهند بود. برای بازی برابر فولاد که از خط دفاع مستحکمی بهره‌مند است، قطعا نیاز بیشتری نسبت به خلاقیت این سه بازیکن که در دیدار هفته گذشته برابر ذوب آهن بارها اقدام به موقعیت‌سازی و ارسال پاس کلیدی کردند احساس می‌شود.

در آن سمت، مهدی شیری، سعید آقایی و البته احسان پهلوان، برای اولین بار پس از جدایی از پرسپولیس به مصاف این تیم خواهند رفت و قطعا انگیزه‌های بسیاری برای ثابت کردن توانایی‌های خود دارند.

نمای بازی

پرسپولیس در دومین هفته از بازی های لیگ برتر، میزبان شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه آزادی خواهد بود. پرسپولیس طی ده دیدار لیگ برتری خود برابر فولاد،‌به هشت برد و یک تساوی رسیده و آخرین برد فولاد در ورزشگاه آزادی، به بیش از ۷ سال پیش و دوران هدایت حمید درخشان در پرسپولیس باز‌می‌گردد.

بیشتر بخوانید: فولاد و ۲۰۰۰ روز حسرت برد در آزادی

پرسپولیس در هر دو دیدار لیگ برتری فصل گذشته خود برابر فولاد موفق به گذشتن از سد این تیم شد اما در دیدار سوپرجام، شاگردان گل‌محمدی با یک گل از حریف خود شکست خوردند.

هم پرسپولیس و هم فولاد در دیدارهای هفته اول خود، با وجود تسلط کامل به بازی و درصد مالکیت توپ بیش از ۷۰ درصدی موفق به شکست دادن حریفان خود نشدند. پرسپولیس در اصفهان برابر ذوب آهن با نتیجه ۰-۰ متوقف شد و در سوی دیگر، فولاد هم در دربی خوزستان برابر صنعت نفت آبادان، با همین نتیجه به تقسیم امتیازات رضایت داد.

توقف پرسپولیس و فولاد در هفته اول که اتفاقا هر دو از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر محسوب می‌شوند، انگیزه‌های این دو تیم برای هفته دوم را چند برابر کرده تا با کسب پیروزی، خود را به صدرنشین ۶ امتیازی و فعلی لیگ برتر یعنی سپاهان نزدیک نگه دارند.

تقابل‌های قبلی

پرسپولیس و فولاد خوزستان تاکنون ۴۸ بار در چارچوب مسابقات مختلف مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم سرخ‌های تهران ۲۵ برد و سهم سرخ‌های اهواز ۱۱ برد بوده است و در ۱۲ دیدار هم این دو تیم به تساوی رضایت داده‌اند.

با این تفاسیر، پیشبینی شما از نتیجه دیدار پرسپولیس برابر فولاد خوزستان چه خواهد بود؟

اخبار مرتبط با این بازی:

۰۱/۰۵/۲۷ ۱۷:۲۱- فولاد و پرسپولیس؛ جنگ بدون جام
۰۱/۰۵/۲۶ ۲۴:۰۰-  ۶ پرده از اتفاقات جنجالی پرسپولیس – فولاد
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۲۳:۲۱- تاریخچه تقابل‌های یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۲۱:۲۰- پرسپولیس- فولاد؛ بازگشت به آزادی به انگیزه متفاوت!
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۱۹:۰۸- همه آنچه باید در مورد گلزن‌های پرسپولیس و فولاد بدانید 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...