مهدی شیری ترک عادت نکرد! + ویدئو

مهدی شیری هنوز هم یک عادت بد را فراموش نکرده و باز هم آن را تکرار کرد.
کدخبر (60481) 01 شهریور 1401 | ساعت 14:25
0 95
مهدی شیری هنوز هم یک عادت بد را فراموش نکرده و باز هم آن را تکرار کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس برای دومین بار طی سه فصل به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود. اتفاقی تاریخی که با توجه به بضاعت و امکانات فوتبال ایران، شبیه به یک رویاست تا واقعیت. با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمام مراحل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد و پرسپولیس با شکست دادن تیم های قدرتمندی چون پاختاکور ازبکستان، السد قطر و النصر عربستان به فینال این مسابقات رسید. دیدار فینال نیز به صورت تک مسابقه برگزار شد؛ یعنی یک اشتباه می توانست هر یک از دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی را به لبه پرتگاه ببرد و این اشتباه متاسفانه توسط شاگردان گل محمدی رقم خورد.

وقتی مهدی عبدی، گل برتری سرخپوشان پایتخت را در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند کسی تصور نمی کرد دو اشتباه مرگبار، دست پرسپولیس را در یک قدمی قهرمانی آسیا از جام کوتاه کند اما شد آنچه نباید می شد! نخستین اشتباه را احمد نوراللهی در بدترین زمان ممکن رقم زد و باعث شد پنالتی تیم اولسان هیوندای در دقیقه ۴۷ تبدیل به گل شود تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.
با این حال امید پرسپولیسی ها زنده ماند و در آغاز نیمه دوم هم شاهد نمایشی خوب از سوی شاگردان یحیی گل محمدی بودیم اما اشتباه دوم توسط مهدی شیری و تقدیم یک پنالتی دیگر به حریف، امید را در دل تیم سرخپوش پایتخت کشت.
  بدین ترتیب پرسپولیس که در غیاب وحید امیری، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان به مصاف اولسان هیوندای رفته بود برای دومین بار در یک قدمی جام، کم آورد تا دو اشتباه فردی، تاوان بزرگی برای سرخپوشان به همراه داشته باشد. حالا تصویری از دیدار هفته دوم لیگ برتر و دیدار پرسپولیس و فولاد منتشر شده که نشان می دهد مهدی شیری هنوز ترک عادت نکرده و گاهی در مستطیل سبز با دست توپ را لمس می کند!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...