نوجوانان ایرانی راهی فینال آسیا شدند

ملی‌پوشان هندبال نوجوانان ایران با شایستگی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شدند.
کدخبر (62373) | 06 شهریور 1401 | ساعت 19:17
0 70
نوجوانان ایرانی راهی فینال آسیا شدند
ملی‌پوشان هندبال نوجوانان ایران با شایستگی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در پایان ۸۰ دقیقه ماراتن پایاپای و نفس‌گیر مقابل عربستان با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در پایان ۶۰ دقیقه تلاش دو تیم در نهایت این دیدار با تساوی ۲۴ _ ۲۴ به پایان رسید تا تکلیف برنده میدان در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای مشخص شود‌. در ۵ دقیقه اول عربستان ۲۷ بر ۲۶ پیش افتاد اما در ۵ دقیقه دوم ملی‌پوشان ایران نتیجه را به تساوی ۲۸ _ ۲۸ کشاندند.

در ادامه و پس از تساوی دو تیم در پایان ۷۰ دقیقه کار به وقت اضافی بعدی کشیده شد. در ۵ دقیقه اول نتیحه دیدار ۳۱ بر ۳۰ به سود ایران به اتمام رسید. در پایان ۵ دقیقه دوم ایران توانست ۳۳ بر ۳۲ عربستان را شکست دهد و راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز کره‌جنوبی ۲۳ بر ۲۱ مقابل ژاپن به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه نهم شهریورماه میان ایران و کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. همچنین دیدار رده‌بندی نیز از ساعت ۱۷:۳۰ همان روز برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها ۵ تیم راهی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به میزبانی کرواسی خواهند شد که تا کنون ایران، عربستان، کره جنوبی و ژاپن موفق به کسب سهمیه این مسابقات شده‌اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...