مس کرمان ۲ - گل گهر سیرجان ۲ / تقسیم امتیازات در دربی کرمان + ویدیو

دیدار تیم های مس کرمان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ خلیج فارس با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.
کدخبر (62803) | 08 شهریور 1401 | ساعت 17:02
0 116
مس کرمان ۲ - گل گهر سیرجان ۲ / تقسیم امتیازات در دربی کرمان + ویدیو
دیدار تیم های مس کرمان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ خلیج فارس با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، تیم های مس کرمان و گل گهر سیرجان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس مقابل هم قرار گرفتند و شاگردان فرزاد حسین‌خانی و امیر قلعه‌نویی به تقسیم امتیازات رضایت دادند. مسی‌ها که تا این برهه از لیگ برتر عنوان بهترین خط حمله لیگ را به نام خود ثبت‌ کرده‌آند، در حالی از شکست دادن حریف خود باز ماندند که تا دقیقه ۲+۹۰ با نتیجه ۲-۱ پیروز این دیدار بودند اما با یک گل به خودی، دو امتیاز خانگی را از دست دادند.

اطلاعات بازی:

۱۴۰۰/۰۶/۰۸- ورزشگاه شهید باهنر کرمان- ساعت ۱۹:۳۰

تیم داوری:

امیر عرب‌براقی، محمدرضا منصوری، مرتضی سلمان‌نژاد و ایمان کهیش/ ناظر: حیدر شکور

اتفاقات بازی:

تماشاگران می‌توانند دربی استان کرمان را به‌صورت رایگان در ورزشگاه شهید باهنر تماشا کنند. این مسابقه به دلیل مشکل که در پخش زنده تصاویر در مرکز کرمان ایجاد شده بود، تا دقیقه 20 با مشکل پخش شد.

کارت زرد:

دقیقه ۳۵: محمد قاسمی‌نژاد از مس کرمان دقیقه ۷۷: امیرحسین عسگری از مس کرمان دقیقه ۴+۹۰: محمد ستاری از مس کرمان

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه ۴۳: عارف رستمی روی ارسالی که محمد قاسمی‌نژاد از سمت راست انجام داد، با ضربه‌ای دقیق دروازه محسن فروزان را باز کرد. دقیقه ۱+۴۵: روی پاس بیرون پا و زمینی محمد خدابنده‌لو به داخل محوطه جریمه،‌مرتضی تبریزی با ضربه‌ای دقیق بازی را به تساوی کشاند. دقیقه ۷۲: ارسال عارف رستمی از روی ضربه آزادی که در نزدکی‌های نقطه کرنر گل‌گهر اعلام شده بود، با ضربه سر شروین بزرگ تبدیل به گل دوم مس کرمان شد. دقیقه ۲+۹۰:‌ روی ارسال بهنام برزای از سمت راست، علی تهامی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ارسال خطرناک مهدی تیکدری در شرایطی عرض دروازه خالی مس کرمان را رد کرد. دقیقه ۲۷: ضربه ایستگاهی دیدنی رضا شکاری به تیرک عمودی دروازه مس کرمان برخورد کرد و دور شد. دقیقه ۳۴: فرصت خوبی برا گل‌گهر روی ارسال بلند به تیر دوم محیا شد اما توپ روی پای رضا شکاری ننشست و این فرصت برای گل‌گهر از دست رفت دقیقه ۵۸: مرتضی پس از دریبل کردن دروازه‌بان مس کرمان، با بی‌دقتی فرصت مناسبی را از دست داد.

ترکیب بازیکنان مس کرمان و گل گهر سیرجان:

حضور اریک بانیاما مهاجم جنجالی گل‌گهر سیرجان در ترکیب اصلی این تیم، از نکات جالب این دیدار محسوب می‌شود.

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، حسین دوستدار، امیرحسین عسکری، علی تهامی، میلاد خدایی، عارف زینلی(۴۶- شروین بزرگ)، محمد صبوری، محمد قاسمی‌نزاد(۷۸- سامان تورانیان)، عارف رستمی(۷۸- علیرضا قادری نژاد)، احمد نصیری(۶۱- محمد ستاری)، محمدامین کاظمیان

ترکیب گل گهر سیرجان:

محسن فروزان، مهدی تیکدری(۷۸- بهنام برزای)، مهران گلزاری، علیرضا آرتا، مهران درخشان مهر(۶۳- شایان مصلج)، علیرضا علی‌زاده، محمد خدابنده‌لو(۶۳- امین پورعلی)، مرتضی تبریزی، رضا شکاری، اریک بانیاما، کیروش استنلی(۶۳- امین قاسمی‌نژاد)

خلاصه بازی مس کرمان برابر گل‌گهر سیرجان

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...