نگرانی ژاوی از تاثیر جدایی پیکه و شکیرا بر نیوکمپ!

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا همچنان درگیر عواقب جدایی خود از شکیرا است و این موضوع باعث تغییر و تحولاتی در نیوکمپ شده است.
کدخبر (63436) | 09 شهریور 1401 | ساعت 09:27
0 98
نگرانی ژاوی از تاثیر جدایی پیکه و شکیرا بر نیوکمپ!
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا همچنان درگیر عواقب جدایی خود از شکیرا است و این موضوع باعث تغییر و تحولاتی در نیوکمپ شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، گفته می‌شود، طی چند روز آینده عکس‌ها و فیلم‌های جدیدی از خیانت‌های این بازیکن 35 ساله توسط پاپاراتزی‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود. حواشی بوجود آمده از زندگی پیکه باعث شده تا ژاوی هم نگرانی خود در مورد این مساله و تاثیر آن بر جو و عملکرد تیمش را اعلام کند. به نقل از نشریه کاتالونیایی ال ناسیونال، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا نگران این است که این موضوع تا چه اندازه می‌تواند بر زندگی فوتبالی پیکه در بارسلونا اثرگذار باشد. گفته می‌شود گزارشی که قرار است منتشر شود مربوط به رابطه پیکه با کلارا چیا و همچنین تصاویری از آنها در سال 2016 می‌شود. انتشار این گزارش می‌تواند منجر به آسیب عملکرد فوتبالی پیکه و در عین حال برهم زدن جو آرام و شرایط خوبی که ژاوی در نیوکمپ حاکم کرده، شود. نگرانی های ژاوی بی اساس نیست، زیرا پیکه در حال حاضر هنوز نتوانسته خودش را با شرایط جدید نیوکمپ تطبیق دهد و به نوعی از تحولات و پیشرفت‌های اخیر بارسلونا جا مانده است. ژاوی عمیقا تمایل ندارد که این مدافع باسابقه تیمش درگیر حواشی باشد و نتواند به تیم اصلی کمک کند. او در سه بازی اول فصل جایی در ترکیب بارسا نداشت و از روی نیمکت بازی‌ها را تماشا کرد. او اکنون آخرین گزینه دفاعی پیکه محسوب می‌شود و جای خود را به مدافع جدید تیم ینعی جولز کنده و آندرس کریستینسن داده است. پیکه علیرغم فروش چند تن از مدافعان باشگاه از جمله ساموئل اومتیتی و کلمنت لنگلت، نتوانست جایگاهی را در تیم اصلی پیدا کند. به گزارش ال‌ناسیونال، این بازیکن 35 ساله پیش از بازی‌ها حتی بدن خود را گرم نمی‌کند و در تمام مدت روی نیمکت می‌نشیند. این مدافع کهنه‌کار نیمکت نشین باشگاهی است که نام خود را در آن بر سر زبان‌ها انداخت. نشریه کاتالانی ادعا می‌کند که این مدافع میانی موقعیت فعلی خود را در شدیدا در خطر می‌بیند و در یک وضعیت کاملاً غیرمنتظره قرار دارد. در میان پیامدهای جدایی‌اش از شکیرا، اینکه او چگونه می‌تواند چنین شرایطی را تغییر دهد، در حال حاضر نامشخص است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...