حضور بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی پس از 1390 روز + ویدئو

پس از ۱۳۹۰ روز بار دیگر بانوان پرسپولیسی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.
کدخبر (63482) 09 شهریور 1401 | ساعت 12:49
0 223
پس از ۱۳۹۰ روز بار دیگر بانوان پرسپولیسی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، سرانجام طلسم حضور بانوان در ورزشگاه ها شکست و با دخالت فیفا یک رویای چندین ساله به واقعیت تبدیل شد تا استادیوم آزادی هم پس از سالها شاهد فریاد دختران سرزمینش باشد. هفته قبل در بازی استقلال و مس کرمان، هواداران خانم با پرچم های آبی پا به آزادی گذاشتند و این بار قرار است رنگ پرچم ها سرخ شود تا سالهایی را برای این ورزشگاه پیر تداعی کند که زنان و مردان کنار یکدیگر به تماشای فوتبال می نشستند. البته همین چندسال قبل و در فینال لیگ قهرمانان آسیا شاهد این اتفاق قشنگ بودیم و گرچه حضور بانوان بعضا گزینشی بود، اما برای اولین بار در یک رقابت باشگاهی این فرصت در اختیار آنها قرار گرفت تا تماشاگر یک فوتبال حساس باشند. حالا پس از ۱۳۹۰ روز بار دیگر بانوان پرسپولیسی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت تا روی سکوها داغ این ورزشگاه از تیم محبوبشان حمایت کنند. در فاصله کمتر از 3 ساعت به دیدار پرسپولیس و نفت آبادان بانوان پرسپولیسی با شور و شوقی وصف نشدنی خود را به آزادی رسانده اند و با شعارها و تشویق های خود جلوه خاصی به فضای اطراف این ورزشگاه داده اند.
  * امروز چند ساعت مانده به بازی عده زیادی از هواداران خانم که موفق به تهیه بلیت نشده بودند با تجمع در ورودی شرقی ورزشگاه آزادی ضمن اعتراض به بسته شدن سامانه فروش بلیت و عدم امکان تهیه آن، از ماموران نیروی انتظامی و کارمندان مجموعه ورزشگاه آزادی می خواستند اجازه دهند وارد ورزشگاه شوند. *با وجود ممانعت ماموران و تاکید بر این نکته که گیت های بازرسی داخل ورزشگاه فقط به تماشاگرانی که بلیت دارند اجازه ورود و استقرار روی صندلی ها را خواهد داد، خانم های هوادار بدون بلیت به داخل ورزشگاه هجوم بردند!
*طبق اعلام قبلی حدود 500 بانو که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را خریداری کرده بودند، وارد ورزشگاه آزادی شده و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت درهای ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. *یکی‌ از خانم‌هایی که مقابل ورزشگاه ایستاد بود به خبرنگاران گفت: در بازار سیاه بلیت ۵۰۰ هزار تومانی خریدم اما وقتی قصد ورود داشتم متوجه شدم با آن بلیت اجازه ورود ندارم. *در مقابل در شرقی ورزشگاه بازار رنگ کردن صورت گرم است‌ و تعدادی از خانم‌ها هم صورت‌های خود را قرمز کرده‌اند. *بیش‌تر خانم‌ها با شیپورهایی که در اختیار دارند به صورت ممتد در حال تشویق تیم خود هستند. *برخلاف بازی استقلال و مس کرمان که هوادارا ن خانم در جایگاه شماره ۵ ورزگاه مستقر شده بودند در این دیدار بانوان پرسپولیسی در جایگاه ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مستقر هستند. *در ادامه به دلیل تجمع صورت گرفته، با باز شدن درب ها برخی از این بانوان بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند. * حدود 3 هزار تماشاگر خانم برای تماشای بازی پرسپولیس مقابل نفت آبادان در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...