سپاهان 0 - فولاد خوزستان 1/ اولین شکست فصل سپاهان و صدرنشینی پرسپولیس!

دیدار تیم های سپاهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید.
کدخبر (62796) | 09 شهریور 1401 | ساعت 16:30
0 171
سپاهان 0 - فولاد خوزستان 1/ اولین شکست فصل سپاهان و صدرنشینی پرسپولیس!
دیدار تیم های سپاهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، تیم های سپاهان و فولاد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هم قرار گرفتند و این دیدار که تا ثانیه‌های پایانی با تساوی بدون گل پیش می‌رفت، با گلزنی آیاندا پاتوسی که از دقیقه ۸۵ وارد میدان شده بود، نهایتا با برد شاگردان جواد نکونام در فولاد به اتمام رسید. با این نتیجه و با توجه برد پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد، شاگردان یحیی گل‌محمدی صدرنشین مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته چهارم لقب گرفتند.

اطلاعات بازی:

۱۴۰۰/۰۶/۰9- ورزشگاه فولادشهر اصفهان- ساعت 19:00

تیم داوری:

علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی، علی‌اکبر نوری و مهدی اجاقی/ ناظر: حسین نجاتی

اتفاقات بازی:

مجوزی در خصوص حضور بانوان در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان صادر نشد. ورزشگاه  15 هزار نفری فولاد شهر نزدیک به 60 درصد ظرفیتش در مصاف سپاهان و فولاد خوزستان پر شده است. تیم فوتبال سپاهان به دلیل چمن نامساعد ورزشگاه نقش جهان مجبور شده در هفته چهارم به فولادشهر برود و در ورزشگاهی که خاطرات زیادی از آن دارد، از شاگردان نکونام میزبانی کند. تماشاگران سپاهان با هرتصمیم داور علیه تیم‌شان به شدت به علیه او شعار می‌دهند. رندولوویچ و وحید هاشمیان دو دستیار دراگان اسکوچیچ به اصفهان سفر کرده اند و مصاف فولاد و سپاهان را از نزدیک زیر نظر دارند. مهدی تارتار هم مطابق انتظار در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده تا تماشاگر دیدار دو تیم و به ویژه سپاهانی ها باشد که هفته آینده  برابر هم قرار خواهند گرفت.

کارت زرد:

دقیقه ۳۸: مجید علیاری از فولاد دقیقه ۵۸: رناتو داسیلویرا از سپاهان دقیقه ۷۰: سعید آقایی از فولاد و فرشاد احمدزاده از سپاهان

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه ۳+۹۰: یاسین سلمانی در اشتباهی مرگبار روی یک پاس رو به عقب،‌ آیاندا پاتوسی تازه وارد را در موقعیت تک به تک قرارداد و این هافبک با تجربه فولاد خوزستان،‌ با یک ضربه بغل پای دقیق، پیام نیازمند را مغلوب کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۵: ارسال رامین رضائیان با ضربه سر رناتو داسیلویرا همراه شد ولی به اوت رفت. دقیقه ۳۷: ضربه خطرناک عارف آقاسی با واکنش خوب پیام نیازمند به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۵٠: شوت سنگین مهدی شیری با پای چپ با اختلاف کمی نسبت به دروازه سپاهان به بیرون رفت. دقیقه ۷۰: ضربه سر محکم شهریار مغانلو بالاتر از موسی کولیبالی با اختلاف چند کم از بالای دروازه به شکل بسیار خطرناکی راهی اوت شد. دقیقه ۷۵: ارسال حسینی برای شهریار مغانلو با ضربه سر این بازیکن همراه شد و درست به همانجایی رفت که کریستوفر کنت ایستاده بود.

ترکیب بازیکنان سپاهان و فولاد خوزستان:

مورایس در این مسابقه نسبت به دیدار برابر گل گهر دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده و بر این اساس فرشاد احمدزاده به جای حسینی بازی می کند و نیلسون جونیور هم در خط دفاعی جانشین دانشگر شده است.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، رامین رضاییان، نیلسون، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده(۷۳- محمدرضا حسینی)، مانوئل فرناندز(۸۴- امید نورافکن)، یاسین سلمانی، الویس کامسوبا(۷۳- محمد علی‌نژاد)، شهریار مغانلو

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی(۷۰- وحید حیدریه)، حمید بوحمدان، محمد آبشک (۴۵- احمد عبدالله‌زاده)، علیرضا کوشکی(۸۵- آیاندا پاتوسی)، ساسان انصاری(۸۵- ساسان انصاری)، مجید علیاری، علی قربانی(۷۰- وریا غفوری)

خلاصه بازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...