استقلال ۰ - پیکان ۰/شاگردان ساپینتو حریف پیکان هم نشدند + ویدیو

کدخبر (64291) | 15 شهریور 1401 | ساعت 16:19
0 91
استقلال ۰ - پیکان ۰/شاگردان ساپینتو حریف پیکان هم نشدند + ویدیو
دو تیم پیکان و استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ ایران مقابل هم قرار گرفتند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم های استقلال و پیکان در چارچوب دیداری از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هم قرار گرفتند. شاگردان ساپینتو بعد از توقف مقابل نفت در مسجدسلیمان، این بار در یک دیدار خانگی برابر تیم جوان پیکان متوقف شدند. شاگردان ساپینتو و مجتبی حسینی با تقسیم امتیازات، هر دو ۸ امتیازی شدند و به ترتیب، با اختلاف سه امتیازی نسبت به پرسپولیس صدرنشین، پس از پایان هفته پنجم مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس در رتبه‌های ششم و هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی:

دوشنبه 1401/06/14- ورزشگاه آزادی تهران- ساعت 19:00

تیم داوری:

موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی، یعقوب سخندان ،شبیر بهروزی/ ناظر :رسول فروغی

اتفاقات بازی:

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان برای تماشای این بازی در استادیوم آزادی حاضر شد.

 بانوان هوادار استقلال که ابتدا قرار بود در جایگاه‌های ۶تا۹ و‌ پشت دروازه جنوبی مستقر شوند، به طبقه بالا انتقال یافتند و تعداد زیادی از آن‌ها نیز با وجود گذشت نیمی از بازی در نیمه اول، کماکان پشت گیت‌های ورودی ورزشگاه مانده‌اند. بازیکنان پیکان پیش از شروع بازی با پیراهن شماره ۳ به یاد غلامی مدافع مصدوم این تیم عکس تیمی گرفتند. ارسلان مطهری هنگام ورود به استادیوم توسط هواداران به شدت تشویق شد.

کارت زرد:

دقیقه ۴۲: مهدی مهدی‌پور از استقلال دقیقه ۶۶: پیمان بابایی از استقلال

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

-

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر آرش رضاوند همراه شد که توپ این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: شوت از راه دور ساسان حسینی روی تور دروازه استقلال فرود آمد.

دقیقه ۲۷: ضربه بغل پای آرش رضاوند با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: پاس کوین یامگا از زمین خودی به پیمان بابایی رسید. او با یک حرکت بدن دیدنی، بهروز نوروزی مدافع پیکان را فریب داد و در موقعیت تک به تک، با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر دروازه‌بان پیکان رد کرد اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: محمد محبی با ناصری گلر پیکان تک به تک شد و ضربه او پس از برخورد به دستان دروازه‌بان پیکان در آستانه ورود به دروازه بود که نوروزی با دخالت به موقع، مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه ۴۴: روی غافلگیری خط دفاعی استقلال، ساسان حسینی در موقعیت تک به تک با حسین حسینی قرار گرفت اما ضربه چیپ ساسان حسینی با واکنش دروازه‌بان استقلال در دو مرحله مهار شد.

دقیقه ۵۵: شوت فنی مهدی مهدی‌پور از روی ضربه آزاد با واکنش خوب ناصری دفع شد.

دقیقه ۵۷: ارسال عرضی خوب یامگا در حوالی نقطه پنالتی به رضاوند رسید اما ضربه آرام این بازیکن توسط گلر پیکان مهار شد.

دقیقه ۵۸: سانتر جلالی به ضربه سر محبی ختم شد که توپ با اختلاف نسبتا کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: استقلال توسط پیمان بابایی موفق به گلزنی شد اما به دلیل خطایی که مهاجم آبی‌پوشان روی دروازه‌بان پیکان مرتکب شده بود، داور این گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۸۸: شوت فنی و دیدنی ثابت‌ایمانی از پشت محوطه جریمه با فوق‌واکنش حسین حسینی به کرنر فرستاده شد.

حدود ۳۰هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند.

برخلاف بازی‌های خانگی گذشته استقلال، در پخش زنده این دیدار تبلیغات‌محیطی به نمایش درآمد که نشان می‌دهد باشگاه استقلال و صداوسیما به تعامل رسیده‌اند.

ساپینتو در اعتراض به اعلام خطا به سود پیکان با ناراحتی زیاد با نیمکت تیمش صحبت کرد و اعتراضاتش را خطاب به داور چهارم ادامه داد. این اتفاق واکنش و عصبانیت مجتبی حسینی سرمربی پیکان را در‌پی داشت و او نیز اعتراض خودش نسبت به رفتارهای ساپینتو را به داور‌ چهارم اعلام کرد. در این صحنه هواداران استقلال نیز به مجتبی حسینی اعتراض کردند.

ادامه اعتراضات کادرفنی استقلال به تصمیمات داور، باعث شد بهزاد غلامپور کارت زرد بگیرد. در این صحنه ساپینتو تلاش کرد خونسردی خودش را حفظ کند!

ترکیب بازیکنان استقلال و پیکان:

با توجه به نمایش نه چندان دلچسب استقلال در مسجد سلیمان احتمالا ساپینتو تیمش را با تغییراتی راهی میدان می کند. محمدحسین زواری خرید جدید و جوان استقلال مدتی است با مشکل مصدومیت روبرو است و آرمان رمضانی هم در بازی با نفت مسجدسلیمان کمرش آسیب دید و مدتی است در تمرینات آبی ها شرکت نمی کند. این ۲ بازیکن در بازی با پیکان به دلیل مصدومیت، علیرضا رضایی به دلیل بیماری و محمدحسین مرادمند، امید حامدی فر، امیرعلی صادقی و عزیزبک آمانوف به دلایل فنی غایب خواهند بود.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، کوین یامگا، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی(۶۷- جعفر سلمانی)، روزبه چشمی(۶۷- سعید مهری)، آرش رضاوند(۷۸- زبیر نیک‌نفس)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی(۸۴- ارسلان مطهری)، پیمان بابابی(۶۷- سجاد شهباززاده) 

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی، امیر طاهر، منصور باقری، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده(۶۱- علی رمضانی)، مجتبی حق‌دوست(۸۴- امیرحسین عزیزی)، محمدمهدی لطفی(۷۱- محمد بلبلی)، ساسان حسینی(۶۱- شرزود تمیروف)  اخبار مرتبط با این بازی: ۰۱/۰۶/13 23:38- تقابل ویژه هفته پنجم لیگ برتر؛ یک پرسپولیسی مقابل استقلال  

خلاصه بازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...