هوادار با یک غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود

سرپرست تیم فوتبال هوادار توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس ارائه کرد.
کدخبر (64764) | 13 شهریور 1401 | ساعت 10:48
0 410
هوادار با یک غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود
سرپرست تیم فوتبال هوادار توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، تیم فوتبال هوادار تهران فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود که در ورزشگاه دستگردی و بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما بر اساس توافق، دو باشگاه میهمانانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای این مسابقه خواهند داشت.

هوادار در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که حسین صادقی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگردان الهامی نیست و تنها غایب هوادار در این مسابقه خواهد بود.

علی طهماسبی سرپرست تیم فوتبال هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط این تیم برای بازی فردا اظهار داشت: سال گذشته هم دو بازی با پرسپولیس انجام دادیم و در هر دو بازی شرایط تیم طوری بود که نظر کادر فنی حاصل شد. امسال شرایط تیم با حضور ساکت الهامی بهتر شده و تیم از لحاظ فنی پیشرفت داشته، بازیکنان یکد‌ل‌تر هستند و مسئولان باشگاه هم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سنگ تمام گذاشته‌اند. اردوی پیش فصل خوبی در ترکیه داشتیم و شرایط تیم از لحاظ امکانات خوب است. از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر ویژه دارم که تلاش می‌کنند شخصیت تیمی پررنگ‌تر شود.

علی طهماسبی سرپرست تیم فوتبال هوادار

وی افزود: امسال تیم ما با تجربه‌تر شده، سعی می‌کنیم با کسب رتبه بهتر نسبت به سال گذشته نماینده خوبی برای تهران باشیم. از نظر اخلاقی یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم. نیمکت آرامی داریم و جو تیمی خیلی خوبی حاکم است. تاکنون به غیر از یک بازی نتایج خیلی خوبی گرفتیم.

طهماسبی در مورد اینکه آیا هوادار به کسب 3 امتیاز بازی با پرسپولیس فکر می‌کند، گفت: برای بازی فردا و همچنین مسابقات آینده یکدل و متحد هستیم. تمام سعی‌مان این است که این اتفاق بیفتد اما نمی‌خواهیم روی تیم و بازیکنان فشار ایجاد شود. با این حال هدفمان این است که‌ با یک نتیجه خوب از حریفمان امتیاز بگیریم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سرپرست هوادار در مورد مسائل مالی این تیم عنوان کرد: همان طور که گفتم مسئولان تیم سعی می‌کنند بازیکنان دغدغه‌ای نداشته باشند. بچه‌ها از لحاظ مالی شرایط خوبی دارند. تاکنون 30 درصد دریافت کرده‌اند و مدیریت هم قول داده در صورت کسب نتیجه خوب مقابل پرسپولیس بازیکنان پاداش دریافت کنند. با بازیکنانی که از فصل قبل در تیم مانده‌اند تسویه حساب شده و در مورد بازیکنانی هم که جدا شده‌اند قرار است ظرف یک هفته تا 10 روز آینده مطالباتشان پرداخت شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...