گل‌گهر 1 - ملوان 0 / گل به خودی عیدی به برد گل‌گهر ختم شد + ویدئو

دیدار تیم‌های گل‌گهر و ملوان با نتیجه یک بر صفر به نفع گل‌گهر به پایان رسید.
کدخبر (65435) | 14 شهریور 1401 | ساعت 18:47
0 93
گل‌گهر 1 - ملوان 0 / گل به خودی عیدی به برد گل‌گهر ختم شد + ویدئو
دیدار تیم‌های گل‌گهر و ملوان با نتیجه یک بر صفر به نفع گل‌گهر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، گل‌گهر فصل را با پیروزی مقابل تراکتور شروع کرد؛ اما طی سه هفته اخیر موفق به برد نشد تا با شش امتیاز و رتبه شش وارد هفته پنجم شود. این تیم امشب در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس میزبان ملوان بود؛ یکی از دو تیم تازه وارد به لیگ برتر که طی چهار هفته اخیر دو باخت و دو مساوی کسب کرد تا با دو امتیاز به قعر جدول تکیه بزند؛ مصاف قلعه نویی باتجربه و زارع جوان امشب در اوج هیجان پیگیری شد. گل‌گهر - ملوان گل‌گهر بازی را تهاجمی شروع کرد و در نیم ساعت نخست چند موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه ملوان ایجاد کرد. عناصر تهاجمی گل‌گهر با حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه، انواع راه‌های رسیدن به گل را روی دروازه حریف امتحان کردند. اما در طول 45 دقیقه نخست با کم دقتی و البته درخشش صادقی، هیچ‌یک از موقعیت‌های آنها گل نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. میزبان مثل نیمه اول، در نیمه دوم هم چهره‌ای تهاجمی داشت اما ملوان در 15 دقیقه نخست اجازه نزدیک شدن به دروازه خود را به حریف نداد. در این شرایط گل‌گهر سعی داشت با ارسال‌های پی‌درپی از جناحین به موقعیت‌های گل برسد و در ادامه نیز هر دو تعییراتی را در ترکیب خود ایجاد کردند تا اینکه گل‌گهر در آخرین دقایق روی گل به خودی عیدی به گل رسید تا بعد از سه هفته طعم برد را بچشد.   هفته پنجم لیگ برتر 02-1401؛ دوشنبه 14 شهریور – ساعت: 20:00 ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان گروه داوری:

  • داور: احمد محمدی
  • کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، سعید زیبا
  • داور چهارم: سیدحسین حسینی
  • ناظر: سعید بطحایی
ترکیب تیم گل‌گهر: محسن فروزان، شایان مصلح (مهران درخشان‌مهر 77)، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، بهنام برزای (مهدی تیکدری‌نژاد 59)، علیرضا علیزاده، وسلی گومز (نوید عاشوری 59)، محمد خدابنده‌لو (کی‌روش استنلی 46)، مرتضی تبریزی (امین قاسمی‌نژاد 59) اریک بایناما، رضا شکاری ترکیب تیم گل‌گهر ترکیب تیم ملوان: ایمان صادقی، سعید کریمی، اکبر ایمانی (میلاد شعبانلو 66)، سجاد بازگیر، مسعود کاظمین (پرهام صیاد 66)، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، میلاد جهانی، مصطفی نائیج‌پور، محمدصادق بارانی (علیرضا خوشکفا 87)، مهران احمدی (محمود مطلق‌زاده 82) ترکیب تیم ملوان شرح گل: گل‌گهر 1 - ملوان 0 (مجید عیدی - گل‌به‌خودی): رضا شکاری با ضربه سری دیدنی ارسال کرنر سمت راست تیمش را می‌رفت به گل تبدیل کند، ولی صادقی توپ را مهار کرد؛ بایناما در دهانه دروازه ریباند این توپ را به کمک مجید وارد دروازه حریف کرد. لحظات حساس: دقیقه 10: وسلی گومز از پشت محوطه جریمه دروازه ملوان را نشانه گرفت اما شوت زمینی و خطرناک او در چارچوب نبود و از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد. دقیقه 15: رضا شکاری از پشت محوطه جریمه یک شوت کات‌دار دیدنی روانه دروازه ملوان کرد که صادقی با پروازی بلند آن را به کرنر فرستاد. دقیقه 22: رضا شکاری با یک حرکت پا به توپ زیبا از سمت راست محوطه جریمه حریف به دروازه نزدیک شد و یک ضربه خطرناک هم زد که با اختلاف اندک راهی اوت شد. دقیقه 35: روی یک ضدحمله سریع، کاظمینی پاس در عمق زیبایی را برای جهانی ارسال کرد؛ هافبک باتجربه ملوان برای زد توپ خود را پرتاب کرد ولی ضربه او جایی در دروازه نداشت به قسمت بیرونی تور برخورد کرد. دقیقه 40: وسلی گومز با یک شوت محکم، ضربه آزاد دو ضرب گل‌گهر را روانه دروازه ملوان کرد که صادقی با واکنشی دیدنی ضربه او را راهی کرنر کرد. دقیقه 68: کی‌روش استنلی روی ارسال زمینی بایناما خود را پرتاب کرد تا توپ را وارد دروازه حریف کند ولی ضربه او به طرز خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد. دقیقه 75: شوت سنگین قاضی‌پور از پشت محوطه جریمه را محسن فروزان با واکنشی دیدنی مهار کرد.

خلاصه بازی گل‌گهر و ملوان:

  اتفاق ویژه: امیر قلعه‌نویی بعد از بازی خانگی قبلی تیمش، ضمن تشکر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، از هواداران سیرجانی گلایه کرد. چون انتظار حضور پرشورتری از آنها داشت. فوتبالدوستان سیرجانی امشب پاسخ سرمربی خود را باحضور قابل توجه در ورزشگاه دادند تا یار دوازدهم گل‌گهر در شب کسب دومین برد فصل لقب بگیرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...