ضربه ای که بیرانوند از بیژن حیدری خورد+ ویدئو

شرایط قضاوت ها در لیگ برتر هر هفته که می گذرد بدتر از قبل می شود و در بازی پرسپولیس و هوادار، داور توپی که بیرون از محوطه جریمه به دست مدافع سرخ ها خورده بود را پنالتی تشخیص داد!
کدخبر (65605) | 15 شهریور 1401 | ساعت 08:51
0 112
ضربه ای که بیرانوند از بیژن حیدری خورد+ ویدئو
شرایط قضاوت ها در لیگ برتر هر هفته که می گذرد بدتر از قبل می شود و در بازی پرسپولیس و هوادار، داور توپی که بیرون از محوطه جریمه به دست مدافع سرخ ها خورده بود را پنالتی تشخیص داد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از ۴ هفته کلین شیت، سرانجام دروازه پرسپولیس باز شد و تیم هوادار از روی نقطه پنالتی توانست به علیرضا بیرانوند گلزنی کند. این اتفاق در پی خطای هند علی نعمتی رخ داد; هندی که بیرون از محوطه جریمه رخ داده بود، اما بر اثر اشتباه محاسباتی داور به یک پنالتی بادآورده برای تیم میزبان مبدل شد تا زحمات مدافعان پرسپولیس و به ویژه بیرانوند در حفظ رکورد گل نخورد تیمشان در یک آن، با یک تصمیم اشتباه هدر برود. اشتباهی که به قیمت از دست رفتن ثبت یک رکورد جدید برای بیرانوند تمام شد. البته رکوردها برای شکسته شدن است و قرار نیست تا ابد پابرجا ماند، اما چه خوب است، اگر این اتفاق قرار است رخ دهد روند طبیعی خودش را طی کند نه به دست عوامل بیرونی! اصلا آمار و رکوردها را به کناری بگذاریم و فنی صحبت کنیم.فرض بگیرید کار پرسپولیس در زمین بی کیفیت دستگردی گره می خورد و مثل دو بازی گذشته دو تیم بدون گل دنبال می شد، چه اتفاقی بعد از پنالتی که بیژن حیدری در دقیقه ۸۲ برای هوادار گرفت رخ می داد؟ آیا پرسپولیس به گل تساوی می رسید یا نه. شاید هم سه امتیاز را از دست می داد و به جای ثبت کسب سه امتیاز برابر هوادار، اولین شکست فصل خود را پذیرا می شد. مگر همین اتفاق در لیگ برتر هجدهم در مقابل فولاد رخ نداد؟ حتما آن خطای عجیبی که داور پشت محوطه از محمد نادری پنالتی گرفت را خوب بخاطر دارید که چگونه منجر به ثبت اولین و تنها باخت فصل شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اهواز شد.به همین سادگی فرصت ثبت یک رکورد برای پرسپولیس در لیگ برتر از دست رفت، تا رقیبش در لیگ برتر بیست و یکم رکورددار بی شکستی در لیگ برتر شود. پرسپولیس در سال های گذشته بیشترین ضربه را از نبود VAR خورده و ظاهرا حالا حالاها باید تاوان اشتباهات داوران را پس دهد!

در بازی مقابل هوادار تیم پرسپولیس جور اشتباهات بیژن حیدری را کشید و این داور را از اشتباه فاجعه باری که می توانست منجر به محرومیتش شود نجات داد، اما معلوم نیست همیشه توپ های پرسپولیس گل شود و داوران قسر در بروند. چه خوب است کمیته داوران تا اوضاع داوری های بحرانی تر از این نشده فکری به حال این اشتباهات کند و هر چه زودتر VAR را وارد لیگ برتر کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...