معجزه صبر در پرسپولیس

همانطور که پیش بینی می شد، شرایط پرسپولیس هفته به هفته بهتر شد و هر بازی که می گذرد از این تیم نمایش با کیفیت تری می بینیم.
کدخبر (65601) | 15 شهریور 1401 | ساعت 08:37
0 48
معجزه صبر در پرسپولیس
همانطور که پیش بینی می شد، شرایط پرسپولیس هفته به هفته بهتر شد و هر بازی که می گذرد از این تیم نمایش با کیفیت تری می بینیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس در یک بازی یکطرفه و پرگل موفق شد با نتیجه سه بر یک بر تیم فوتبال هوادار غلبه کند و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کند. شاگردان گل محمدی علاوه بر سه گلی که زدند، بارها دروازه میلاد فرهانی را با خطر رو به رو کرده و اگر بی دقتی نمی کردند با گل های بیشتری دستگردی را ترک می کردند.بی شک این بهترین نمایش فصل سرخپوشان تا به اینجای فصل بود. همانطور که پیش بینی می شد، شرایط پرسپولیس هفته به هفته بهتر شد و هر بازی که می گذرد از این تیم نمایش با کیفیت تری می بینیم. به طوری که دیگر خبری از تساوی های تکراری، بدون گل نیست و سرخپوشان هم بهتر از قبل موقعیت خلق می کنند و هم به توپ های آخر بهتر ضربه می زنند. در همین دو بازی گذشته ۵ گل وارد دروازه حریفان شده که دو گل سهم نفت آبادان بوده و سه گل سهم هوادار. یک دو جین فرصت گل هم از دست رفته است و از آن مهمتر این که دروازه پرسپولیس فقط یک بار باز شده، آن هم از روی نقطه پنالتی. این نشان می دهد حریفان مثل فصل قبل، به راحتی نمی توانند هر لحظه که اراده کردند در جریان بازی دروازه اش را با خطر مواجه کنند و آن تعادلی که باید در حمله و دفاع برقرار می شد،در حال شکل گیری است. حالا پرسپولیس هم فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و هم نتیجه می گیرد و این همان چیزی ست که هواداران می خواهند؛هوادارانی که اگر صبوری نمی کردند شاید به این زودی ها به خواسته شان نمی رسیدند. اما آنها هر وقت به گل محمدی اعتماد کردند، نتیجه گرفتند.روزهایی که از این مربی و شاگردانش به واسطه عدم کسب نتیجه و گلزنی انتقاد می شد، به هواداران این وعده را دادیم که این شرایط پایدار نخواهد ماند و با گذشت زمان همه چیز تغییر می کند.همین گونه هم شد و خریدهای جدید با جا افتادن در ترکیب تیم و هماهنگی بیشتر با سایر نفرات توانستند توانایی های واقعی خود را به نمایش بگذارند و سطح کیفیت بازی تیم را افزایش دهند. به طوری که بعد از هجمه های عجیب روزهای اخیر، هم پای سعید صادقی به گل باز شد و هم پای دانیال اسماعیلی فر به گلسازی. زمان همیشه حلال مشکلات است، کافی است به معجزه صبر باور داشته باشیم. شک نداشته باشید که پرسپولیس از این چیزی که هست، بهتر هم خواهد شد. نمایشی که مقابل هوادار دیدیم چشمه ای از ظرفیت های شاگردان گل محمدی بود.بی شک با اضافه شدن شیخ دیاباته، هیچ تیمی توان مهار خط آتش سرخ ها را نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...