استقلال تا وزیر را دارد غم ندارد!

وزیر ورزش یک روز برای معافیت سربازان آبی پوش به نظام وظیفه نامه می زند، یک روز برای بازی کردن خارجی های این تیم به سازمان لیگ و حالا هم نوبت پرداخت بدهی استراماچونی فرا رسیده است.
کدخبر (65657) 15 شهریور 1401 | ساعت 11:20
0 140
وزیر ورزش یک روز برای معافیت سربازان آبی پوش به نظام وظیفه نامه می زند، یک روز برای بازی کردن خارجی های این تیم به سازمان لیگ و حالا هم نوبت پرداخت بدهی استراماچونی فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، براساس رای صادر شده از سوی دادگاهcas، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به استراماچونی است و برخلاف تصور عموم از درآمد خود در بورس نمی‌تواند برای پرداخت طلب این مربی ایتالیایی استفاده کند. حالا وزیر ورزش از حل این مشکل خبر داده و گفته است: از همکارانمان در حوزه خصوصی سازی، مشورت‌های لازم را می‌گیریم. باشگاه‌ها از بودجه‌ای که دارند می‌توانند هزینه کنند و مشکلی ندارد. خودمان کمیته‌ای به نام کمیته مصارف تشکیل داده‌ایم. عددی که به حساب باشگاه آمده پول مردم و از محل واگذاری است. خواهش مان از همکاران این بود؛ هزینه‌های قابل توجهی که در حال انجام است و می‌خواهد انجام شود، از طریق اخذ مصوبه در کمیته مصارف باشد. در این کمیته مطرح می‌کنیم که هر هزینه‌ای داشته باشند ان‌شاالله... پول برای باشگاه و برای همین خرج کردن است.  

  دور زدن قانون برای پرداخت طلب استراماچونی حمید سجادی در حالی برداشت پول از بورس را برای استقلالی ها بلامانع عنوان کرده است که این باشگاه طبق قانون امکان این کار را ندارد و این موضوعی است که مدیران آبی پوش به آن اذعان داشتند. فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گویی که دوازدهم مرداد سال جاری داشت در این رابطه گفته بود: طلب استراماچونی را نمی‌توانیم از بورس پرداخت کنیم. مبلغ حاصله از فروش آتی سهام مستقیم به خزانه واریز می‌شود و ربطی به پرداخت بدهی‌های استقلال ندارد. پول قبلی نیز صرف سرمایه گداری بلند مدت شده تا ازمنافع حاصله برای باشگاه هزینه شود. سیاست باشگاه این است که با تلاش شبانه روزی و سرعت هرچه بیشتر، نقل و انتقالات را به پایان برساند ولی همزمان هم به فکر‌ پرداخت این مبلغ هستیم و باید بهترین راهکار را پیدا کنیم. ریخت و پاش استقلال در نقل و انتقالات همانطور که معاون حقوقی استقلال گفته بود، نه تنها نقل و انتقالات این باشگاه بدلیل بدهی سنگین مرد ایتالیایی متوقف نشد که بیش از سقف مجاز باشگاه بازیکن خریداری شد، به طوری که لیست آبی ها گنجایش خریدهایی که شده بود را نداشت تا برخی نفرات نیامده، مازاد شوند! حال در چنین شرایطی وزیر ورزش به جای این که از مدیران زیر دست خود بابت 343 میلیاردی که صرف خرید مربی و بازیکن در فصل بیست و دوم شده حساب و کتاب پس بگیرد،به دنبال راهی برای برطرف کردن بدهی های مالی این باشگاه با دور زدن قانون است!
سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دغدغه ناتمام وزیر برای تیم دوم پایتخت! ظاهرا حمید سجادی دغدغه ای جز حل مشکلات آبی ها ندارد.او یک روز برای معافیت سربازان آبی پوش به نظام وظیفه نامه می زند، یک روز برای بازی کردن خارجی های این تیم به سازمان لیگ فشار می آورد و حالا هم نوبت استراماجونی و بدهی نجومی اش فرا رسیده. در این بین تنها چیزی که اهمیت ندارد توجه به مشکلات های تیم ملی است. تیم امید در اوج بلاتکلیفی ست و تیم بزرگسالان غرق در حاشیه. به راستی مگر حمید سجادی شعار نمی داد ورزش، فقط پرسپولیس و استقلال نیست؟ پس این پیگیری ها برای حل بدهی آبی ها برای چیست؟ ظاهرا آب نباید در دل یک تیم خاص تکان بخورد مباد خاطر هواداران این تیم مکدر شود، اما در فصلی که گذشت هر بلایی که بود سر پرسپولیس آمد و نه تنها گوش شنوایی برای شنیدن خواسته های به حق گل محمدی برای تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه وجود نداشت که شاهد حمله کلامی وزیر به سرمربی پرسپولیس بودیم!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...