درخشان: تیم‌هایی مثل پرسپولیس باید بازی کنند تا هفته‌به‌هفته بهتر شوند

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: پرسپولیس در همه خطوط بهتر بود به ویژه در خط هافبک. این تیم، بازی به بازی در حال بهتر شدن است و همین حالا از بهترین شرایط فصل قبل خود هم بهتر کار می‌کند.
کدخبر (65778) | 15 شهریور 1401 | ساعت 13:49
0 55
درخشان: تیم‌هایی مثل پرسپولیس باید بازی کنند تا هفته‌به‌هفته بهتر شوند
پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: پرسپولیس در همه خطوط بهتر بود به ویژه در خط هافبک. این تیم، بازی به بازی در حال بهتر شدن است و همین حالا از بهترین شرایط فصل قبل خود هم بهتر کار می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از باشگاه پرسپولیس، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس حمید درخشان در گفتگو با این سایت اظهار داشت: خوشبختانه هفته به هفته بازی بهتری را از پرسپولیس دیده‌ایم و در بازی پرسپولیس با تیم هوادار نیز نسبت به هفته‌های گذشته بهتر بودند. وی ادامه داد: بهترین عملکرد و بیشترین پیشرفت از نظر من، در خط هافبک بود که خیلی بهتر و هماهنگ‌تر از هفته‌های قبل کار کردند. آن‌ها تعیین می‌کنند بازی چگونه باشد و به کدام طرف برود. آن‌ها تعیین می‌کنند حریف چه شرایطی داشته باشد و آن‌ها هستند که فرصت خلق می‌کنند و از این رو، مهم است که خیلی خوب عمل کنند. در خط هافبک، همه خوب بودند به ویژه سعید صادقی با ۲ گل در بازی با هوادار. سرمربی پرسپولیس در سال‌های نه چندان دور خاطرنشان کرد: البته صحبت از خط هافبک به معنای نادیده گرفتن عملکرد خوب سایر خطوط نیست. خط دفاع کم اشتباهی داریم که منسجم بازی می‌کند. آن‌ها می‌توانستند پنجمین بازی بدون گل خورده را پشت سر بگذارند اگر آن پنالتی مشکوک نبود. در درون دروازه هم یک مهره مطمئن ایستاده است که ایجاد اعتماد می‌کند. در خط حمله هم حرکات خوب را شاهد بودیم و لوکادیا هوشمندانه بازی کرد و گل زد. در کل باید گفت در هر چهار خط حرف برای گفتن داشتند. در صدر هستند و هواداران هم خوشحال. پرسپولیس درخشان درباره ارزیابی خود از ادامه شرایط پرسپولیس افزود: مهم است که این روال ادامه پیدا کند و در مسیر پیشرفت، سکته پیش نیاید. تا این جا که همین‌طور بوده است. هنوز که معلوم نیست وضعیت فوتبال ما برای لیگ قهرمانان آسیا چه می‌شود ولی پرسپولیس برای حضور خوب در آن مسابقات باید بهتر و کامل‌تر از این شود و با آن چه تا این جا دیدیم بهتر هم خواهد شد. پرسپولیس تا همین جا با بازیکنانی که باشگاه جذب کرد و تمریناتی که داشتند از بهترین شرایط فصل قبل خود بهتر است و همچنان در حال بهتر شدن است. این مایه خوشحالی من است. وی در پایان درباره تأثیر وقفه لیگ بر شرایط پرسپولیس تصریح کرد: تیم‌هایی مثل پرسپولیس برای رشد باید بازی کنند تا هفته به هفته بهتر شوند. وقتی بازی‌ها متوقف می‌شود، این روند هم موقتاً قطع می‌گردد. پرسپولیس، در تیم ملی، سهم و نقش زیادی دارد و برای کمک به تیم ملی چاره‌ای جز کنار آمدن و مدیریت این شرایط نیست. در این مواقع با شروع دوباره لیگ به هرحال یکی دو هفته لازم است تا دوباره در همان مسیر خودشان قرار بگیرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...