معرفی رقیبان محمد علی گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022 + ویدئو و نتایج زنده

کشتی گیران فرنگی 77 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان 2022، این هفته بعد از قرعه کشی انجام شده باید به مصاف همدیگر بروند.
کدخبر (65933) | 16 شهریور 1401 | ساعت 14:30
0 669
معرفی رقیبان محمد علی گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022  + ویدئو و نتایج زنده
کشتی گیران فرنگی 77 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان 2022، این هفته بعد از قرعه کشی انجام شده باید به مصاف همدیگر بروند.

به گزارس سرخ نیوز، طبق برنامه و تاریخ مسابقات کشتی جهانی صربستان 2022 که از هفته آینده شروع می شود، کشتی گیران آزاد و فرنگی ایران بعد از انجام قرعه کشی باید به مصاف رقبای خود بروند. تیم ملی کشتی فرنگی ایران در 10 وزن در این مسابقات کشتی شرکت خواهد کرد. در کشتی فرنگی 77 کیلوگرم نمایندگان قدرتمندی در دنیا حضور دارند و طبق اعلام لیست تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، محمد علی گرایی ، نماینده ما در مسابقات جهانی کشتی فرنگی خواهد بود. از قدرتمندترین حریفان محمد علی گرایی می توان به سانان سلیمانوف از کشور آذربایجان  و آکژول محموداف فرنگی کار تیم ملی قرقیزستان اشاره کرد. گرایی هم در سید 2 وزن 77 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی فرنگی حضور خواهد داشت. کشتی فرنگی 77 کیلوگرم

نتایج زنده کشتی های محمد علی گرایی در مسابقات جهانی صربستان

محمد علی گرایی، در نخستین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی جهان 2022، حریف کروات خود، آنتونیو کامنیاسویچ را با نتیجه ی 5-4 از پیش رو برداشت.

ویدیو کشتی مرحله اول محمد علی گرایی با آنتونیو کامنیاسویچ

  کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران، در مرحله بعدی مقابل کیم هیون وو از کشور کره جنوبی قرار گرفت و متاسفانه با نتیجه 6-1 شکست خورد و نتوانست به مرحله بعد صعود کند و منتظر صعود حریفش به فینال و تلاش برای کسب مدال برنز است.

ویدیو کشتی مرحله دوم محمد علی گرایی با کیم هیون وو

 

عملکرد رقبای محمد علی گرایی در کشتی قهرمانی جهان 2022

  • در ادامه مسابقات، سنان سلیمانوف از آذربایجان (سید 1 وزن 77 کیلوگرم) در همان مرحله اول با نتیجه ی 8-7 از ادریس ایبائف از آلمان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
  • آکژول محموداف از قرقیزستان و زولتان لوای از مجارستان در مرحله نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان وزن 77 کیلوگرم با همدیگر کشتی گرفتند که نماینده قرقیزستان با برتری 8-0 و در کمتر از 3 دقیقه مقابل کشتی گیر مجارستانی، توانست نخستین طلای تاریخ کشورش در رقابت های جهانی را بدست آورد.
  • مالخاس آمویان از ارمنستان با نتیجه 7-1 ویکتور نمس از صربستان را از پیش رو برداشت تا مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی 77 کیلوگرم را از آن خود کند. یونس امره ترکیه ای هم، کیم هیون وو را شکست داد تا دومین مدال برنز این وزن را از آن خود کند.

نمودار کشتی فرنگی 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی

معرفی کشتی گیران فرنگی 77 کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی صربستان:

 

سید 1؛ سانان سلیمانوف

سانان سلیمانوف سانان سلیمانوف متولد 15 دسامبر 1996 فرنگی کار اهل کشور جمهوری آذربایجان است. از افتخارات وی می‌توان به کسب مدال نقره قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱ اشاره کرد. سلیمانوف در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ اسلو شرکت کرد، او در این مسابقات کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان، دالر رضازاده از تاجیکستان، رولاند شوارز از آلمان و تسیمور بردیو از بلاروس را شکست داد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی به رومن ولاسوف از روسیه باخت و به مدال نقره رسید. از او به عنوان شانس اول مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی 2022 یاد می شود.  

سید 2؛ محمد علی گرایی

محمدعلی گرایی محمد علی گرایی متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۳ فرنگی کار ایرانی است. وی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2021 مدال برنز کسب کرد. او دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ می‌باشد. گرایی سابقه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مقام پنجم را در کارنامه دارد. او برادر بزرگتر محمد رضا گرایی است. باید دید برادران گرایی در مسابقات کشتی فرنگی جهان 2022 موفق به کسب چه عناوینی می شوند.  

سید 3؛ آکژول محموداف

آکژول محموداف آکژول محموداف متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۹ کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی قرقیزستان است. از افتخارات کشتیگیر قرقیز می‌توان به کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۷۷ کیلوگرم و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اشاره کرد. او در این رقابت ها امجد معافی از تونس، رفیق حسینوف از آذربایجان و کاراپت چالیان از ارمنستان را شکست داد و به فینال رسید. وی در دیدار فینال به تامش لورینچ از کشور مجارستان باخت و به مدال نقره رسید.  

سید 4؛ ویکتور نمس

ویکتور نمس ویکتور نمس متولد ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۳ کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی صربستان است. از افتخارات وی می‌توان به کسب مدال طلا وزن ۷۵ کیلوگرم در جام جهانی کشتی ۲۰۱۷ و مدال برنز وزن ۷۷ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸ اشاره کرد. نمس در سال ۲۰۱۶ میلادی در المپیک ریو در وزن ۷۵ کیلو حاضر بود که در دور اول دلشادجان توردیف از ازبکستان را شکست داد اما در دور بعد از مارک مادسن کشتی گیر دانمارکی شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در فینال، به دیدار شانس مجدد رفت. نمس در اولین مرحله از شانس مجدد به سعید عبدولی فرنگی کار شکورمان باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.  

سید 5؛ شوهی یابیکو

شوهی یابیکو شوهی یابیکو فرنگی کار ژاپنی متولد ۴ ژانویهٔ ۱۹۹۵ است. از افتخارات او می‌توان به کسب مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو اشاره کرد. یابیکو در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد و در کشتی اول موفق شد دیمیو ژادرایف از قزاقستان را شکست دهد اما در کشتی بعدی به تامش لورینچ از مجارستان باخت و با توجه به حضور این کشتی گیر در فینال، شوهی یابیکو به دیدار شانس مجدد رفت. او در مرحله شانس مجدد حریفش زید آیت اکرام از مراکش را از پیش رو برداشت و به دیدار رده‌بندی رسید. وی در این دیدار محمدعلی گرایی از فرنگی کار ایرانی را شکست داد و به مدال برنز وزن ۷۷ کیلوگرم را رسید. باید دید آیا او با محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی صربستان کشتی خواهد گرفت یا خیر؟  

تاریخ مسابقات کشتی صربستان:

زمان و تاریخ مسابقات کشتی صربستان در روز جمعه 18 شهریور ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ مشخص خواهد شد.  

سید 6؛ یونس امره بشار

یونس امره بشار یونس امره بشار فرنگی کار اهل ترکیه متولد 5 نوامبر 1995 است. بشار در مسابقات قهرمانی کشتی اروپا 2021 موفق شد مدال نقره کسب کرد.  

سید 7؛ یوسوانیس پنا

یوسوانیس پنا یوسوانیس پنا متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۹۳ یک کشتی گیر فرنگی کار اهل کوبا است. وی سابقه حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.  

سید 8؛ هایک مناتساکانیان

هایک مناتساکانیان هایک مناتساکانیان متولد ۱۴ اکتبر ۱۹۹۵ یک کشتی گیر فرنگی کار ارمنی‌تبار اهل بلغارستان است. از افتخارات او می‌توان به کسب دو مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ و مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ اشاره کرد. وی سابقه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در کارنامه دارد. مناتساکانیان در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸ بوداپست حاضر بود که در مسابقه های اول تا سوم عزیز بوعلام از مراکش، الکساندر ماکسیموویچ از صربستان و ژانگ هیوجان از چین را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی به بالینت کورپاسی از کشور مجارستان باخت و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در دیدار رده‌بندی طارق عزیز بن عیسی از الجزایر را شکست داد و به مدال برنز وزن ۷۲ کیلوگرم را رسید. مناتساکانیان در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ نورسلطان حاضر بود که در مسابقه های اول و دوم اینوئه توموهیرو از ژاپن و ریموند بانکر از آمریکا را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی رقابت ها به آرام واردانیان از ازبکستان باخت و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در دیدار رده‌بندی مایکل ویدمایر از آلمان را شکست داد و به مدال برنز وزن ۷۲ کیلوگرم را بدست رسید. روز جمعه قرعه کشی تمام اوزان کشتی فرنگی برگزار شد و محمد علی گرایی رقبای خود در راه رسیدن به مدال قهرمانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان شناخت. گرایی که در سید دوم وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قرار دارد، در اولین دیدار خود به مصاف آنتونتیو کامنیاشویچ خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار، مصاف بعدی او برابر برنده دیدار کیم هیون وو از کره جنوبی و جانی جاست بور از فرانسه خواهد بود. رقیبان محمد علی گرایی با احتساب محمد علی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران، مجموعا ۳۲ کشتی‌گیر در مسابقات وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ حضور خواهند داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...