گزارشی زیر پوستی از ماجرای برکناری سرمربی تیم ملی؛ اسکوچیچ با جیب پر پول می رود!

اتفاقات این روزهای فدراسیون فوتبال تمام موضوعات ورزش ایران را تحت الشعاع خود قرار داده است.
کدخبر (66071) | 16 شهریور 1401 | ساعت 06:42
0 108
گزارشی زیر پوستی از ماجرای برکناری سرمربی تیم ملی؛ اسکوچیچ با جیب پر پول می رود!
اتفاقات این روزهای فدراسیون فوتبال تمام موضوعات ورزش ایران را تحت الشعاع خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اتفاقی که ماهها در شرف انجام بود بالاخره صورت گرفت و نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان با استحاله ای بزرگ روبرو شد تا از این پس دیگر دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم نباشد.

گرچه روز گذشته احسان اصولی سخنگوی فدراسیون درباره جلسه هیات رئیسه حرف های عجیبی زد و مدعی شد که در این نشست صحبتی از برکناری اسکوچیچ و آمدن کی روش نشده اما این اظهارات کاملا غیر واقعی بوده و نشست روز گذشته با محوریت تغییرات روی نیمکت تیم ملی برگزار شده و اعضا با رای حداکثری به گزینه برکناری اسکوچیچ رسیده اند و این موضوع نیز خیلی زود به این مربی ابلاغ شده است.

اسکوچیچ چگونه می رود؟

گزارشی زیر پوستی از ماجرای برکناری سرمربی تیم ملی؛ اسکوچیچ با جیب پر پول می رود!بحث برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی شاخ و برگ هایی نیز دارد و تا دیروز برخی بر این نظر بودند که فدراسیون فوتبال که به دلیل بدهی سنگین به مارک ویلموتس نمی خواهد وارد یک پرونده دیگر شود، چگونه می خواهد با اسکوچیچ و دستیارانش توافق کند.

بر همین اساس منابع آگاه خبر می دهند که این مربی با دریافت مطالبات خود و همچنین حقوق ماههای آینده اش- یعنی تا پایان جام جهانی- ایران را ترک می کند.

کی روش پای پرواز!

کارلوس کی روش که در ایران مخالفان زیادی دارد حالا پای پرواز به ایران است. مهدی تاج دو روز قبل توافقات نهایی را با این مربی انجام داده و طرفین بر سر همه نکات مورد نظرشان به توافق رسیده اند. قرارداد با این مربی تا پایان جام جهانی خواهد بود و مبلغی در حدود 200 هزار یورو در آن قید شده است و البته این قرارداد بندهای جانبی کم ندارد و از آنجایی که تجربه نشان داده مرد پرتغالی کسی نیست که بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود پای قراردادی را امضا کند، مقرر شده تا در صورت صعود تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی، مبلغ اصلی قرارداد به شکل چشمگیری بالا برود.

چرا اسکوچیچ برکنار شد؟

نکته ای که این روزها درباره بحث برکناری دراگان اسکوچیچ مطرح می شود به چرایی برکناری وی به رغم مخالفت اغلب کارشناسان است. درباره این موضوع خبر می رسد که مهدی تاج قبل از جلسه دیروز اعضای هیات رئیسه را مجاب کرده که رای چند وقت قبل خود مبنی بر ابقای اسکوچیچ را باطل کنند و جالب آنکه یکی از مهمترین حامیان ابقای اسکوچیچ نیز، در جلسه دیروز رای به برکناری او داده اند. از دید مهدی تاج اگر اسکوچیچ همچنان بالای سر تیم ملی باشد امکان دارد حواشی و شکاف های ایجاد شده بین بازیکنان در جام جهانی به یک فاجعه تبدیل شود.

کی روش با منتقدان چه می کند؟

گزارشی زیر پوستی از ماجرای برکناری سرمربی تیم ملی؛ اسکوچیچ با جیب پر پول می رود!حالا یک پرسش مهم می ماند و آنهم به نوع تقابل کارلوس کی روش با منتقدان جدی خود در ایران است. منتقدانی که یک نفر آنها گفته بود اگر وی دوباره سرمربی تیم ملی شود فدراسیون را آتش می زند. تاج با تصمیم اخیر خود هم فدراسیون و هم کی روش را به لبه پرتگاه برد و حالا باید دید این داستان چگونه قرار است تیم ملی را به آرامش برساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...