محمد رضا گرایی، بی‌رقیب در وزن ۶۷ کیلوگرم در مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان + ویدئو و نتایج زنده

محمد رضا گرایی مسیر پرتلاطمی را در مسابقات کشتی جهانی صربستان پیش رو دارد.
کدخبر (66439) | 17 شهریور 1401 | ساعت 19:22
0 267
محمد رضا گرایی، بی‌رقیب در وزن ۶۷ کیلوگرم در مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان + ویدئو و نتایج زنده
محمد رضا گرایی مسیر پرتلاطمی را در مسابقات کشتی جهانی صربستان پیش رو دارد.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه پخش زنده مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲، از روز جمعه ۱۸ شهریور ماه این دوره از رقابت‌ها به میزبانی شهر بلگراد آغاز خواهد شد. پس از برگزاری قرعه‌کشی مسابقات کشتی جهانی صربستان، از روز شنبه ۱۹ شهریور در رشته فرنگی به مصاف هم خواهند رفت. محمد رضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان خواهد بود. کشتی فینال گرایی امشب (دوشنبه) با مورات فیرات از ترکیه خواهد بود. تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در هر ۱۰ وزن ممکن دارای نماینده است. محمد رضا گرایی که از کشتی‌گیران  مطرح ایران در سطح بین‌الملل محسوب می‌شود، نفر اول از سید اول وزن خود است. محمد رضا گرایی که سابقه طلای المپیک را در کارنامه خود دارد، رقبای قدرتمندی برای کسب مدال طلا در کشتی جهانی ۲۰۲۲ نظیر حسرت جعفروف، ریو هان سو، محمد ابراهیم السید و مراد فیرات پیش رو خواهد داشت.

نتایج زنده کشتی های محمد رضا گرایی در مسابقات جهانی صربستان

  • محمد رضا گرایی در مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان وزن 67 کیلوگرم، مقابل امانتور اسماعیلوف قرقیزستانی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 9-0 این حریف را از پیش رو بردارد. حریف قرقیز سابقه ی قهرمانی آسیا را در کارنامه داشت که مغلوب پهلوان ایرانی شد.

ویدیو کشتی مرحله اول محمد رضا گرایی با امانتور اسماعیلوف

 
  • محمد رضا گرایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان وزن 67 کیلوگرم، مقابل ریو هانسو از کره جنوبی قرار گرفت که سابقه ی دو قهرمانی جهان را در کارنامه داشت. پهلوان ایرانی در ابتدا موفق شد با نتیجه 8-0 از حریف کره ای پیش بیفتد ولی بعد از بازبینی مجدد و در اتفاقی عجیب، هر دو کشتی گیر اخطار گرفتند و فن گریی را خطا تشخیص دادند. ریو هانسو بعد از این بازبینی به دلیل مصدومیت نتوانست کشتی را ادامه دهد و در نهایت نتیجه ی کشتی 5-1 به نفع کشتی گیر کشورمان به پایان رسید.
پخش زنده فینال محمد رضا گرایی

ویدیو کشتی مرحله یک چهارم نهایی محمد رضا گرایی با ریو هانسو

 
  • محمد رضا گرایی در مرحله نیمه نهایی (کشتی قبل فینال) مقابل جونی ختسوریانی از گرجستان رفت که پس از اینکه اخطار اول به حریف داده شد، با اجرای یک کنده توانست ۴ امتیاز از حریف بگیرد اما پس از اعتراض مربیان ایران، آن حرکت ۵ امتیازی تشخیص داده شد و یک اخطار نیز به دلیل استفاده از پا به حریف داده شد تا نماینده کشورمان با پیروزی ۸ بر صفر به فینال راه پیدا کند.

    ویدیو کشتی مرحله نیمه نهایی محمد رضا گرایی با جونی ختسوریانی

 
  • محمدرضا گرایی در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم در مقابل ماته نمس از صربستان و نفر سوم سال ۲۰۱۹ جهان قرار گرفت که در ابتدای کار حریف را خاک کرد و به دلیل اینکه حریف در هنگام اجرای فن پای او را لمس کرده بود، دو امتیاز دیگر نیز دریافت کرد تا ۴ بر صفر پیش بیفتد. در وقت دوم اما بر روی کمر گیری خودش به پل رفت و دو امتیاز از دست داد و پس از آن نیز با اخطار کم کاری در خاک حریف نشست و یکبار نیز بارانداز شد تا ۵ بر ۴ شکست خورده و به مدال نقره دست پیدا کند.

ویدیو کشتی مرحله فینال محمد رضا گرایی با ماته نمس

 

برنامه پخش زنده کشتی مسابقات قهرمانی جهان با توجه به ساعت مسابقات کشتی فینال به شرح زیر می باشد؛

کشتی فرنگی قهرمانان جهان صربستان (مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰ – ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۱۹ از شبکه ورزش دایره طلایی (مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰ – ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۱۹:۱۹ از شبکه سه دایره طلایی (مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۳-۶۷-۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه سه دایره طلایی (مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۳-۶۷-۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه سه

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲

سیدبندی وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲

طبق برنامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲، رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم از روز یک‌شنبه ۲۰ شهریور آغاز خواهد شد

سید یک: محمد رضا گرایی

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شانس اول کاروان کشتی فرنگی ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا، محمد رضا گرایی خواهد بود. این کشتی‌گیر ۲۶ ساله اهل شیراز، با یک طلای المپیک، یک طلای جهانی و مدال‌های رنگارنگ دیگر در سطح قاره‌ای و جهانی، پر افتخارترین کشتی‌گیر وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. محمد رضا گرایی که تنها مدال جهانی خود را در دور قبل این مسابقات در سال ۲۰۲۱ کسب کرد، برادر کوچک‌تر محمدعلی گرایی کشتی‌گیر وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

سید دو: مراد فیرات

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲این کشتی‌گیر ۲۴ ساله اهل ترکیه، در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب سه مدال طلا در مسابقات قهرمانی اروپا، گرند پریکس و بازی‌های مدیترانه شده و با انگیزه‌های بسیاری راهی مسابقات کشتی جهانی صربستان می‌شود. فیرات در دوره قبلی مسابقات کشتی قهرمانی جهان که در نروژ برگزار شد، کار خود را در رده پنجم(مشترک با حسرت جعفروف) به اتمام رساند. این ورزشکار باید در کشتی فینال گرایی با او رقابت کند.

سید سه: حسرت جعفروف

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ جعفروف ۱۹ ساله یکی از استعداد کشتی فرنگی حال حاضر جهان محسوب می‌شود. این کشتی‌گیر اهل جمهوری آذربایجان، چند هفته قبل موفق شد مدال طلای مسابقات همبستگی اسلامی را کسب کند و پیش آن نیز برنز مسابقات قهرمانی اروپا و طلای گرند پریکس را کسب کرده بود. حسرت جعفروف که مدال‌های رنگارنگ دیگری نیز در کارنامه خود ثبت کرده، در دوره قبلی مسابقات کشتی قهرمانی جهان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف محمد رضا گرایی رفت و با نتیجه ۱۱-۰ در هم کوبیده شد. در ادامه نتایج و پخش زنده مسابقات کشتی، این چهره شانس کسب مدال برنز خواهد بود.

سید چهار: محمد ابراهیم السید

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در سید چهارم رقابت‌های کشتی جهانی صربستان قرار دارد. محمد ابراهیم السید ۲۴ ساله و اهل مصر، سابقه ۴ قهرمانی آفریقا و دو طلای زیر ۲۳ سال جهان را در کارنامه خود ثبت کرده و این دومین بار است که در مسابقات جهانی کشتی به روی تشک می‌رود.

سید پنج: مورتن ثورسن

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مورتن مورثن یکی از کشتی‌گیران کمتر شناخته شده وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. این فرنگی‌کار ۲۵ ساله پیش از این تنها یک بار در مسابقات جهانی کشتی حضور داشته که به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد و خیلی زود از گردونه مسابقات حذف شد. مورثن نروژی در دوران حرفه‌ای خود تنها موفق به کسب یک طلای قهرمانی اروپا و یک برنز زیر ۲۳ سال اروپا شده است.

سید شش: ماتئوس برناتک

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ماتئوس برناتک، کشتی‌گیر ۲۸ ساله و باتجربه لهستانی، در سید ششم رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ قرار گرفته است. برناتک پیش از این در مسابقات جهانی جهانی کشتی ۲۰۱۷ پاریس موفق به کسب مدال نقره شده است؛ جایی که در آن محمد الیاسی از ایران را در نیمه نهایی شکست داد و در فینال برابر ریو هان سو از کره جنوبی شکست خورد.

سید هفت: ریو هان سو

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کشتی‌گیر نام آشنا کره‌ای در ۳۴ سالگی مجوز حضور در مسابقات کشتی جهانی صربستان شده است. ریو هان سو با یک پنجمی المپیک، دو طلا و یک نقره جهانی و مدال‌های رنگارنگ کسب شده دیگر در سطح آسیا، یکی از نامدارترین و باسابقه‌ترین کشتی‌گیران این دوره از مسابقات کشتی قهرمانی جهان محسوب می‌شود.

سید هشت: ویتالیس لازوفسکی

معرفی رقیبان محمدرضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ویتالیس لازوفسکی نماینده تیم ملی کشتی فرنگی آلمان در این دوره از مسابقات کشتی قهرمانی جهان خواهد بود. لازوفسکی در دوره قبلی این مسابقات نیز شرکت داشت اما خیلی زود و با شکست برابر مراد فیرات در دومین مسابقه، از این رقابت‌ها کنار رفت. با برگزاری مراسم قرعه کشی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲، مشخص شد که محمد رضا گرایی نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم، در دور اول استراحت خواهد کرد و در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کریستین وانزا از مجارستان و امانتور اسماعیل‌اف از قرقیزستان می رود. نمودار کشتی فرنگی ۶۷ کیلوگرم محمد رضا گرایی مجموعا ۳۰ کشتی‌گیر در وزن ۶۷ کیلوگرم دسته فرنگی از مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان به روی تشک خواهند رفت. محمد رضا گرایی با توجه به قرار گرفتن در سید اول این وزن و البته توانایی‌های فنی بالا، شانس خوبی برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا در این دوره از مسابقات خواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...