ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس

نفت مسجد سلیمان احتمالا با ترکیبی فشرده و قابل پیش‌بینی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
کدخبر (66985) | 18 شهریور 1401 | ساعت 18:53
0 82
ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس
نفت مسجد سلیمان احتمالا با ترکیبی فشرده و قابل پیش‌بینی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ‌ نیوز، در دیداری از هفته ششم لیگ برتر، پرسپولیس روز شنبه ۱۹ شهریور از ساعت ۲۰ مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. شاگردان رضا مهاجری در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر هشت امتیاز کسب کرده‌اند و با دو برد، دو تساوی و یک شکست بالاتر از استقلال و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده پنجم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر خلیج فارس قرار گرفته‌اند.

مهاجری که در هفته‌های ابتدایی لیگ، از آرایش 1-4-1-4 استفاده می‌کرد در چند بازی اخیر آرایش 1-3-2-4 را ترجیح داده و به نظر می‌رسد در بازی با پرسپولیس نیز شاهد همین رویکرد باشیم.

ترکیب احتمالی نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس

درون دروازه این تیم، سعید جلالی‌راد گزینه اول مهاجری خواهد بود. علی محسن‌زاده دیگر دروازه‌بان این تیم در سه بازی ابتدایی فصل 5 گل دریافت کرد و جلالی‌راد از هفته چهارم به ترکیب اضافه شد و در دو بازی تنها یک گل دریافت کرد.

در خط دفاعی، میلاد باقری و عقیل کعبی در عمق بازی خواهند کرد و مجتبی مقتدایی و علیرضا دغاغله بازیکنان کناری خواهند بود.

در خط میانی، مسلم مجدمی و اسماعیل بابایی دو بازیکنی که استقامت بدنی بالایی دارند و در درگیری‌های میانه میدان موثر ظاهر می‌شوند دو هافبک تدافعی نفت خواهند بود و جلوتر از این دو، سامان نریمان جهان، حسین شنانی و رضا دهقانی بازی خواهند کرد.

در خط حمله نیز پیمان رنجبری سه گله که بهترین گلزن لیگ برتر تا پایان هفته پنجم است نیز انتخاب اول مهاجری خواهد بود.

ترکیب احتمالی نفت مسج دسلیمان مقابل پرسپولیس

بازیکنانی چون پیمان میری، امیرحسین کریمی، میثم نقی‌زاده، محمد خرم‌الحسینی و علی کیانی‌فر نیز به تناسب اتفاقات بازی شانس حضور در زمین را خواهند داشت.

گفتنی است دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس فردا (شنبه) از ساعت 20 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...