معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + ویدئو و نتایج زنده

امین میرزازاده راه سختی برای رسیدن به مدال در مسابقات کشتی جهانی صربستان در پیش روی خود می‌بیند.
کدخبر (66484) | 17 شهریور 1401 | ساعت 20:08
0 341
معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + ویدئو و نتایج زنده
امین میرزازاده راه سختی برای رسیدن به مدال در مسابقات کشتی جهانی صربستان در پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش سرخ نیوز، بنا بر برنامه مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲، این دوره از دیدارها از روز جمعه ۱۸ شهریور ماه با برگزاری مراسم قرعه‌کشی به میزبانی شهر بلگراد صربستان آغاز خواهد شد. کشتی‌گیران پس از برگزاری قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، از روز شنبه ۱۹ شهریور به مصاف هم خواهند رفت. طبق لیست تیم ملی کشتی فرنگی ایران، امین میرزازاده، نماینده ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی صربستان خواهد بود. امین میرزازاده که در سید هشتم وزن خود قرار دارد، با وجود رقبای قدرتمند خود کار سختی برای کسب مدال خواهد داشت. نمودار کشتی فرنگی ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده

نتایج زنده و ویدیو کشتی های امین میرزازاده در مسابقات جهانی صربستان

  • امین میرزازاده در نخستین بازی خود باید به مصاف علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان می رفت. میرزازاده در حالی که حریفش سابقه قهرمانی در آسیا را داشت، موفق شد با نتیجه ی 5-0 او را شکست دهد و به دور بعد راه پیدا کند.

ویدیو کشتی مرحله اول امین میرزازاده با علیم خان سیزدیکوف

 
  • فرنگی کار 130 کیلوگرم کشورمان در دومین کشتی خود باید با صباح شریعتی از آذربایجان رو در رو می شد. در نتیجه ی این بازی، میرزازاده موفق شد با دو بارانداز زیبا کشتی را 9-0 به سود خود به پایان ببرد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

ویدیو کشتی مرحله یک هشتم نهایی امین میرزازاده با صباح شریعتی

 
  • امین میرزازاده کشتی گیر کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد حریف گرجستانی خود، یاکوبی کاجایا را که سابقه نایب قهرمانی المپیک توکیو را در کارنامه خود داشت با نتیجه 1-1 و با حساب امتیاز آخر از پیش رو بردارد.

ویدیو کشتی مرحله یک چهارم نهایی امین میرزازاده با یاکوبی کاجایا

 

برنامه پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جهانی صربستان- دوشنبه بیست‌ ویکم شهریورماه:

برنامه پخش زنده کشتی مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر می باشد؛ کشتی فرنگی قهرمانان جهان صربستان (مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰ – ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۱۹ از شبکه ورزش دایره طلایی (مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰ – ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۱۹:۱۹ از شبکه سه دایره طلایی (مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۳-۶۷-۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه سه دایره طلایی (مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۳-۶۷-۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی) پخش زنده ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه سه   معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲

سیدبندی وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی صربستان:

طبق برنامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲، رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم از روز دوشنبه ۲۱ شهریور آغاز خواهد شد. امین میرزازاده، نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم خواهد بود. در رقابت‌های کشتی فرنگی وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان صربستان، ۲۵ کشتی‌گیر شرکت خواهند کرد که امین میرزازاده نفر اول سید هشتم آن است.

سید یک: یاکوبی گاجایا

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ یاکوبی گاجایا نماینده کشور گرجستان در مسابقات کشتی جهانی صربستان خواهد بود. این فرنگی‌کار ۲۸ ساله و با تجربه در کارنامه خود انبوهی از مدال‌های رنگارنگ نظیر نقره المپیک و دو برنز مسابقات جهانی را ثبت کرده است. یکی از دو برنز گاجایا، در دوره قبلی مسابقات کشتی قهرمانی جهان رقم خورد، جایی که علی‌اکبر یوسفی از ایران به مدال طلا دست یافت.

سید دو: رضا کایالپ

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با کسب ۶۳ مدال رنگارنگ در رقابت‌های مختلف که ۴۹ مورد آن طلایی بوده، رضا کایالپ از پرافتخارترین کشتی‌گیران عصر حاضر محسوب می‌شود. این کشتی‌گیر ۳۲ ساله اهل ترکیه با یک نقره و دو برنز المپیک و ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز مسابقات جهانی، از شانس‌های اصلی کسب مدال در مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲ صربستان محسوب می‌شود.

سید سه: یاسمانی آکوستا فرناندز

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ این کشتی‌گیر متولد کوبا که از سال ۲۰۱۷ زیر پرچم شیلی کشتی می‌گیرد، مدال‌های رنگارنگی را در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده که مطرح‌ترین آن‌ها، برنز مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۷ بوده است. آکوستا فرناندز که سابقه پنجمی المپیک را نیز دارد، در دوره قبلی مسابقات کشتی قهرمانی جهان تا مرحله نیمه نهایی هم پیش رفت اما مغلوب علی‌اکبر یوسفی شد و در رده‌بندی هم شکست خورد تا از کسب مدال برنز نیز باز بماند.

سید چهار: مانتاس کنیستاتاس

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با تنها یک برنز مسابقات زیر ۲۳ سال جهان، کنیستاتاس از کم‌افتخارترین کشتی‌گیران حاضر در مسابقات جهانی کشتی صربستان محسوب می‌شود. این کشتی‌گیر ۲۸ ساله اهل لیتوانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حضور داشت اما در همان دیدار ابتدایی برابر رضا کایالپ شکست خورد و با توجه به عدم حضور رقیبش در فینال مسابقات، شانس حضور در جدول شانس مجدد را از دست داد و نهایتا در رده دهم این مسابقات قرار گرفت.

سید پنج: اسکار مارویک

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲نماینده تیم ملی کشتی فرنگی نروژ برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲، اسکار مارویک خواهد بود. این فرنگی‌کار ۲۶ ساله در سری قبلی این مسابقات که به میزبانی کشور خودش برگزار می‌شد، با دو برد خوب به مرحله یک چهارم نهایی رسید اما در این دور برابر علی‌اکبر یوسفی شکست خورد و نهایتا با حضور در جدول شانس مجدد، توانست مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ را کسب کند.

سید شش: مومن‌جان عبدالله‌یف

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کشتی‌گیر کهنه‌کار ازبکستانی که سابقه حضور در دو المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۲۰ را دارد، نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشورش برای مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان خواهد بود. عبدالله‌یف ۳۲ ساله که در سال ۲۰۱۲ به علت دوپینگ به مدت دو سال از شرکت در مسابقات محروم شد، سابقه یک طلای مسابقات آسیایی را در کارنامه خود دارد.

سید هفت: آلین الکسوج کیوراریو

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ آلین الکسوج کیوراریو ۳۲ ساله با سابقه دو برنز و یک قهرمانی اروپا، نماینده کشور رومانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان در رشته فرنگی خواهد بود. این کشتی‌گیر که حضور در سه المپیک اخیر را در سه وزن مختلف تجربه کرده است، در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، برابر امین میرزازاده در جدول شانس مجدد شکست خورد و از رسیدن به دیدار رده‌بندی باز ماند.

سید هشت: امین میرزازاده

معرفی رقیبان امین میرزازاده در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امین میرزازاده که طلای مسابقات زیر ۲۳ سال جهان که سابقه پنجمی المپیک را در سابقه دارد، دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به تن خواهد کرد. امین میرزازاده ۲۴ ساله که متولد استان خوزستان است، با توجه به قرار گرفتن در سید هشتم راه سختی برای رسیدن به مدال در وزن ۱۳۰ کیلوگرم خواهد داشت. بنابر قرعه کشی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲، امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان صباح شریعتی و ساتیش از هند می رود. امین میرزازاده با توجه به قرار گرفتن در سید هشتم دسته ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و حضور رقبای قدر و باتجربه، راه سختی را برای کسب مدال در پیش رو خواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...