مهاجری: خودمان را برای بازی سخت برابر پرسپولیس آماده کرده‌ایم

کدخبر (66876) | 18 شهریور 1401 | ساعت 15:43
0 89
مهاجری: خودمان را برای بازی سخت برابر پرسپولیس آماده کرده‌ایم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در پنج هفته ابتدایی رضایت خاطر هواداران را جلب کردیم‌.

به گزارش سرخ نیوز، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجدسلیمان برابر پرسپولیس در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: آرام آرام لیگ شکل خودش را پیدا می‌کند. خدا را شاکرم که در پنج هفته اخیر بچه‌ها با فعل خواستن تلاش کرده و خروجی این تلاش و زحمت، رضایت هواداران فوتبال فهم مسجد سلیمان و خوزستان را جلب کرده است.

وی افزود: در ابتدای فصل قول دادیم فوتبال خوبی بازی کنیم و در کنار این موضوع نتایجی بگیریم که مثل سال‌های گذشته دیگر کسی دغدغه و پریشان خاطری بابت سقوط نداشته باشد. هنوز هم اتفاق خاصی نیفتاده و فقط 5 هفته از لیگ گذشته است. هنوز امتیازها خیلی بهم نزدیک است و امکان دارد هر اتفاقی بیفتد. اگر سهل‌انگاری کرده و تمرکزمان را از دست بدهیم امکان دارد شرایط بدی را تجربه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: خدا را شکر با حمیتی که در بچه‌ها می‌بینم و تلاشی که آنها انجام می‌دهند، به بازی‌های آینده لیگ و روزها و هفته‌های آینده امیدوار هستم. فکر می‌کنم از این بچه‌ها در آینده بیشتر خواهید شنید. پیروزی هفته قبل ما مقابل تیم شایسته صنعت نفت آبادان می‌تواند یکی از سرفصل‌های خوب نفت مسجدسلیمان باشد. آماری را خوانده‌ام که در آن نوشته بود تیم نفت مسجد سلیمان پس از 43 یا 34 بازی که البته شاید این اعداد جابجا باشد، توانست پس از دریافت گل اول به بازی برگردد و به اصطلاح امروزی کام‌بک بزند. این اتفاق در خانه حریف رقم خورد. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم که راحت به دست نیامده است.

مهاجری افزود: در بازی حریف توانستیم بالای 37-36 پاس داده و خودمان را به نفت آبادان تحمیل کنیم. این اتفاقات خوب در تیم ما می‌افتد که امیدواریم ادامه‌دار باشد و شرایط بهتری پیش رویمان باشد. فردا هم مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال و هویتش نیازی به صحبت کردن من ندارد. قطعا روز سخت و پرفشاری برای ما خواهد بود. خودمان را برای یک بازی سخت، سنگین و پرفشار آماده کرده‌ایم و امیدواریم طبق صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم، تمرکز لازم را داشته باشند، به این دلیل که فاصله دیدار ما مقابل نفت با بازی با پرسپولیس کم بود، سعی کردیم بیشتر جلساتمان تئوری باشد و بتوانیم بچه‌ها را از لحاظ ذهنی و جسمی ریکاوری کنیم. بحث خاصی نمی‌ماند و امیدوارم فوتبال تماشاگرپسندی مانند 5 هفته گذشته انجام بدهیم. به این دلیل که بازی با پرسپولیس بعد رسانه‌ای زیادی دارد می خواهیم حقانیت خود را ثابت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خبر خوبی که در این بین داشتیم این است که تیم نفت مسجدسلیمان توانست امتیاز حضور در لیگ امیدهای کشور را به دست آورد. این نوید خوبی برای شهر مسجدسلیمان است و امیدوارم بازیکنان تیم امید بتوانند شرایط حضور خود در تیم بزرگسالان را فراهم کنند. البته پیش از این موضوع نیاز به زیرساخت داریم. اکنون که این اتفاق خوب افتاده و سهمیه لیگ برتری نصیب شهرستان شایسته مسجد سلیمان شده باید زودتر مسئولان محترم شهر کارهای زمین تمرین را انجام بدهند تا در یک برنامه‌ریزی دو سه ساله امیدهای نفت مسجد سلیمان بتوانند تیم بزرگسالان را تغذیه کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درخصوص نفرات غایب تیمش برای فردا گفت: خدا را شکر مصدوم و محرومی نداریم. مصدومیت جزئی همیشه هست، ولی خدا را شکر مصدومیت بازدارنده‌ای که سبب شود نتواند از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم نداشتیم.

مهاجری در خصوص صحبت خود با هواداران نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بارها تاکید کردم هوادار مسجدسلیمان فوتبال را می‌فهمد و بلد است چه زمانی به تیمش انرژی و حس مثبت بدهد. حضور این عزیزان در استادیوم خیلی به ما کمک می‌کند، همان گونه که تاکنون کمک کرده است، هر چند در بازی با نفت آبادان حداقل تماشاگر را در ورزشگاه داشتیم، اما وقتی می‌دیدیم در گوشه‌ای از ورزشگاه صدایی مشغول حمایت از تیم ما است، انرژی مثبت به بازیکنان نیز منتقل شد. هوادار ما شور و نشاط دارد و می‌تواند تیمش را در شرایط سخت کمک کند تا انرژی‌اش نیفتد. قطعا حضور پرشور تماشاگران در بازی فردا هم می‌تواند خیلی کمک حال ما باشد و امیدواریم فردا ورزشگاه را به رنگ زیبای زرد نفت دربیاورند.

همچنین مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای نفت مسجدسلیمان در ابتدای نشست اظهار داشت: از هوادارانمان خواهش می‌کنم برای بازی فردا به ورزشگاه تشریف بیاورند و تیم خود را رها نکنند.

وی در مورد میزان پرداختی باشگاه نفت مسجدسلیمان به بازیکنان این تیم عنوان کرد: باشگاه تمام تلاش خود را کرد و درصدی از قرارداد بازیکنان قبل از بازی با استقلال پرداخت شد. همه مسئولان شهرستان در تلاش هستند پس از بازی با پرسپولیس نیز به تیم کمک کنند. مدیرعامل قول داده باشگاه را از لحاظ مالی حمایت کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...