نتایج ناصر علیزاده در کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022 + ویدئو

ناصر علیزاده صبح امروز در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان به مصاف حریفان خود رفت.
کدخبر (67404) | 19 شهریور 1401 | ساعت 18:09
0 104
نتایج ناصر علیزاده در کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022 + ویدئو
ناصر علیزاده صبح امروز در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان به مصاف حریفان خود رفت.

به گزارش سرخ نیوز، در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022، طبق زمان‌بندی مسابقات کشتی صربستان امروز ناصر علیزاده نماینده کشورمان در وزن 87 کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت. او که دو مدال طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، صبح امروز کار خود را برای کسب مدال آغاز کرد.

نتایج و ویدیو کشتی های ناصر علیزاده

  • در مرحله اول رقابت های کشتی 87 کیلوگرم با توجه به قرعه کشی مسابقات، ظهر امروز ناصر علیزاده با میرکو مینگوزی، حریفی از ایتالیا رودررو شد که در نهایت موفق شد با نتیجه 5-6 رقیب خود را از پیش رو بردارد.

ویدیو کشتی مرحله اول ناصر علیزاده با میرکو مینگوزی

 
  • علیزاده پس از آن با آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان کشتی گرفت و با اینکه در وقت اول 3-0 عقب بود توانست با دو بارانداز زیبا، این کشتی گیر را با نتیجه 5-3 شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

ویدیو کشتی مرحله یک هشتم نهایی ناصر علیزاده با آتابک عزیزبکوف

 
  • در مرحله یک چهارم نهایی کشتی قهرمانی جهان، ناصر علیزاده مقابل تورپال بیسلطانوف از دانمارک قرار گرفت اما نتوانست از پس این کشتی گیر بربیاید و در نهایت با باخت 7-3 از راهیابی به نیمه نهایی بازماند و با رسیدن حریفش به فینال رقابت ها، حضور در شانس مجدد را به دست آورد.

ویدیو کشتی مرحله یک چهارم نهایی ناصر علیزاده با تورپال بیسلطانوف

 
  • ناصر علیزاده در اولین دیدار خود در جدول شانس مجدد، با نتیجه ۹ بر ۰ بارتلمی تشوشا از کنگو را شکست داد و حریف علی چنگیز از ترکیه در مرحله بعد شد.

ویدیو کشتی مرحله اول شانس مجدد ناصر علیزاده با بارتلمی تشوشا

 
  • در دومین دیدار شانس مجدد وزن 87 کیلوگرم، ناصر علیزاده نتوانست از پس علی چنگیز ترکیه ای بر بیاید و با شکست 7-1 با کسب عنوان پنجمی، به کار خود در رقابت های کشتی جهانی 2022 پایان داد.

ویدیو کشتی مرحله دوم شانس مجدد ناصر علیزاده با علی چنگیز

  در پایان رقابت های روز اول کشتی قهرمانی جهان 2022، زورابی داتوناشویلی از صربستانو تورپل بیسلطانوف از دانمارک به مرحله نهایی 87 کیلوگرم راه پیدا کردند که در نهایت زورابی داتوناشویلی موفق شد با غلبه بر حریف دانمارکی خود به مدال طلای 87 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی صربستان راه پیدا کند. در دیدار های رده بندی هم علی چنگیز از ترکیه و داوید لوسونزی از مجارستان به مدال های برنز وزن 87 کیلوگرم رسیدند. نمودار کشتی فرنگی 87 کیلوگرم ناصر علیزاده

نتایج مهم کشتی گیران 87 کیلوگرم

– در مهم ترین نتایج کشتی قهرمانی جهان در وزن 87 کیلوگرم، دامیان وون ایو کشتیگیر سوئیسی ۸-۰ موفق شد بشیر سید عزاره از الجزایر را از پیش رو بردارد. آتابک عزیزبکوف کشتی گیر قرقیز توانست حریف خود رونیسون براندائو از کشور برزیل را ضربه فنی کند و با اقتدار به مرحله بعد صعود کرد. آتابک عزیزبکوف پیش از این سابقه حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا برابر ناصر علیزاده را دارد. – در نیمه‌نهایی‌های کشتی قهرمانی جهان وزن ۸۷ کیلوگرم، زورابی داتوناشویلی از کشور صربستان برابر دیوید نماینده مجارستان، لوشونتسی بازی را واگذار کرد و تورپال بیسلطانوف دانمارکی نیز با شکست دادن علی چنگیز کشتی گیر ترک به فینال رسید. بدین ترتیب با صعود تورپال بیسلطانوف از دانمارک به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022، ناصر علیزاده شانس حضور مجدد و کسب مدال برنز را داشت که متاسفانه برابر علی چنگیز از ترکیه شکست خورد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...