نتایج پویا دادمرز در کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + ویدئو

در روز اول مسابقات کشتی جهانی صربستان، کشتی‌گیران ۴ وزن به روی تشک رفتند که در این بین نمایندگان ایران از جمله پویا دادمرز، عملکرد موفقی نداشتند.
کدخبر (67424) | 19 شهریور 1401 | ساعت 16:59
0 108
نتایج پویا دادمرز در کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + ویدئو
در روز اول مسابقات کشتی جهانی صربستان، کشتی‌گیران ۴ وزن به روی تشک رفتند که در این بین نمایندگان ایران از جمله پویا دادمرز، عملکرد موفقی نداشتند.

به گزارش سرخ نیوز، در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان، دیدارهای ۴ وزن برگزار شد که در چارچوب آن‌، پویا دادمرز فرنگی‌کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مصاف حریفان خود رفت. نتایج پویا دادمرز مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با توجه به حضور فرنگی‌کاران مطرح و باسابقه، آنچنان دور از انتظار نبود.

نتیجه و ویدیو کشتی های پویا دادمرز

پویا دادمرز در اولین کشتی خود برابر اکرم اوزترک نماینده کشور ترکیه قرار گرفت و در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه ۵-۰ از حریف خود عقب بود، در حالت خاک یک فیتوی ۲ امتیازی تماشایی اجرا کرد و در ادامه نیز با اداره بازی و بیرون کردن حریف از تشکِ، ۳ امتیاز دیگر کسب کرد تا با نتیجه ۶ بر ۵ و کامبکی تماشایی، به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک چهارم شود.

ویدیو کشتی مرحله اول پویا دادمرز با اکرم اوزترک

  پویا دادمرز در دیدار بعدی خود که در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان برگزار می‌شد، نتیجه خوبی به دست نیاورد و با حساب ۳ بر ۱ از حریف قزاقستانی خود، امانگلی بکبولاتوف شکست خورد. تا اوایل وقت دوم، دادمرز از حریف خود با نتیجه ۳-۰ عقب بود اما داور با دادن اخطار کم کاری به کشتی‌گیر قزاق، موقعیت نسبتا مناسبی را برای پویا دادمرز برای بازگشت به این دیدار فراهم کرد اما دادمرز نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و با همان نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

ویدیو کشتی مرحله دوم پویا دادمرز با امانگلی بکبولاتوف

* پویا دادامرز در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، رتبه هشتم را کسب کرد و بدین ترتیب 6 امتیاز تیمی برای ایران به ارمغان آورد. * نمودار کشتی فرنگی 55 کیلوگرم پویا دادمرز با توجه به با توجه به شکست امانگلی بکبولاتوف در مرحله نیمه‌نهایی و عدم حضور وی در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲، پویا دادمرز نیز شانس حضور در جدول شانس مجدد برای رقابت بر سر مدال برنز را از دست داد و از گردونه مسابقات حذف شد.

نتایج مهم کشتی گیران ۵۵ کیلوگرم

  • فابیان اشمیت آلمانی که سابقه برنز مسابقات قهرمانی اروپا را دارد و نفر اول سید پنجم مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۵۵ کیلوگرم محسوب می‌شد، پس از پیروزی برابر نماینده مولداوی در دیدار اول، برابر مکس نوری از آمریکا شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.
  • جسوربک اورتیکبوئف که نفر اول سید ششم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان بود، برابر نوگزاری تسورتسومیا بازنده بود و نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.
  • امانگلی بکبولاتوف در دیداری حساس در چارچوب دیدارهای نیمه‌نهایی وزن ۵۵ کیلوگرم، با نتیجه ۵ بر ۳ از نوگزاری تسورتسومیا گرجستانی شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند تا پویا دادمرز فرنگی کار کشورمان از حضور در شانس مجدد جا بماند.
  • کشتی گیر آذربایجانی، الدانیز عزیزلی با برتری 8-0 مقابل نوگزاری تسورتسومیا از گرجستان توانست مدال طلای وزن 55 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان 2022 را از آن خود کند.
  • جسوربک اورتیکبوئف از ازبکستان و یو شیوتانی ژاپنی هم به مدال برنز رسیدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...