نفت مسجد سلیمان 1- پرسپولیس 2/ کامبک سرخ ها با درخشش لوکادیا

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ فوتبال ایران با برتری دو بر یک سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید.
کدخبر (66853) | 19 شهریور 1401 | ساعت 17:45
0 174
نفت مسجد سلیمان 1- پرسپولیس 2/ کامبک سرخ ها با درخشش لوکادیا
دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ فوتبال ایران با برتری دو بر یک سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در مسجد سلیمان، میهمان نفت بود. برد دو بر یک سرخپوشان مقابل میزبان این بازی باعث شد آنها 14 امتیازی شده و همچنان در صدر جدول رقابت های لیگ باقی بمانند.  

اطلاعات بازی:

شنبه ۱۴۰۱/۰۶/19- ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان- ساعت 20:00  

تیم داوری:

سیدرضا مهدوی، حمیدرضا افشون، علیرضا مرادی، امیر ایار- ناظر: بهرام مهرپیما  

اتفاقات بازی:

شیخ دیاباته از لیست پرسپولیس برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان خط خورد. کاپیتان پرسپولیس در غیاب کمال و عالیشاه، علیرضا بیرانوند است.  

کارت زرد:

نفت مسجد سلیمان: حسین شنانی (15) میلاد باقری ( 45+1)و (53) پرسپولیس: سروش رفیعی ( 15) مرتضی پورعلی گنجی(65) محمد عمری (87) حامد پاکدل(3+90)  

کارت قرمز:

نفت مسجد سلیمان: میلاد باقری (53) پرسپولیس نفت مسجد سلیمان

شرح گل ها:

دقیقه 11- سامان نریمان جهان: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر دهقانی به صورت پاس همراه شد و سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه با شوت سرکش دروازه بیرانوند را هدف گرفت و تیمش را به گل رساند (ویدئو). دقیقه 54- یورگن لوکادیا (پنالتی): یورگن لوکادیا پنالتی را که خودش گرفته بود را به گوشه سمت چپ دروازه نفت مسجدسلیمان زد و به زیبایی دروازه این تیم را باز کرد (ویدئو). دقیقه 70- یورگن لوکادیا: ارسال دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از چرخش، شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی دروازه نفت مسجدسلیمان را برای بار دوم نیز گشود (ویدئو).  

دقایق حساس:

دقیقه 21: ارسال سروش رفیعی از روی نقطه کرنر با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر همراه شد که توپ به بیرون رفت. دقیقه 22: سعید صادقی در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با جلالی راد قرار گرفت اما نتوانست او را دریبل کند و موقعیت از دست رفت. دقیقه 30: اشتباه در خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا سامان نریمان جهان از میانه میان در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. او ضربه آخر را به صورت چیپ زد که ضربه با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. دقیقه 3+45: یورگن لوکادیا در موقعیت تک به تک توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند اما به شکلی مشکوک داور این گل را آفساید گرفت (ویدئو).  

ترکیب بازیکنان نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس:

پرسپولیس با یک نغییر وارد میدان شد؛ سینا اسدبیگی جای امید عالیشاه مصدوم را گرفته است. رضا دهقانی و سامان نریمان جهان دو بازیکن سابق پرسپولیس گل تیمشان را مقابل این تیم ساختند.  

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

سعید جلالی راد،مجتبی مقتدایی،علیرضا دغاغله،عقیل کعبی،سامان نریمان جهان(74 - خرم الحسینی)،حسین شنانی،پیمان رنجبری (86- آریا برزگر)،علیرضا دهقانی (58- علی عبدالله زاده)،مسلم مجدمی،میلاد باقری،اسماعیل بابایی( 86 -میثم نقی زاده) ترکیب نفت مسجد سلیمان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک(74 - وحدت هانانوف)، سینا اسدبیگی سروش رفیعی (72- محمد عمری)، سعید صادقی (90- کمال کامیابی‌نیا)، مهدی ترابی (88- سیامک نعمتی)، یورگن لوکادیا (88- حامد پاکدل) اخبار مرتبط با این بازی: ۰۱/۰۶/19 12:53- پرسپولیس راهی مسجد سلیمان شد + عکس ۰۱/۰۶/19 09:43- مشکل بزرگ پرسپوليس در مسجد سلیمان ۰۱/۰۶/19 09:39- خیز بیرانوند برای ثبت عدد پنج ۰۱/۰۶/18 18:05- رونمایی از کاپیتان جدید پرسپولیس ۰۱/۰۶/18 15:32- دو گزینه در آب نمک؛ یحیی کدام را انتخاب می کند؟ ۰۱/۰۶/18 15:02- زمان رونمایی از دیاباته

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...