باز هم پرسپولیس به دست فدراسیون حذف می شود؟

 بعد از صحبت های اخیر مهدی تاج این نگرانی به وجود آمده که مبادا باز هم در پس پرده قرار است برای آسیایی شدن تیم دیگری تلاش شود و حق پرسپولیس را پایمال کنند.
کدخبر (67152) | 19 شهریور 1401 | ساعت 08:31
0 80
باز هم پرسپولیس به دست فدراسیون حذف می شود؟
 بعد از صحبت های اخیر مهدی تاج این نگرانی به وجود آمده که مبادا باز هم در پس پرده قرار است برای آسیایی شدن تیم دیگری تلاش شود و حق پرسپولیس را پایمال کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اظهارات اخیر مهدی تاج درباره حذف پرسپولیس از آسیا بازتاب منفی زیادی در رسانه ها و فضای مجازی داشت و با اعتراض سرخپوشان همراه شد. هجمه های روزهای اخیر، رییس جدید فدراسیون فوتبال را به عقب نشینی از مواضع قبلی واداشت و تاج مدعی شد اگر نامی از این باشگاه پرسپولیس برده شده به صورت مصداقی بوده! و مشکل محرومیت از مسابقات، متوجه تمامی باشگاه های لیگ برتر و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. فصل گذشته هم پیش از این که وضعیت سهمیه های فوتبال ایران به طور قطعی مشخص شود شاهد بروز رفتار مشابهی بودیم و داریوش مصطفوی، رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای و کاظم اولیایی دیگر عضو این کمیته دائما بحث حذف سرخابی ها را به میان می کشیدند، که این موضوع واکنش مسوولین دو باشگاه را در پی داشت و افشین پیروانی افشا کرد که؛ می‌خواهند تیم دیگری را به جای پرسپولیس به آسیا بفرستند. این صحبت ها از سوی اولیایی بی جواب نماند و خطاب به سرپرست پرسپولیس گفته بود در مسائلی که در حیطه کاری اش نیست دخالت نکند! در نهایت اما همانی شد که پیروانی ادعا کرده بود؛ پرسپولیس و استقلال حذف شدند و تیم دیگری توانست از سهمیه مستقیم آن ها استفاده کند. پرسپولیس هوادار حال بعد از صحبت های اخیر مهدی تاج این نگرانی به وجود آمده که مبادا باز هم در پس پرده قرار است برای آسیایی شدن تیم دیگری تلاش شود و حق پرسپولیس را پایمال کنند. ای اف سی هم که به فدراسیون های هر کشور برای معرفی نماینده هایش اختیار داده و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. تا امروز که همه تلاش ها در جهت آسیایی شدن استقلال بوده و مدیر کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون علنا اعلام کرد چون استقلال در فصل گذشته به قهرمانی رسیده است به همین دلیل بحث مجوز حرفه‌ای این تیم را جدی‌تر از سایر باشگاه‌ها دنبال می‌کنند! همه این ها در شرایطی اتفاق می افتد که هنوز سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده و کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و باشگاه ها فرصت داده مدارک خود را تکمیل و تا بهمن ماه بارگزاری کنند. روز گذشته نیز رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد: اردیبهشت ۱۴۰۲ مدارک باشگاه ها را مورد بررسی قرار داده و دهم خرداد نتیجه آن را اعلام می‌کنند تا این پرسش مطرح شود وقتی هنوز زمان صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها فرا نرسیده، رییس جدید فدراسیون فوتبال بر چه اساسی مدعی شده بود پرسپولیس امکان دریافت مجوز حرفه‌ای را ندارد و حتی اگر قهرمان هم شود در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نخواهد بود؟ این صحبت های تاج باعث خشم و ناراحتی باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم شد و آن ها را نسبت به آینده تیم خود با حضور رییس جدید که در کارشکنی علیه سرخ ها سابقه دارد نگران کرد و چه بسا بتواند روی روحیه سرخپوشان برای ادامه حضور در لیگ تاثیر بگذارد. چرا که یکی از انگیزه های هر تیمی برای قهرمانی در لیگ کسب سهمیه آسیایی است که می تواند از لحاظ مالی و فوتبالی سود زیادی برای یک باشگاه و بازیکنان آن به همراه داشته باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...