نتایج محمد علی گرایی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022 + ویدئو

در روز اول مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022 صربستان، کشتی گیران 4 وزن به مصاف رقبای خود رفتند.
کدخبر (67315) | 19 شهریور 1401 | ساعت 14:52
0 437
نتایج محمد علی گرایی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022  + ویدئو
در روز اول مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022 صربستان، کشتی گیران 4 وزن به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش سرخ نیوز، در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022، امروز محمد علی گرایی نماینده کشورمان در وزن 77 کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت. او که سال گذشته مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کرده بود، صبح امروز کار خود را برای کسب مدال آغاز کرد.

نتیجه و ویدیو کشتی های محمد علی گرایی

محمد علی گرایی، کاپیتان تیم ملی کشورمان در اولین مسابقه خود با آنتونیو کامنیاسویچ از کرواسی کشتی گرفت و موفق شد با نتیجه 5-4 این کشتی گیر را شکست دهد.

ویدیو کشتی مرحله اول محمد علی گرایی با آنتونیو کامنیاسویچ

  اما در ادامه نتایج کشتی های گرایی در مرحله بعدی مقابل حریف کره ای خود کیم هیون وو قرار گرفت و نتوانست او را از پیش رو بردارد و با نتیجه 6-1 شکست خورد. محمدعلی گرایی باید منتظر نتایج سایر کشتی های حریف کره ای خود می ماند تا در صورت صعود او به فینال رقابت های جهانی کشتی، در شانس مجدد برای کسب مقام سومی تلاش کند، اما کیم هیون وو در نیمه نهایی مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 4-1 باخت تا محمدعلی گرایی فرصت حضور در شانس مجدد برای مدال برنز را نداشته باشد.

ویدیو کشتی مرحله یک هشتم نهایی محمد علی گرایی با کیم هیون وو

 

نتایج مهم کشتی گیران 77 کیلوگرم

  • آمویان کشتی‌گیر ارمنستانی که در سال گذشته در وزن ۷۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید، امروز در وزن ۷۷ کیلوگرم برابر کشتی گیر مجارستانی  با نتیجه سهمگین ۸-۰ شکست خورد.
  • سنان سلیمانوف از آذربایجان با نتیجه دور از انتظار ۸ بر ۷ مقابل ادریس ایبائف آلمانی که قهرمان سال گذشته امیدهای جهان بود، شکست خورد.
  • آکژول محموداف از قرقیزستان و زولتان لوای از مجارستان در مرحله نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان وزن 77 کیلوگرم با همدیگر کشتی گرفتند که نماینده قرقیزستان با برتری 8-0 و در کمتر از 3 دقیقه مقابل کشتی گیر مجارستانی، توانست نخستین طلای تاریخ کشورش در رقابت های جهانی را بدست آورد.
  • مالخاس آمویان از ارمنستان با نتیجه 7-1 ویکتور نمس از صربستان را از پیش رو برداشت تا مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی 77 کیلوگرم را از آن خود کند. یونس امره ترکیه ای هم، کیم هیون وو را شکست داد تا دومین مدال برنز این وزن را از آن خود کند.
نمودار کشتی فرنگی 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...