راز گلزنی‌های پرسپولیسی سابق فاش شد

در گل هایی که اسدی به ثمر رسانده رد پای یک بازیکن به وضوح دیده می شود و آن کسی نیست به جز ریکاردو آلوز.
کدخبر (67600) | 20 شهریور 1401 | ساعت 07:14
0 118
راز گلزنی‌های پرسپولیسی سابق فاش شد
در گل هایی که اسدی به ثمر رسانده رد پای یک بازیکن به وضوح دیده می شود و آن کسی نیست به جز ریکاردو آلوز.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رضا اسدی تا به اینجای فصل که ۶ هفته از آن را گذرانده ایم، یکی از بهترین های مسابقات بوده است. این هافبک بلند قامت در همان بدو ورودش به تبریز توانست با پیراهن تراکتور مقابل ذوب آهن خوش بدرخشد و در ثانیه های پایانی جلوی شکست این تیم را بگیرد. گلزنی های اسدی در هفته های پنجم و ششم ادامه داشت و این بازیکن پس از این که در جریان برتری دو بر صفر مقابل آلومینیوم، گل دوم تراکتوری ها را به ثمر رساند، در بازی مقابل نفت آبادان نیز طبق سنت همیشگی در واپسین ثانیه ها، ناجی قربان بردیف شد و یک گل سه امتیازی زد. او تا به اینجای فصل ۴ امتیاز را به تنهایی برای تیم جدیدش به ارمغان آورده که نیمی از امتیازات تراکتور را شامل می شود.

نقش مهم هافبک پرتغالی در گلزنی اسدی

در گل هایی که اسدی به ثمر رسانده رد پای یک بازیکن به وضوح دیده می شود و آن کسی نیست به جز ریکاردو آلوز؛ مهندس جدید تی تی ها. این هافبک خوش فکر که در نقل و انتقالات تابستانی از پرتغال به تبریز آمد، تاکنون ۴ پاس گل را از خود به جای گذاشته. نیمی از پاس های این بازیکن سهم دیگر خرید این تیم، رضا اسدی بوده که فصل گذشته در پرسپولیس توپ می زد.

چرا اسدی در تراکتور موفق تر از پرسپولیس است؟

یحیی گل محمدی تمایل زیادی به حفظ این هافبک داشت، اما مدیران باشگاه مبلغ قرارداد اسدی را علی رغم عملکرد مطلوبش، کاهش دادند تا مسیر تبریز را در پیش بگیرد. او در یک فصلی که در جمع سرخپوشان حاضر بود، ۴ گل و ۳ پاس گل را از خود بر جای گذاشت که این آمار قابل توجهی برای یک هافبک دفاعی محسوب می شود. اسدی در پرسپولیس هم مثل تراکتور شروع خوبی داشت و در همان بدو حضور مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا یک پاس گل به ترابی داد و در بازی هفته نخست لیگ به فولاد گل زد تا نام خود را به عنوان نخستین گلزن این تیم لیگ برتر بیست و یکم به ثبت رسانده باشد.او در ادامه مقابل نساجی پاس گل داد. اما روند موفقیت های این بازیکن به یکباره متوقف شد و اسدی تا قبل از هفته هجدهم گلی نزد که این اتفاق تا حدود زیادی به دلیل فشارهایی بود که روی این بازیکن وجود داشت.

اشتباه عجیب مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات

 اسدی حالا از نگاه تیزبین رسانه ها به دور است و اگر یک پاس اشتباه دهد به محاکمه کشیده نمی شود. چرا که کسی از تراکتور به مانند پرسپولیس توقع قهرمانی ندارد‌. همه اینها باعث شده تا اسدی راحت تر بتواند توانایی های واقعی خودش را به نمایش بگذارد و بی شک حالا مدیران باشگاه پرسپولیس باید بهتر دلیل اصرار سرمربی تیمشان به حفظ این هافبک دفاعی گلزن را فهمیده باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...