از احضار بازیکن محبوب تا بازگشت پورعلی گنجی

سرمربی جدید تیم ملی ۵ بازیکن را از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کرد.
کدخبر (67634) | 20 شهریور 1401 | ساعت 08:54
0 178
از احضار بازیکن محبوب تا بازگشت پورعلی گنجی
سرمربی جدید تیم ملی ۵ بازیکن را از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کارلوس کی روش که به تازگی جانشین دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران شده، اسامی نفرات مورد نظرش برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم را اعلام کرد. از تیم پرسپولیس طبق روال اردوهای قبلی نفرات زیادی به تیم ملی دعوت شده اند.

افزایش سهمیه پرسپولیس با خریدهای جدید

علیرضا بیرانوند که در بازگشت به پرسپولیس توانست دروازه این تیم را با حضورش بیمه کند و ۴ هفته متوالی کلین شیت کند همچنان پای ثابت اردوهای تیم ملی است. مرتضی پور علی گنجی دیگر خرید تابستانی سرخ ها پس از مدت ها دوری از تیم ملی بار دیگر پیراهن مقدس تیم ملی کشورش را خواهد پوشید.

صادقی همچنان پای ثابت اردوهای تیم ملی

از خط میانی پرسپولیس که هافبک های سرشناسی در آن حاضر هستند یک هافبک دفاعی و دو وینگر دعوت شده اند. میلاد سرلک که با درخشش در پرسپولیس توانست به پیراهن تیم ملی برسد، با ادامه روند خوبش توانست نظر مساعد سرمربی جدید را به ماندنش در تیم ملی جلب کند. مهدی ترابی نیز که اولین بازی خود را زیر نظر کی روش انجام داده بود، همچنان محبوب مرد پرتغالی باقی مانده و هافبک دیگری که به تیم ملی دعوت شده کسی نیست جز سعید صادقی ستاره این روزهای پرسپولیس؛ بازیکنی که استقلالی ها مدعی بودند با وعده فیکس شدن در تیم ملی، سرخپوش شده، اما بار دیگر ثابت شد این ادعا توهمی بیش نبوده و همانطور که می بینید کی روش هم نتوانست چشم روی توانمندی های این هافبک خوش فکر ببندد.

تغییرات لیست تیم ملی با کی روش

پرسپولیس به نسبت آخرین فهرستی که در تیم ملی داشت، دو تغییر داشته و آن عدم دعوت سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا است که با توجه به نیمکت نشینی این دو بازیکن در تیم باشگاهی شان عجیب نیست. ضمن این که سروش رفیعی، خرید جدید سرخپوشان که در اردوی قبلی حاضر بود، از فهرست نفرات خط خورده است. کی روش در گذشته هم بارها چشم بر آمادگی سروش بسته بود، اما اینبار با دعوت نکردن دانیال اسماعیلی فر ستاره این روزهای پرسپولیس نشان داد که همچنان به راحتی چشم بر آماده ها می بندد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...