برزیل 3- اسلوونی 1/ طلایی پوشان سوم شدند

دیدار والیبال برزیل و اسلوونی در رده بندی مسابقات والیبال قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک به سود برزیلی ها به اتمام رسید.
کدخبر (67980) | 20 شهریور 1401 | ساعت 17:59
0 155
برزیل 3- اسلوونی 1/ طلایی پوشان سوم شدند
دیدار والیبال برزیل و اسلوونی در رده بندی مسابقات والیبال قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک به سود برزیلی ها به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازی والیبال برزیل و اسلوونی امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب دیدار رده بندی مرحله حذفی جام جهانی والیبال 2022 برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به سود تیم برزیل به اتمام رسید. مسابقات واليبال قهرمانی جهان که در دو کشور اسلوونی و لهستان در حال برگزاری است، به شب آخر رسیده است؛ در همین راستا دیدار رده بندی برای مشخص شدن تیم های دوم و سوم رقابت ها بین تیم های ملی والیبال برزیل و اسلوونی برگزار شد. والیبال برزیل اسلوونی

والیبال برزیل اسلوونی؛ نتیجه ست ها:

برزیل ۲۵- اسلوونی ۱۸ برزیل ۲۵- اسلوونی ۱۸ برزیل 22- اسلوونی 25 برزیل 25- اسلوونی 18 بازی والیبال برزیل اسلوونی زنده از شبکه ورزش پخش شد. با این حساب و طبق جدول والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال برزیل در جایگاه سوم جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ قرار گرفت و اسلوونی نیز به مقام چهارمی رسید. برای مشخص شدن قهرمان مسابقات والیبال جهانی نیز باید چند ساعت دیگر و برگزاری دیدار والیبال لهستان و ایتالیا منتظر بمانیم.

خلاصه بازی والیبال برزیل اسلوونی:

خلاصه دیدار والیبال برزیل اسلوونی نیز گویای آن است که تیم ملی والیبال برزیل با درخشش چندین باره یواندی لئال، تیم برتر میدان بود و اسلوونی به جز ست سوم، حرف زیادی برای گفتن نداشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...