فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان؛ فقط سرخ و آبی!

فینال مسابقات والیبال جام جهانی 2022 بین دو تیم سرخابی لهستان و ایتالیا برگزار خواهد شد.
کدخبر (67671) | 20 شهریور 1401 | ساعت 09:19
1 198
فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان؛ فقط سرخ و آبی!
فینال مسابقات والیبال جام جهانی 2022 بین دو تیم سرخابی لهستان و ایتالیا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ که از روز ۴ شهریورماه در دو شهر اسلوونی و لهستان در حال برگزاری است امروز و با مشخص شدن نتیجه فینال رقابت های والیبال قهرمانی جهان به پایان می رسد. این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه آغاز شد و در نهایت با پشت سر گذاشتن مراحل حذفی والیبال جهانی به مرحله فینال رسیده است؛ در دیدار نهایی این رقابت ها، تیم های لهستان و ایتالیا به مصاف هم می روند.  

فینال مسابقات جام جهانی والیبال 2022

جدول مسابقات والیبال جهانی نشان می دهد که فینال رقابت های جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ امروز بین تیم های لهستان و ایتالیا برگزار می شود تا قهرمان این دوره مشخص شود. نتیجه بازی فینال می تواند بعد از طی ۱۷ روز رقابت فشرده، قهرمان را مشخص کند. والیبال

بررسی اولین تیم فینال رقابت های جهانی والیبال- لهستان

لهستانی ها یکی از دو میزبان رقابت ها بودند و بازی فینال هم در کشور خودشان برگزار خواهد شد. پیروزی سه بر دو لهستان مقابل برزیل در سالن مملو از تماشاگر سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه رقم خورد و از این رو تیم ملی والیبال لهستان در دیدار مقابل ایتالیا نیز یک امتیاز مهم به نام تماشاگر را همراه با خود خواهد داشت. مسیر لهستان تا فینال مشخص است؛ آنها با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C راهی یک هشتم شدند، در این مرحله تونس را از پیش رو برداشتند، سپس مقابل آمریکا در یک جدال نفس گیر پیروز شدند تا یکی از ۴ تیم نیمه نهایی رقابت ها باشند و در نهایت نیز با پیروزی برابر برزیل به فینال رسیدند. بارتوش کورک، ستاره تیم ملی والیبال لهستان است و تلاش می کند قهرمانی با سرخپوشان را در کارنامه خود تکرار کند.

والیبال لهستان آمریکا

بررسی دومین تیم فینال رقابت های جهانی والیبال- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایتالیا در رقابت های لیگ ملت ها نتوانست به فینال برسد؛ لاجوردی پوشان این بار با پیروزی ارزشمند مقابل فرانسه به فینال مسابقات جهانی رسیدند. ایتالیایی ها با توجه به میزبانی لهستان کار دشواری پیش رو خواهند داشت اما تلاش می کنند مانع دومین قهرمانی متوالی سرخپوشان لهستانی در این رقابت ها شوند. تیم ملی والیبال ایتالیا در مرحله گروهی نیز با اقتدار به عنوان صدرنشین موفق به صعود شد، آنها سپس کوبا و فرانسه را از پیش رو برداشتند تا نشان دهند که مستحق حضور در جمع ۴ تیم برتر رقابت ها هستند. ایتالیایی ها در آخر با پیروزی مقابل اسلوونی به فینال رقابت های جهانی رسیدند. یوری رومانو ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا در رقابت های جهانی بوده است و تا این مرحله، نقش مهمی در صعود ایتالیا داشته است. تیم ملی والیبال ایتالیا

دو تیم در فینال جام جهانی با یک هدف مشترک

تیم های والیبال ایتالیا و لهستان از حضور در فینال والیبال قهرمانی جهان، یک هدف مشترک دارند؛ هر دو تیم تا کنون ۳ بار موفق به کسب عنوان نخست این مسابقات شدند و حالا در پی به دست آوردن چهارمین قهرمانی وارد بازی فینال می شوند.

والیبال قهرمان جهان لهستان

نتیجه فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان

گرچه روی کاغذ لهستان به عنوان میزبان این بازی، شانس بیشتری برای برد دارد اما نمی توان با قاطعیت نتیجه فینال مسابقات جهانی والیبال را حدس زد. دو تیم سرخابی فینالیست این دوره هریک با انگیزه های زیاد وارد میدان می شوند و از این رو باید دید تمرکز کدام تیم برای کسب قهرمانی بالاتر است.  

برنامه فینال مسابقات جهانی

دیدار فینال و رده بندی امشب طبق برنامه زیر برگزار می شود و هر دو دیدار نیز از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد. دیدار رده بندی/ برزیل 3- اسلوونی 1؛ ساعت 20:30 دیدار فینال/ لهستان 1- ایتالیا 3؛ ساعت 23:30 با این حساب نتیجه فینال رقابت های جام جهانی والیبال و قهرمان این دوره از رقابت ها امشب مشخص می شود.  

فینال بدون فرانسه

تیم ملی والیبال فرانسه که قهرمانی در المپیک 2020 توکیو و سپس جایگاه نخست لیگ ملت ها 2021 را تصاحب کرد در فینال سومین تورنمنت معتبر متوالی و درواقع در بازی فینال رقابت های والیبال جهانی غایب خواهد بود. بازی فینال جام جهانی والیبال بین تیم های ملی والیبال ایتالیا و لهستان و به میزبانی لهستانی ها برگزار خواهد شد.  

بررسی جدول حذفی رقابت ها تا فینال

نتایج به دست آمده در تمام مراحل حذفی مسابقات والیبال جهانی تا فینال را در جدول زیر مشاهده می کنید؛ جدول مرحله حذفی رقابت های والیبال قهرمانی جهان

پیش بینی شما از فینال جام جهانی والیبال 2022 چیست؟

به نظر شما کدام یک از تیم های ملی والیبال لهستان و ایتالیا می توانند پیروز فینال والیبال جهانی بوده و قهرمانی را کسب کنند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
من میگم لهستان میبره
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...