نتایج محمد رضا گرایی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان + ویدیو

محمد رضا گرایی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی صربستان، در عین ناباوری از قهرمانی باز ماند به کسب مدال نقره نایل شد.
کدخبر (67897) | 20 شهریور 1401 | ساعت 14:46
0 313
نتایج محمد رضا گرایی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان + ویدیو
محمد رضا گرایی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی صربستان، در عین ناباوری از قهرمانی باز ماند به کسب مدال نقره نایل شد.

به گزارش سرخ نیوز، در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان، دیدارهای مقدماتی وزن های 63، 67، 82 و 97 برگزار شد که در چارچوب آن‌، محمد رضا گرایی فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مصاف حریفان خود رفت. با توجه به طلای المپیک سال گذشته محمدرضا گرایی، عملکرد او در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ ، همین طور هم پیش بینی می شد.

گزارش و پخش زنده کشتی های محمد رضا گرایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان:

شروع طوفانی گرایی

محمدرضا گرایی، فرنگی کار وزن 67 کیلوگرم کشورمان، که در دور اول استراحت خورده بود، در کشتی نخست خود به مصاف امانتور اسماعیلوف قرقیزستانی رفت و تواسنت با یک کشتی مقتدارنه 9-0 از پس این کشتی گیر بربیاید. در این کشتی، حریف گرایی، به دلیل خطا هنگام اجرای فن (قفل کردن دست ها به دور پا) یک اخطار هم دریافت کرد.

پیروزی نماینده ایران در کشتی نیمه تمام

در مرحله یک چهارم نهایی کشتی قهرمانی جهان، محمدرضا گرایی باید با ریو هانسو از کشور کره جنوبی کشتی می گرفت. حریف او که سابقه دو دوره قهرمانی جهان در کارنامه ی خود داشت خیلی زود خاک شد ولی با اعتراض کشتی گیر کره ای به دلیل گرفتن دوبنده، امتیازی داده نشد و کشتی ادامه پیدا کرد. در ادامه گرایی با یک فن خارق العاده 5 امتیاز گرفت اما پس از بازبینی، به کشتی گیر ایران به دلیل انجام این فن خطا دادند و کشتی گیرر کره ای هم به دلایلی نامعلوم اخطار دریافت کرد. در نهایت با اعلام مصدومیت ریو هانسو، کشتی با نتیجه 5-1 به سود محمد رضا گرایی به پایان رسید.

ستاره کشتی فرنگی ایران فینالیست شد

محمد رضا گرایی در مرحله نیمه نهایی مقابل جونی ختسوریانی از گرجستان رفت که پس از اینکه اخطار اول به حریف داده شد، با اجرای یک کنده توانست ۴ امتیاز از حریف بگیرد اما پس از اعتراض مربیان ایران، آن حرکت ۵ امتیازی تشخیص داده شد و یک اخطار نیز به دلیل استفاده از پا به حریف داده شد تا نماینده کشورمان با پیروزی ۸ بر صفر به فینال راه پیدا کند.

دست محمد رضا گرایی از مدال طلا کوتاه ماند

محمد رضا گرایی در یک کشتی حساس و نزدیک، از ماته نمس نماینده کشور میزبان با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و مدال نقره وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به گردن آویخت. محمدرضا گرایی ابتدا با نتیجه ۴ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد اما کشتی زیرکانه ماته نمس، نتیجه دیدار را برگرداند و دست ستاره کشتی فرنگی ایران را از مدال طلا کوتاه نگه داشت. نمودار کشتی فرنگی ۶۷ کیلوگرم محمد رضا گرایی

ویدیو کشتی‌های محمد رضا گرایی

ویدیو کشتی مرحله اول محمد رضا گرایی با امانتور اسماعیلوف

ویدیو کشتی مرحله یک چهارم نهایی محمد رضا گرایی با ریو هانسو

ویدیو کشتی مرحله نیمه نهایی محمد رضا گرایی با جونی ختسوریانی

ویدیو کشتی فینال محمد رضا گرایی با ماته نمس

نتایج مهم کشتی گیران ۶۷ کیلوگرم

  • جونی ختسوریانی، پرویز نصیبوف اوکراینی را با نتیجه ۷ بر ۰ شکست داد و حریف محمد رضا گرایی در نیمه نهایی شد.
  • حسرت جعفروف آذربایجانی، با نتیجه ۷ بر ۰ هوسیئتو از چین را شکست داد و مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.
  • ماته نمس صربستانی در یک دیدار نزدیک، متئوژ برناتک لهستانی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی جهانی صربستان رسید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...