حواس پرسپولیسی‌ها به رابطه این دو پرتغالی باشد!

با آمدن کارلوس کی روش به فوتبال ایران و در نقش سرمربی تیم ملی، حالا می توان گفت پرتغالی ها بر سطح اول فوتبال کشورمان خیمه زده اند.
کدخبر (68125) | 21 شهریور 1401 | ساعت 07:39
0 126
حواس پرسپولیسی‌ها به رابطه این دو پرتغالی باشد!
با آمدن کارلوس کی روش به فوتبال ایران و در نقش سرمربی تیم ملی، حالا می توان گفت پرتغالی ها بر سطح اول فوتبال کشورمان خیمه زده اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چند سال قبل وقتی در میان مجادله دو سرمربی خارجی شاغل در فوتبال ایران یکی کارلوس کی روش و دیگری برانکو ایوانکوویچ بسیاری به متضرر شدن پرسپولیس اذعان داشتند، مشخص بود که کی روش برای پرسپولیس شمشیرش را از رو بسته است. آن روزها همه چیز به میل مرد پرتغالی و به ضرر پرسپولیس پیش می رفت اما در نهایت سرخپوشان از اوج نیفتادند و بسیاری از تیرهای پرتاب شده به سمت و سوی اردوگاه سرخ به سنگ خورد. حالا در فوتبال ایران اثری از برانکو نیست اما کارلوس کی روش در راس تیم ملی قرار دارد و این نگرانی وجود دارد که این مربی بار دیگر در مسیر پرسپولیس مانع بگذارد. اما این یک روی سکه است و با توجه به حضور رایکاردو ساپینتو در استقلال، ژوزه مورایس در سپاهان و همچنین کارلوس کی روش در تیم ملی، باید گفت که فوتبال ایران حداقل بخشی از آن به دست پرتغالی ها افتاده است. همین دو روز قبل بود که سرمربی استقلال از شاگردی کارلوس کی روش سخن گفته بود تا ارادتش به هم وطن خود را نشان دهد. البته هنوز مورایس به صورت واضح دراینباره صحبت نکرده است، اما از فحوای کلام ساپینتو مشخص بود که با کی روش روابط دوستانه ای دارد و به همین دلیل باید حواس پرسپولیسی ها به این رابطه باشد تا در ادامه علت العللی برای ضربه زدن به تیم پرقدرت و مدعی یحیی گل محمدی نباشد، به ویژه وقتی در خاطرمان می آید که کارلوس کی روش در پرسپولیس ستیزی ید طولایی دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...