ایتالیا 3- لهستان 1/ لاجوردی پوشان بر بام جهان ایستادند + ویدئو

دیدار والیبال ایتالیا و لهستان در چارچوب فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک به سود ایتالیایی ها به اتمام رسید.
کدخبر (68071) | 20 شهریور 1401 | ساعت 21:12
0 392
ایتالیا 3- لهستان 1/ لاجوردی پوشان بر بام جهان ایستادند + ویدئو
دیدار والیبال ایتالیا و لهستان در چارچوب فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک به سود ایتالیایی ها به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازی والیبال ایتالیا و لهستان امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در چارچوب دیدار فینال مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به سود تیم ایتالیا به اتمام رسید. مسابقات واليبال قهرمانی جهان که در دو کشور اسلوونی و لهستان در حال برگزاری بود به اتمام رسید؛ در همین راستا دیدار فینال جام جهانی والیبال 2022 برای مشخص شدن تیم های قهرمان و نایب قهرمان رقابت ها بین تیم های ملی والیبال لهستان و ایتالیا برگزار شد. والیبال ایتالیا لهستان

فینال مسابقات جهانی- والیبال ایتالیا لهستان؛ نتیجه ست ها:

ایتالیا ۲۲- لهستان ۲۵ ایتالیا ۲۵- لهستان ۲۱ ایتالیا ۲۵- لهستان ۱۸ ایتالیا ۲۵- لهستان 20 بازی فینال والیبال لهستان ایتالیا زنده از شبکه ورزش پخش شد. با این حساب و طبق جدول والیبال قهرمانی جهان، با برگزاری فینال، تیم ملی والیبال ایتالیا در جایگاه نخست جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ قرار گرفت و لهستان نیز به مقام دومی رسید. ساعاتی قبل نیز بازی رده بندی با برتری برزیل مقابل اسلوونی به پایان رسید. تیم ملی والیبال لهستان که قهرمان دوره پیشین مسابقات در سال 2018 بود نتوانست این عنوان را تکرار کند و لاجوردی پوشان برنده دیدار والیبال لهستان ایتالیا شده و مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

خلاصه بازی والیبال ایتالیا لهستان:

خلاصه دیدار والیبال ایتالیا لهستان نشان می دهد که لاجوردی پوشان کاملا مستحق پیروزی و کسب مقام نخست مسابقات بودند. تیم ملی والیبال ایتالیا در دفاع روی تور، عملکرد فوق العاده ای داشت و در شب درخشش لاویا موفق شد جایگاه نخست رقابت ها را تصاحب کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...